مزایای یادداشت تبلیغاتی در تبلیغات را میدانید ؟ | چاپخانه ایران زمین | 02188907751
17043
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17043,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

مزایای یادداشت تبلیغاتی در تبلیغات

مزایای یادداشت تبلیغاتی در تبلیغات- ایران زمین

مزایای یادداشت تبلیغاتی در تبلیغات

مزایای یادداشت تبلیغاتی در تبلیغات

مزایای یادداشت تبلیغاتی در تبلیغات فراوان است که نباید این هدیه کوچک تبلیغاتی را نادیده بگیرید چون با هدیه دادن یادداشت تبلیغاتی در مدل های متنوع به مشتریان یا صاحبان شرکت دیگر یا رقبا خود را همیشه در ذهن آنها ثابت نگه دارید طوریکه نام شرکت شما به هیچ وجه از ذهنشان پاک نخواهد شد ، برای بررسی دلیل این موضوع با ما همراه باشید.

مطلب بیشتر : یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی

دلایل ثبات در ذهن مشتریان با یادداشت تبلیغاتی

همیشه در کیف یا دست همه ی ما یک دفترچه کوچک دیده می شود که داخل آن امورات روزانه ، خرج و مخارج ، خاطرات ، اتفاقات روز مره یا هر چیز دیگری که لازم به یادداشت کردن باشد مینوسیم.

اما چه بهتر است که این دفترچه کوچک ، یادداشت تبلیغاتی شرکت خودتان باشد و آن را به عنوان هدیه ی تبلیغاتی به دوستان ، آشنایان ، همکاران ، مشتریان ارائه کندی که نام شرکت شما هر لحظه جلوی چشمشان باشد و افراد دیگر با دیدن نام شما کنجکاو شوند و از مشتری شما راجع به خدمتتان پرس و جو کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس های شما تماس بگیرند پس آگاهی پیدا کرده اید که این زنجیره ی تبلیغاتی به چه شکل است ؟ ، با یادداشت تبلیغاتی که شما هدیه میدهید به راحتی میتوانید هزاران مشتری دیگر را جذب کسب و کار خود کنید و آن را تشویق به خرید از محصولاتتان کنید.

مطلب پر بازدید : فواید یادداشت تبلیغاتی

مزایای یادداشت تبلیغاتی در تبلیغات با قیمت مناسب

تاثیر هدیه تبلیغاتی ، یادداشت تبلیغاتی چیست؟

همه ی مردم از هدیه گرفتن خیلی خوشحال می شوند چه یک دفترچه یادداشت باشد یا یک بنز توپل ، پس چه بهتر که مشتریان شما یک هدیه از شرکت شما دریافت کند و از آن استفاده کنند.

بهترین هزینه برای شرکت های نوپا که میخواهند در ابتدا از هزینه های کمی برای تبلیغات استفاده کنند ، استفاده از یادداشت تبلیغاتی است که به راحتی میتوانید با یک دفترچه یادداشت کوچک معروف شوید و در اذهان مردم ثابت قدم باشید.

اثبات برند و نام تجاری شرکت در ذهن مردم بسیار آسان است به طوریکه در هر لحظه جلوی چشمشان باشید چجوری؟ ، یادداشت تبلیغاتی در هر لحظه در کنار مشتریان شما است و به عنوان یک تبلیغ متحرک در حال جابه جا شدن در دست مشتریانتان است.

مزایای یادداشت تبلیغاتی در تبلیغات

بازاریابی موفق با یادداشت تبلیغاتی

اگر دنبال یک نیروی کاری برای بازاریابی میگردید باید این را به شما بگویم که دیگر این روش ها قدیمی شده است و دیگر جوابگو نیست چون بیشتر مردم فکر میکنند که شرکت شما الکی است و ذهنیت بدی پیدا میکنند پس برای اینکه برعکس این موضوع را ثابت کنید میتوانید با هدیه ی تبلیغاتی شروع کنید که بهترین هدیه تبلیغاتی علاوه بر خودکار ، روانویس ، لیوان ، ساک دستی ، یادداشت تبلیغاتی است ، چون یک یک دفترچه همیشه در کیف خانم ها و آقایون پیدا میشود.

پس برای شرکت خود یک بیلبور متحرک تدارک ببینید که دیگر نیازی به چاپ تبلیغات روی بیلبورهای بزرگراه ها و جاده ها آن هم با هزینه هایی که آدم با شنیدنش مغزش سوت می کشد ندارید.

۵۲ درصد و بیشتر مشتریان اظهار کرده اند که ذهنیت آنها نسبت به یک شرکت خاص بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی مثبت‌ تر شده است و ۵۰ درصد از این افراد به صورت روزانه از این کالاها استفاده می‌کنند. کدام یک از روشهای بازاریابی شما نتایجی در حد و اندازه این ارقام داشته است ؟
ساعت دیواری تبلیغاتی ، فلش مموری تبلیغاتی ، یادداشت تبلیغاتی یکی از محبوب ترین هدیه های تبلیغاتی رایج در بین کسب و کار ها می باشد.

مطلب بیشتر : یادداشت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

مشتریان خود را با ارائه هدیه تبلیغاتی ، یادداشت تبلیغاتی افزایش دهید ! 

اگر حس میکنید هنوز افرادی هستند که از برند شما و زمینه ی کسب و کارتان آگاهی ندارند پس به فکر ارائه هدیه تبلیغاتی ، یادداشت تبلیغاتی بیفتید که دیگر شما را فراموش نکند و به دوستان ، آشنایانشان شما را با نظر مثبتی معرفی کنند نه با نظر منفی که باعث شود همان مشتریان ثابت را هم از دست بدهید.

مجموعه راهکارهای بازاریابی شما شامل چه مواردی می‌شود ؟ فرض کنید اگر شما بخواهید بین خوردن یک نوع خاصی از پیتزا دو بار در طی هفته به عنوان ناهار و یا خوردن دو نوع متفاوت ناهار در هفته ، یکی را انتخاب کنید، چکار میکنید ؟ کدام را بر می‌گزینید ؟ مطمئن هستیم بیشتر شما تنوع را انتخاب می‌کنید. همین موضوع در مورد کسب‌وکار کوچک شما هم صادق است. اگرچه داشتن هدایای تبلیغاتی مشخصی، بسیار مهم است اما هر از گاهی ایجاد تغییر در آنچه که برای شناساندن برند خود استفاده میکنید بسیار مهم است .
مثلا اگر می خواهید برای تبلیغات برند خود هدیه به مدیر شرکتی بدهید، می توانید از ساعت دیواری تبلیغاتی و یا انواع یادداشت تبلیغاتی استفاده کنید.
استفاده از خودکار و لیوان تبلیغاتی بسیار پر استفاده و رایج می باشند.

مزایای یادداشت تبلیغاتی در تبلیغات-چاپخانه ایران زمین

به فکر چاپ یادداشت تبلیغاتی افتاده اید ؟

اگر با خواندن این مطلب شما هم خواستار ارائه یادداشت تبلیغاتی به مشتریان خود هستید میتوانید برای چاپ یادداشت تبلیغاتی با کیفیت بالا با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.

چاپخانه ایران زمین به عنوان بهترین چاپخانه در تهران محسوب می شود که میتوانید برای چاپ یادداشت تبلیغاتی با آن ها در تماس باشید و برای اینکه یک هدیه ی تبلیغاتی مناسب داشته باشید با مشاورین آن ها مشورت کنید تا نتیجه ی مطلوبی از تبلیغات کسب و کارتان بگیرید.

1 Comment
  • بهناز سلیمی
    Posted at 06:34h, 17 اکتبر پاسخ

    انقدر خوشم میاد از این شرکتایی که یادداشت تبلیغاتی میدن. اصن یجورایی انگار نشون میدن که خیلی شیکن

Post A Comment