دفترچه یادداشت تبلیغاتی بهترین روش برای معرفی کسب و کار شماست ، آن را ارزان تهیه کنید.
16767
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16767,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت تبلیغاتی - چاپخانه ایران زمین

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت تبلیغاتی چیست ؟

در بازار کسب و کار اکثرا میخواهند برند خود را به اقشار مختلف معرفی کنند. و در بین دانشجو ها و کارمندانی که از دفترچه یادداشت بسیار استفاده میکنند معرفی شوند. دفترچه یادداشت تبلیغاتی انتخاب مناسبی برای اینگونه افراد است.

یادداشت تبلیغاتی شاید ذهن شما را به سمت تقویم ببرد اما دفترچه یادداشت تبلیغاتی همانند تقویم در بین صفحات تقویم ندارد. شما میتوانید از آن برای نکته برداری در طول روز و یا زمانی که شما مشغله فراوان دارید و نمیتوانید موضوعات مختلف را به ذهن بسپارید، از دفترچه یادداشت تبلیغاتی استفاده کنید.

بیشتر بدانیم: یادداشت های تبلیغاتی چه هستند؟

کاربرد های دفترچه یادداشت تبلیغاتی

از جمله کاربرد های دفترچه یادداشت تبلیغاتی را میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

   1.مطرح شدن بیشتر برند

شما میتوانید با کمک چاپ لوگو و یا نام تجاری خود برروی دفترچه یادداشت تبلیغاتی یک کسب و کار کوچک را هم گسترش دهید و با توزیع این دفترچه ها برای خود تبلیغات کنید.

    2.کاربرد بیشتر با هزینه کمتر

با بودجه کم ، به ندرت می توان روش بازاریابی را انتخاب کرد که بهترین و بیشترین توجه را به سمت کسب و کار کوچک شما جلب کند و انتخاب اینکه کدام موارد بیشترین سود را برای شما دارد، بسیار دشوار است. هدیه های تبلیغاتی که ارزان قیمت و از دوام طولانی برخوردار بوده و امکان درج تبلیغات بزرگتری روی آنها وجود دارد، برای سرمایه گذاری بسیار مناسب و ارزشمند میباشد. این موضوع را به خاطر داشته باشید که یک هدیه کوچک خود راه بزرگی برای افزایش وفاداری مخاطبان نسبت به شماست. اگر صاحب کسب وکار یا فروشگاه هستید بهترین روش برای تشکر کردن از خرید مشتریانتان، اهدای یک هدیه به آنها میباشد.

  3. کارت کسب و کار ثانویه

اگرچه کارت های شغلی همیشه به عنوان یکی از اجزای اصلی و ارزشمند در تجارت و هر کسب و کاری هستند اما هدایای تبلیغاتی از قبیل ، خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی و …  نیز راهی جالب و خلاقانه برای جلوه دادن اطلاعات تماس در معرض دید به حساب میایند. به جای اینکه هنگام برخورد با مشتریان احتمالی به آنها تنها کارت کسب و کار خود را ارائه دهید، حالتی را در نظر بگیرید که علاوه برکارت کسب و کار یا بیزینس یک شیء قابل لمس تر که نام برندتان روی آن حک شده است نیز به او بدهید. به طور مثال اگر صاحب یک شرکت کامپیوتری هستید و کارتان تعمیر وسایل الکتریکی و کامپیوتری میباشد، می توانید یک درایو USB به همراه بیزینس کارت خود به مخاطبان ارائه دهید.

 4.واضح و ملموس بودن

هنگامی که زمان بازاریابی برای محصولات یا خدماتتان می رسد چیز دیگری که باید به خاطر داشته باشید نمایش و ارائه مکرر آنها به مشتریان است. چگونه می توانید کالا و خدمات خود را بدون صرف هزینه های گزاف به طور پیوسته و مکرر در معرض دید مشتریان قرار دهید؟ راه حل ساده ای وجود دارد: باید به این فکر کنید که خریداران تمایل به داشتن چه چیزهایی در کنار خودشان هستند. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک تفریحگاه یا استخر هستید می توانید یک وسیله ساده یادآوری قرار ملاقات در پشت کارت بیزنس خود قرار دهید. مشتریان نیز معمولا از چنین ابزاری به خاطر یادآوری کردن قرار ملاقات هایشان نگهداری و استفاده می کنند. یا اگر در فروشگاهتان انواع نوشیدنی را می فروشید، می توانید از یک دربازکن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

 5. برنامه بازاریابی قوی

 به طور مثال : شما کدام یک از این گزینه ها را برای برنامه ناهار خود انتخاب می کنید: هر هفته دو بار از یک پیتزا بخورید یا اینکه به جای آن هر هفته دو غذای مختلف میل کنید؟ احتمالا بیشتر شما گزینه ای را انتخاب می کنید که تنوع زیادی دارد. همین اصل میتواند در مورد بازاریابی برای یک کسب و کار کوچک به کار برود. اگرچه داشتن یک راه معین برای بازاریابی مهم است اما توانایی در استفاده از ابزار گوناگون برای شهرت کسب و کار نیز از اهمیت زیادی برخوردار میباشد.

کاربردهای دفترچه یادداشت تبلیغاتی - چاپخانه ایران زمین

یادداشت تبلیغاتی و ثبت برند شما در ذهن مخاطبان

اگر میخواهید برند سازی کنید و نام شرکت و خدماتی را که ارائه میدهید را در ذهن مخاطبان خود هک کنید . بی شک میتوانید از یادداشت تبلیغاتی استفاده کنید.چرا که دفترچه یادداشت تبلیغاتی روی میز کار هر کدام از مخاطبانی که این دفترچه را دارند میباشد و آنها با هر بار نگاه کردن به این دفترچه ، به صورت خودکار برند شما یا همان نام تجاری شما میخوانند.

تصور کنید یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی دارای 100 برگ باشد آنوقت مخاطب شما با هر بار یادداشت نکات خود تا انتها ی دفترچه یادداشت 100 بار به نام تجاری شما نگاه میکند و آن را بخاطر میسپارد.

استفاده از یادداشت تبلیغاتی به عنوان هدیه

از هدایای خوبی که شما بعنوان صاحب کسب و کار میتوانید به مخاطبان خود ارائه دهید همین دفترچه یادداشت تبلیغاتی است . زیرا دفترچه یادداشت تبلیغاتی از لوازم ضروری برای هر دانشجو ، کارمند و یا حتی یک خانم خانه دار محسوب میشود .

این هدیه تبلیغاتی تاثیر به سزایی در تبلیغات و برندسازی و معرفی برند شما دارند.این هدیه دفترچه یادداشت تبلیغاتی بار ها و بارها برای مخاطب شما به کار برده میشود و چشم مخاطبتان را به لوگو و برند میفتد و در ذهنش ثبت میشود.

این ثبت برند شما در ذهن مخاطبان باعث میشود هر شخصی این کسب و کار شما را بخطر بیاورد و به دیگران معرفی کند . پس این هدیه تبلیغاتی باعث بیشتر شدن تعداد فالو کننده های شما میشود.

بیشتر بخوانیم : هدایای تبلیغاتی و یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت تبلیغاتی بعنوان هدیه - چاپخانه ایران زمین

توزیع دفترچه یادداشت تبلیغاتی در بین اقشار مختلف

 از مسائل مهمی که باید بدانید این است چطور و در کجاها این دفترچه یادداشت تبلیغاتی را توزیع کنیم . شما میتوانید از بین اقشار گوناگون انتخاب کنید چزا که همانطور که گفته شد دفترچه یادداشت تبلیغاتی برای همه اقشار کاربرد دارد .

اما برای نتیجه گیری خوب از توزیع یادداشت تبلیغاتی و ثبت برند خودتان در بین افراد زیادی از جامعه میتوانید این یادداشت های تبلیغاتی را در تیراژ بالا چاپ کرده و آن ها را در میان  اداره ها، کارخانه جات، مغازه ها و … پخش کنید و برای خود تبلیغات انجام بدهید.

می‌توانید در نمایشگاه ها، همایش ها، سخنرانی ها، سمینارها و مواردی از این قبیل دفترچه یادداشت تبلیغاتی ،بار آرم و برند خودتان را در بین شرکت کنندگان در این مراسم پخش کنید. یکی دیگر از افرادی که دفترچه یادداشت تبلیغاتی برایشان کاربرد دارد دانشجویان و دانش آموزان هستند چرا که آن‌ها بیشتر از هر کس دیگری به دفترچه یادداشت نیاز دارند.

پس میتوانید با توزیع دفترچه یادداشت تبلیغاتی دربین مدارس ، دانشگاه ها و سایر مراکز علمی که بسیار با دفترچه یادداشت سرو کار دارند برند خود را در ذهن ها ثبت کنید.

بیشتر بخوانیم : چاپ یادداشت تبلیغاتی برای شرکت ها و ادارات

مدل های مختلف دفترچه یادداشت تبلیغاتی

آیا دفترچه یادداشت تبلیغاتی خود را انتخاب کرده اید ؟ بله درست است این دفترچه یادداشت ها مدلهای مختلفی دارد که در زیر با برخی از آنها آشنا خواهید شد:

دفترچه یادداشت تبلیغاتی سیمی که بسته به مدلی که دوست دارید از بالا سیم دار یا از بغل میتواند تغییر کند.

دفترچه یادداشت  تبلیغاتی چرمی که همانطور که از نامش پیداست از جنس چرم میباشد. دفترچه یادداشت تبلیغاتی طلقی ، دفترچه یادداشت تبلیغاتی دکمه دار ، دفترچه یادداشت تبلیغاتی رومیزی ، دفترچه یادداشت تبلیغاتی  سرچسب و … از اوانع دفترچه یادداشت تبلیغاتی هستند. که بستگی دارد شما چه مقدار بخواهید هزینه کنید ،نوع انتخابتان تغییر خواهد کرد.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی - چاپخانه ایران زمین -چاپ افست

انواع چاپ دفترچه یادداشت تبلیغاتی

در چاپخانه ایران زمین ما با بهترین دستگاه ها و مرغوب ترین جوهر ها میتوانیم چاپ لوگو و برند شما را روی دفترچه یادداشت تبلیغاتی تان انجام دهیم . که این چاپ با بهترین کیفیت سه نوع میباشد.

چاپ سیلک

چاپ لیزری

چاپ داغکوب

بیشتر بخوانیم: چاپ یادداشت تبلیغاتی برای صابکار بی اعصاب!

چاپ انواع دفترچه یادداشت تبلیغاتی - چاپخانه ایران زمین

به کدام چاپخانه برای دفترچه یادداشت تبلیغاتی خود مراجعه کنم؟

اگر برای برند سازی کسب وکار خود به یک دفترچه یادداشت  تبلیغاتی نیاز دارید و نمیدانید به کدام چاپخانه مراجعه کنید.ما به شما چاپخانه ایران زمین را که با بهترین دستگاه های چاپ و افراد مجرب خدمات ارائه میدهد را معرفی میکنیم.همین حالا سفارش چاپ دفترچه یادداشت خود را ثبت کنید.

No Comments

Post A Comment