جنس پارچه مناسب برای چاپ سابلیمیشن | چاپخانه ایران زمین | 02188893140
16947
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16947,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

جنس پارچه مناسب برای چاپ سابلیمیشن

چاپ روی پارچه با کیفیت - چاپخانه ایران زمین

جنس پارچه مناسب برای چاپ سابلیمیشن

جنس پارچه مناسب برای چاپ سابلیمیشن چیست؟

جنس پارچه مناسب برای چاپ سابلیمیشن ، برای بسیاری از افراد که قصد چاپ روی پارچه را دارند این سوال پیش آمده که پارچه آن ها باید چه جنسی باشد که قابل چاپ باشد و چاپ بخوبی برروی آن قرار بگیرد و هم چنین چاپش ماندگار باشد.

مطلب پیشنهادی : کاربرد چاپ روی پارچه 

چاپ روی پارچه با جنس مناسب

پارچه ها دارای بافت های بسیار متنوعی میباشند و هر نوع بافت شیوه ها متفاوت چاپ روی پارچه دارد  و بستگی به شرایط مالی هر شخص یکی از این روش ها رو نیز انتخاب میکند.

هر یک از این روشها مزیت و معایب مخصوص به خودش را دارد که باید این مزیت و معایب ها را ارزیابی کرده و یکی را از بین این ها انتخاب کنید.

رایج ترین نوع پارچه که بسیار عمومیت دارد و بین مردم رایج هستند به چند دسته تقسیم میشوند :

1- پارچه های نخی

2- پارچه های پنبه ای

3- پارچه های دارای مواد

بسیاری از پارچه های دیگر معمولا از ترکیب این سه نوع پارچه بوجود می آید که وقتی به پارچه نگاه و دست میزنید درصدهای متفاوتی از ترکیب این سه نوع پارچه را مشاهده میکنید و تغییر درصد این نوع مواد باعث مرغوبیت و خوب بودن پارچه را میدهد.

مطلب مرتبط : هر آنچه درباره چاپ روی پارچه باید بدانید 

چاپ روی پارچه-چاپخانه ایران زمین 88893140

برای چاپ روی پارچه معمول ترین جنس پارچه چیست ؟

معمول ترین نوع پارچه ایی که در حال حاضر چاپ روی پارچه انجام میشود و چاپ بسیار زیبا و جذابی دارد پارچه هایی هستند که مواد دارند و هرچه مواد پارچه بیشتر باشد چاپ بسیار زیبا و خیره کننده ای خواهد داشت.

این نوع چاپ روی پارچه معمولا بصورت سابلیمشن، چاپ برروی آن انجام میدهند و به نوعی به آن چاپ مستقیم میگویند و چاپ به خورد پارچه میرود و چاپ تیشرت بسیار عالی خواهید داشت بگونه ایی که اصلا کسی فکر این را نمیکند چاپ برروی تیشرت داشته اید و هرکسی فکر میکند قبل از دوخت چاپ برروی آن صورت گرفته است.

معمولا بیشتر شرکت های چاپ تیشرت پیشنهاد تیشرت هایی را میدهند که دارای مواد یا به اصطلاح از جنس پلی استر باشند زیرا شما چاپ تیشرت فوری و زیبایی را خواهید داشت.

مزیت هایی که این نوع چاپ پارچه دارد این است که چاپ سریع و فوق العاده زیبایی دارد و به سرعت میشود چاپ برروی آن انجام داد و ماندگاری بسیار بالایی این نوع چاپ ها خواهند داشت. قیمت چاپ تیشرت این نوع پارچه ها بسیار ارزان تر از سایر روشها میباشد.

معایب این نوع پارچه ها این است که از مرغوبیت بالایی برخوردار نیستند و برای پوشیدن دراز مدت زیاد مناسب نیستند و بیشتر برای پوشیدن مقطعی کاربرد دارند.

مطلب پیشنهادی  : 4 کاربرد چاپ روی پارچه

چاپ سابلیمیشن-چاپخانه ایران زمین

پارچه پنبه ای بهترین جنس برای چاپ روی پارچه

جنس پارچه مناسب برای چاپ سابلیمیشن T پارچه پنبه ای است که از نظر لطافت و نرمی بسیار عالی و گرم میباشند و برای پوشیدن بلند مدت بسیار مناسب اند ولی خاصیتی که نخ پنبه دارد این است که بصورت مستقیم چاپ پذیر نیستند و باید بصورت برچسب تصاویر خودتان را برروی آن قرار بدهید .

همین عامل باعث شده است که چاپ تیشرت پنبه ایی بسیار گران قیمت باشند و برای مصارف خاص مورد استفاده قرار بگیرد.

برای چاپ روی پارچه این نوع جنس از پارچه به چند شیوه انجام میشود که یکی به شیوه چاپ لیبلی دو به شیوه چاپ با دستگاه کارتر و سوم به شیوه چاپ با دستگاه های دیجیتال که گران قیمت ترین این نوع چاپ ها چاپ با دستگاه دیجیتال میباشد زیاد مقرون به صرفه نیست ولی از ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به دو شیوه قبلی برخوردار است.

شیوه چاپ با دستگاه های کاتری بسیار ارزان قیمتر نسب به دستگاه های دیجیتال میباشند ولی ایرادی که دارند این است که باید بصورت تک رنگ از آن استفاده کرد و مانند کاغذهای لیبلی برروی تیشرت میچسبند ولی دستگاه های دیجیتالی طرح شما را بر روی پارچه رنگ میکند.

مزیت های این نوع پارچه این است که از نظر جنس پارچه بسیار مرغوب میباشد و برای پوشیدن بلند مدت بسیار مناسب هستند و نخ پنبه برای بدن اصلا مضر نیست و برای سلامت پوست بسیار مناسب است.

معایب این نوع پارچه این است که چاپ یا باید بصورت لیبلی باشد که ماندگاری بالایی ندارد یا باید بصورت دیجیتال باشد که بسیار گران قیمت میباشد و مقرون به صرفه برای چاپ روی پارچه تیشرت تکی نمیباشد.

جنس پارچه مناسب برای چاپ سابلیمیشن

چاپ روی پارچه نخی مناسب است یا خیر ؟

نوع دیگر پارچه ها ، پارچه نخی میباشند که در بین مردم وقتی بخواهیم صحبتی از مرغوبیت پارچه و یا لباسی بکنیم میگوییم فلان لباس یا فلان پارچه نخی میباشد ولی بیشتر مشتریان از ما سوال میکنند که چاپ روی پارچه نخی مناسب است؟

این نوع پارچه بسیار شباهت با پارچه پنبه ای دارد یعنی اینکه قابلیت جذب پذیری رنگ بصورت مستقیم را ندارد و برای چاپ برروی این نوع پارچه باید بصورت چاپ برروی نخ های پنبه ای اعمال شود.

ولی اگر این نوع پارچه نخی با نخ های پلی استر ترکیب شده باشند و به گونه ای که حداکثر 60 درصد آن پارچه نخ و الباقی آن مواد باشد باعث میشود چاپ بصورت مستقیم برروی آن قرار بگیرد ولی مثل تیشرت هایی که 100 درصد مواد هستند چاپ آنها از براقی و شفافیت بسیار بالایی برخوردار نیستند و چاپ روی پاچه با این جنس از کمرنگی مخصوص به خودش برخوردار است.

مطلب بیشتر : انواع چاپ روی پارچه از لحاظ مقیاس صنعتی

چاپ روی پارچه اختصاصی- چاپخانه ایران زمین

چاپ روی پارچه با بهترین کیفیت را به کدام چاپخانه بسپاریم؟

برای چاپ روی پارچه با بهترین کیفیت و ماندگاری بالا را به بهترین چاپخانه در تهران ، چاپخانه ایران زمین بسپارید تا طرح مورد نظر شما را با رنگ های مرغوب و دستگاه های چاپ مدرن روی پارچه ی مورد نظرتان به چاپ برسانند.

برای کمک گرفتن از مشاوران چاپخانه ایران زمین  در زمینه ی جنس پارچه و استعلام قیمت چاپ روی پارچه بهتر است لینک زیر را کلیک کنید تا مستقیما با آن ها تماس حاصل فرمایید.

No Comments

Post A Comment