چاپ استیکر اتاق خواب کودک مطابق با سلیقه ی خودش | چاپخانه ایران زمین| 88893140
17133
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17133,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر اتاق خواب کودک

چاپ استیکر اتاق خواب کودک

چاپ استیکر اتاق خواب کودک

چاپ استیکر اتاق خواب کودک

چاپ استیکر اتاق خواب کودک میتواند ایده ی بسیار جالبی باشد که نیاز به پرداخت هزینه های گزاف کاغذ دیواری نباشد.

چاپ استیکر به سلیقه ی خود کودک می تواند یک خوشحالی در درون او ایجاد کند و اتاق خود را بیش از بیش دوست داشته باشد و برای بازی ساعت ها در اتاق مشغول شود و در کار شما اختلالی ایجاد نکند. پس به فکر چاپ استیکر به سلیقه ی خود کودک بیفتید و محیطی دلنشین برای او ایجاد کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری خدمت شما عرض کنیم.

زیبایی دکوراسیون اتاق خواب کودک با چاپ استیکر 

چاپ استیکر اتاق خواب کودک برای زیباسازی دکوراسیون محیط زندگی عزیزانتان بسیار مناسب است. با چاپ استیکر با طرح های دلخواه متناسب با گروه سنی کودکتان می تواند تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندتان داشته باشید. طرح های انتخابی برای استیکر متناسب با علایق آن ها می تواند از تصاویر شخصیت های محبوب کارتونی و … انتخاب شود.

بهتر است علاقه ی او را تشخیص دهید تا بتوانید چاپ استیکر متناسب با آن را انجام دهید و  یک محیط دلپسند برای او درست کنید.

مطلب پیشنهادی :

راجع به چاپ استیکر شیشه ای بدانید

چاپ روی پارچه به روش دیجیتال

کاربردهای مختلف چاپ استیکر

چاپ استیکر اتاق خواب کودک ارزان

ویژگی های چاپ استیکر برای اتاق خواب کودک چیست؟

استیکر برحسب جنس وینیل که دارد قابلیت شست و شو دارد که این امر بخصوص در اتاق کودکان که با آلودگی های و کثیف شدن استیکر همراه است، بسیار مناسب است. طرح ها و رنگ های انتخابی برای استیکر اتاق کودک بایستی متناسب با روحیات آن ها انجام شود. شما قطعا می دانید روحیات دختران و پسران نیز متفاوت است که در انتخاب رنگ و طرح مورد نیاز بایستی توجه کافی داشته باشید.

به عنوان مثال رنگ های صورتی مورد علاقه دختران است و طرح های فرشتگان از طرح های دلنشین این قشر است. این در حالی است که پسران طرح هایی با رنگ آبی را بیشتر دوست دارند. استفاده از تصاویر اسباب بازی ها و طرح های اسپرت نیز از طرح های مناسب برای پسران محسوب می شود.

اگر کودکتان به یک شخصیت کارتونی علاقه ی شدید دارد می توانید چاپ استیکر آن شخصیت کارتونی را انجام دهید تا شادی او را مشاهده کنید و از شادی او خوشحال شوید.

چاپ استیکر با کیفیت با طرح دلخواه و همانطور که مد نظرتان است می تواند کمک بسزایی بر دکوراسیون اتاق کودک داشته باشد.

چاپ استیکر اتاق خواب کودک با کیفیت-چاپخانه ایران زمین

نحوه چاپ استیکر اتاق خواب کودک 

بعد از مشخص کردن طرح مناسب برای چاپ استیکر اتاق کودک، عملیات چاپ روی متریال وینیل انجام می شود. عملیات چاپ استیکر بایستی با رزولیشن مناسب انجام شود، زیرا استیکر برای دید از نزدیک استفاده می شود.

استفاده از فناوری چاپ اکوسالونت در این امر بسیار مناسب است. برای عملیات نصب کردن نیز کار زیادی نیست و براحتی به واسطه پشت چسب دار بودن استیکر می توان عملیات نصب را انجام داد. در هنگام نصب بایستی دقیق و بدون حباب عملیات نصب را انجام داد. از این رو استفاده از کارتک ها برای این امر مناسب است.

توجه داشته باشید در انتخاب طرح برای اتاق کودک همواره سلیقه کودک خود را در نظر بگیرید تا او از اتاقش نفرت نداشته باشد. همانطور که میدانید روحیات کودکان بسیار حساس است و کاری که باب سلیقه شان نباشد آن ها را حساس و بهانه گیر می کند پس بهتر است اتاق شخصی خودشان مطابق با سلیقه ی خودشان هم چیده شود هم اینکه چاپ استیکر مطابق با سلیقه ی خودشان با توجه به طرحی که دوست دارند انجام شود.

مطالب پر بازدید : 

چاپ روی پارچه با جوهر یووی

چاپ استیکر با روکش لمینت

چاپ پاپ آپ در انواع مختلف

چاپ استیکر اتاق خواب کودک پسر و دختر

قیمت چاپ استیکر اتاق کودک 

در تعیین هزینه چاپ استیکر اتاق کودک عوامل مختلفی دارد. از جمله آن که :

نوع چاپ به چه صورت است ، استفاده از دستگاه ها با کیفیت بالاتر در کیفیت استیکر تاثیر مستقیم دارد و کیفیت بالاتری را برای شما فراهم می نماید. چاپ اکوسالونت در این مورد بی نظیر است. ابعاد چاپی نیز از دیگر علل تاثیرگذار بر قیمت و هزینه نهایی چاپ استیکر است. دقت داشته باشید که هزینه کم تنها هدفتان نباشد، زیرا بایستی چاپ دارای کیفیت مناسب باشد و شما را به هدف فراهم کردن یک دکوراسیون بسیار مناسب برای اتاق خواب کودکتان برساند.

پس همیشه هیچ ارزانی بی دلیل نخواهد بود و ممکن است چاپ استیکر طوری انجام شود که آن مدلی که شما می خواستید نباشد و یا کیفیتش بسیار پایین باشد طوری که فقط دوست دارید آن را دور بیندازید پولی هم که بابت آن داده اید هدر می رود.

بهترین کار این است که چاپ استیکر را به چاپخانه ای بسپارید که اولا مشتریان آن راضی هستند و دارای دستگاه های به روز باشد که چاپ استیکر را به صورت حرفه ای و با کیفیت انجام دهد و باب میل شما انجام شود .

چاپخانه ی ما دارای دستگاه های به روز  است که می تواند چاپ استیکر اتاق کودکتان را با بهترین کیفیت انجام دهد طوری که کودکتان بعد از نصب استیکر از آن لذت ببرد و خوشحال شود.

چاپ استیکر اتاق خواب کودک-چاپخانه ایران زمین

چاپ استیکر اتاق خواب کودک را به ما بسپارید ! 

همانطور که در متن بالا ذکر شد چاپ استیکر را می توانید به ما بسپارید تا چاپخانه ایران زمین با استفاده از دستگاه های به روز و با استفاده از جوهر های مرغوب این کار را انجام دهیم .

چاپخانه ایران زمین علاوه بر چاپ استیکر در زمینه های چاپ روی پارچه ، چاپ رول آپ ، چاپ پاپ آپ ، کاتالوگ پنج رنگ و … فعالیت می کند که می توانید در هر زمینه ای خواستید با ما در ارتباط باشید.

برای در ارتباط بودن با چاپخانه ما می توانید روی لینک کلیک کرده تا مستقیماً با اپراتور های ما تماس بگیرید.

No Comments

Post A Comment