تفاوت چاپ استیکر و مش
16974
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16974,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

تفاوت چاپ استیکر و مش چیست ؟

تفاوت چاپ استیکر و مش چیست ؟

تفاوت چاپ استیکر و مش چیست ؟

تفاوت چاپ استیکر و مش چیست ؟

تفاوت چاپ استیکر و مش ، که سوال خیلی از شما مشتریان است را امروز به بررسی آن میپردازیم.

چاپ استیکر از دسته تبلیغات پر کاربرد بوده که در زمینه تبلیغات با طیف گستره از مخاطبان و برای چاپ و تبلیغات فضای خارجی بسیار مناسب است. برای خدمات چاپ استیکر و مش با کیفیت مناسب و قیمت مناسب می توانید چاپخانه ایران زمین  را انتخاب کنید.

برای اینکه تفاوت چاپ استیکر و مش را بفهمیم در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

مطلب بیشتر : چاپ استیکر در تهران  

چاپ استیکر و انواع آن را میدانید ؟

برای چاپ استیکر از جنس پی وی سی استفاده میشود که باعث کیفیت بالای آن خواهد شد.  جنس و کیفیت مناسب باعث شده از استیکر و مش در فضای خارجی استفاده کرد. چاپ استیکر از دسته چاپ های مرسوم برای تبلیغات عمومی است که در انواع مختلف قابل چاپ است. برای چاپ استیکر و مش بایستی از دستگاه های چاپ ویژه استفاده کرد. چاپ استیکر در انواع براق و مات قابل انجام است که بستگی به نظر مشتری دارد. دو نوع خاص چاپ استیکر به شرح زیر است:

👈چاپ استیکر شیشه ای

👈 چاپ استیکر شیری

نوع چاپ استیکر شیشه ای از دو طرف دید دارد و نوع شیری دارای زمینه سفید است و کاربرد بیشتری دارد. استیکر پشت چسبدار می باشد و در تبلیغات در مکان های عمومی نظیر شیشه سوپر مارکت ها، چاپ روی بدنه اتوبوس ، ماشین های حمل مواد غذایی، فروشگاه ها و…استفاده می شود.

برای انتخاب نوع چاپ استیکر بایستی در قدم اول کاربرد را مشخص کرد و متناسب با آن چاپ را انجام داد. حتی میزان روشنایی و قرار گرفتن در محیط تاریک یا روشن هم بایستی در نظر گرفته شود. مثلا چاپ استیکر را می توان به صورت های مات و یا براق نیز انجام داد.

مطلب پر بازدید : چاپ استیکر قابل شستشو

تفاوت چاپ استیکر و مش

قیمت چاپ استیکر چگونه محاسبه می شود؟

در تعیین قیمت چاپ استیکر عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند. یکی از این عوامل نوع چاپ استیکر است. قیمت استیکر شیشه با استیکر زمینه شیری متفاوت است .

چاپ استیکر برای روی وسایل نقلیه نظیر اتوبوس با استیکر روی شیشه مغازه ها دارای تفاوت ابعادی است که تفاوت در قیمت را در پی دارد. عملیات تکمیلی نظیر لمینت کردن هم در قیمت نهایی تاثیر فراوان دارد. استیکر لمینت شده دارای زیبایی بالاتری است و اثر بخشی بیشتری در مخاطب ایجاد می کند با لمینت کردن استیکر می توان طول عمر اثر چاپی را نیز افزایش داد زیرا یک لایه لمینت در زمان چاپ استیکر می آید و باعث مقاومت بالایی می شود.

پیشنهاد ویژه : چاپ استیکر تبلیغاتی اتوبوس 

تفاوت چاپ استیکر و مش - چاپخانه ایران زمین

تفاوت عمده ی چاپ استیکر با چاپ مش

چاپ مش همانند چاپ استیکر جهت تبلیغات فضای بیرون استفاده فراوانی دارد. چاپ مش دارای سوراخ های ریزی است که بخوبی نور را از خود عبور می دهد و برای مکان هایی که نیاز به نور محیط دارند مش بسیار مناسب است.

جنس مش و استیکر یکسان است و تنها اختلاف در سوراخ های موجود در مش است. مش کاربرد فراوان بر روی شیشه داشته و با آن می توان با حفظ نور محیط اقدام به فعالیت تبلیغاتی و خدماتی نمود. فرآیند چاپ مش و استیکر بایستی به دقت و با رزولیشن مناسب انجام شده و فرایند با انتخاب طرح دلخواه و مناسب کاربری مختلف انجام شود .

مطلب بیشتر : چاپ استیکر مات و موارد کاربرد آن 

کاربرد عمده چاپ استیکر 

یکی از کاربرد عمده چاپ استیکر ، استفاده از آن بر روی ماشین های حمل و نقلی است. از آنجایی که ماشین در معرض دید بسیاری از مخاطبان است، گزینه مناسبی برای درج چاپ استیکر است. شما بارها شاهد چاپ استیکر ماشین انجام شده بوده اید. نکته لازم این است که ابعاد استیکر برای ماشین بیشتر بوده و بایستی واحد چاپی قادر به چاپ استیکر ماشین با ابعاد بزرگ را داشته باشد.

درج و چاپ استیکر بر روی ماشین های یخچال دار حامل مواد غذایی یکی از کاربردهای مرسوم چاپ استیکر تبلیغاتی است که می تواند در برند سازی شما بسیار کاربردی باشد.

تفاوت چاپ استیکر و مش - چاپخانه ایران زمین 02188893140

دلیل سهولت نصب استیکر چیست ؟

برای چاپ و نصب استیکر بایستی توجه نمود که کار نصب استیکر به آسانی امکان پذیر است و هر کسی قادر به نصب استیکر است. سهولت نصب استیکر به خاطر پشت چسبدار بودن آن است که عملیات نصب را در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت بالا می توان انجام داد.

بایستی استیکر نصبی بدون حباب نصب گردد تا زیبایی هر چه بیشتر در چشم مخاطب ایجاد شود. جوهر مورد استفاده هنگام چاپ استیکر بسیار مهم است چرا که اگر جوهر نامرغوب باشد بعد از حدود ۲ تا ۳ ماه رنگ از بین می رود و کار بی کیفیت می شود. جهت این امر استفاده از چاپ اکوسالونت را پیشنهاد می دهیم که زیبایی و رزولیشن چاپی بیشتر را برای مخاطبان فراهم می کند.

برای نصب بعد از چاپ استیکر می توانید برای سطوح صاف(به جزء اتوبوس) از مخلوط آب و ریکا استفاده کنید و برای جدا کردن استیکر نیز از سشوار استفاده کنید با تمیز کردن محل نصب می توان اتصال محکمی را برای استیکر برقرار کرد. چاپ و نصب استیکر بایستی به نحوی باشد که هیچ گونه حبابی زیر استیکر باقی نماند.

تفاوت چاپ استیکر و مش - چاپخانه ایران زمین 88893140

چاپ استیکر ارزان میخواهید ؟

اگر به دنبال چاپخانه ای هستید که چاپ استیکر را با قیمت ارزان و فوری اما با کیفیت انجام دهد کافیست با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید. چاپخانه ایران زمین در نظر دارد که چاپ استیکر مورد نظر شما را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام دهد با کلیک بر روی دکمه ی زیر میتوانید با آنها تماس بگیرید.

No Comments

Post A Comment