غرفه آرایی با چاپ رول آپ امکان پذیر است | چاپخانه ایران زمین |02188893140
17033
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17033,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

غرفه آرایی با چاپ رول آپ و پاپ آپ

غرفه آرایی با چاپ رول آپ و پاپ آپ

غرفه آرایی با چاپ رول آپ و پاپ آپ

غرفه آرایی با چاپ رول آپ و پاپ آپ

غرفه آرایی با چاپ رول آپ ، بی شک بهترین و پرکاربردترین ابزار توسعه برند در محلهای توزیع، نمایشگاه‌ ها و همچنین اطلاع رسانی یک رویداد مهم نصب پاپ آپ و رول آپ است. اطلاع رسانی با این شیوه میتواند بازار هدف شما را را ذوق زده و مشتاق به استفاده از خدماتتان نماید.

با چاپ رول آپ میتوان غرفه را تزئین کرد؟

چاپ رول آپ نمایشگاهی یکی از شیک ترین و مناسب ترین سازه های نمایشگاهی است. رول آپ پایه آلومینیومی داشته و کار چاپی روی آن بصورت لوله قابل جمع شدن است.

چاپ پاپ آپ بسیار زیبا و چشم نواز بوده و جلب توجه مخاطبان را در پی دارد. آلومینیومی بودن رول آپ سبکی آن را در پی داشته که حمل و نقل آسان آنرا در پی دارد. رول آپ نمایشگاهی در نمایشگاه ها بخوبی در غرفه آرایی کمک میکند. چاپ رول آپ محدودیتی نداشته، با تمامی ابعاد قابل چاپ بوده و طرح ها با تصاویر زیبا را میتوان در آن درج نمود.

مطلب پر بازدید : مزایای استفاده از رول آپ 

غرفه آرایی با چاپ رول آپ و چاپ پاپ آپ

چاپ رول آپ نمایشگاهی به چه صورت است ؟

چاپ رول آپ نمایشگاهی قابل جمع شدن و رول شدن است که این امر امکان جمع شدن چاپ را فراهم کرده و بواسطه ی آلومینیومی بودن پایه، سبکی رول آپ بدست می آید که جابجایی سازه را آسان کرده است.

چاپ رول آپ از روش های موثر و ارزان در تبلیغات محیطی محسوب میشود. استند رول آپ بدلیل سبکی و کم جا بودن دارای سهولت جابجایی بوده که چاپ رول آپ در آن بصورت رول در آمده و جمع و باز شدن چاپ به آسانی صورت میگیرد و با یک کیف کوچک جابجایی آسان دارد. رول آپ نمایشگاهی هم برای فضا های داخلی و هم برای فضا های خارجی قابل استفاده است. در عین حال که استند رول آپ دارای مزایای فوق است مقاوم نیز بوده و در برابر عوامل محیطی مقاومت دارد.

از دیگر مزایای چاپ رول آپ نمایشگاهی میتوان به قیمت مناسب استند رول آپ اشاره کرد. برای طراحی انواع غرفه های نمایشگاهی میتوان از چاپ استند رول آپ استفاده کرد. در استند های رول آپ تفاوت هایی وجود دارد که این امر در قیمت نهایی استند رول آپ تاثیرگذار است.

بعنوان مثال یک طرفه بودن و یا دو طرفه بودن چاپ رول آپ و یا استند ثابت و گردان رول آپ در تعیین قیمت نهایی قیمت استند رول آپ تاثیر فراوان دارد. در کل قیمت رول آپ پایین بوده و قیمت چاپ رول آپ از دسته قیمت های مناسب در زمینه تبلیغات محسوب میشود.

مطلب پیشنهادی : درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

غرفه آرایی با چاپ رول آپ و پاپ آپ-چاپخانه ایران زمین 88893140

چاپ رول آپ در انواع مختلف 

1-چاپ رول آپ یک طرفه

ساده ترین نوع رول آپ که توانایی نمایش یک طرح را دارد رول آپ یک طرفه میباشد.

2-چاپ رول آپ دو طرفه

این مدل رول آپ قابلیت نمایش دو طرح را بصورت هم زمان دارا میباشد.

3-چاپ رول آپ آویز

این نوع رول آپ را با استفاده از قلاب تعبیه شده در آن به راحتی میتوانید از هر نقطه آویزان کنید.

4-چاپ رول آپ گردان

در این نوع رول آپ موتوری تعبیه شده است که 4 متر چاپ را به صورت گردشی به نمایش در می آورد.

چاپ رول آپ ارزانترین روش تبلیغات

چاپ رول آپ یکی از ارزان ترین و مناسب ترین روش های تبلیغاتی محسوب میشود که در اماکن مختلف قابل استفاده است. یکی از مزیت های مهم در چاپ رول آپ قابلیت تعویض چاپ رول آپ است، بنابراین استند رول آپ قابلیت استفاده در چندین دفعه و برای موارد گوناگون است که این امر آن را از لحاظ اقتصادی برای امور تبلیغاتی بسیار مناسب ساخته است. اگر چاپ رول آپ دچار مشکل شد براحتی میتوان آن را جدا کرد و دوباره عملیات چاپ با کیفیت را انجام داد و اقدام به کار تبلیغاتی کرد.

شما میتوانید با چاپ رول آپ نمایشگاهی و قرار دادن ان در مکان های پر رفت و آمد به خوبی پیام های مختلف را انتقال دهید. داشتن جذابیت رول آپ نمایشگاهی و رعایت اصول تبلیغاتی در چاپ رول آپ میتواند در اثر بخشی در مخاطبان بسیار موثر باشد.

انتخاب طرح و متریال مناسب برای چاپ رول آپ میتواند در رسیدن به کیفیت چاپی بسیار موثر باشد. استفاده از چاپ سولیت هم میتواند در کیفیت بالای چاپ رول آپ تاثیر فراوان داشته باشد. سولیت ضد آب بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی است.چاپ بنر رول آپ هم بسیار کاربردی بوده که میتواند برای موارد متعدد از آن استفاده کرد.

مطلب بیشتر : ویژگی های چاپ استیکر شیری

غرفه آرایی با چاپ رول آپ و پاپ آپ-چاپخانه ایران زمین

چاپ رول آپ و پاپ آپ با کیفیت را به ما بسپارید !

برای چاپ رول آپ و چاپ پاپ آپ با کیفیت بالا و قیمت مناسب میتوانید با بهترین چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید. تا چاپ رول آپ و چاپ پاپ آپ با هزینه ی مناسب و کیفیت بالا را با بهترین دستگاه های چاپ به نتیجه برسانند و شما بتوانید در نمایشگاه بدرخشید و چشم رقبای خود را در بیاورید.

برای چاپ رول آپ ، چاپ پاپ آپ کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا با آنها به صورت مستقیم در ارتباط باشید و مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید.

No Comments

Post A Comment