چاپ استیکر در تهران با بهترین کیفیت چاپ و هزینه ی مناسب | چاپخانه ایران زمین | 88893140
16732
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16732,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر در تهران

چاپ استیکر در تهران

چاپ استیکر در تهران

چاپ استیکر در تهران

چاپ استیکر در تهران ، چاپ استیکر عموما دارای متریالی نازک از جنس PVC (پی وی سی) است که پشت آن چسب دار است ، ضد آب و قابل شستشو است در برابر پارگی مقاومت بالایی است.

چاپ استیکر یا چاپ لیبل بعنوان شناسنامه برند و روشی مناسب برای معرفی محصول و یا خدمات شما باشد. چاپ استیکر می تواند به سازمان ، نهاد و خدمات شما اعتباری دو چندان ببخشد. در نتیجه در طراحی و چاپ استیکر نهایت دقت را داشته باشید.

مطلب مرتبط : چاپ استیکر و لیبل

چاپ استیکر در تهران

چاپ استیکر  با دستگاه های پیشرفته

چاپخانه ایران زمین چاپ استیکر (چاپ وینیل) با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ و با کیفیت ترین جوهر ها انجام می شود. با توجه به درخواست مشتریان عزیز و نوع چاپ استیکری که درخواست کرده اند از چسب های ماندگار و مقاوم استفاده می شود همچنین چاپخانه ایران زمین میتواند انواع چاپ استیکر با کاربرد های مختلف و طرح های متفاوتی را به کار بگیرد. شما مشتریان میتوانید مدت زمان ماندگاری استیکرتان را با توجه به نیازتان مشخص کنید .

چاپ استیکر در طرح ها ، رنگ ها ، اندازه های مختلف در تمام فضاهای بیرون ، داخل کاربرد زیادی دارد مختص به نیاز خودتان میتوانید برای چاپ استیکر از بهترین چاپخانه تهران اقدام کنید.

چاپ استیکر در تهران

انواع مختلف چاپ استیکر 

چاپ استیکر انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر می شود :

1-چاپ استیکر شیشه ای

2-چاپ استیکر شیری

3-چاپ استیکر شبرنگ

4-چاپ استیکر مش

و …

که میتوانید روی سطح های مختلفی مانند ، پلاستیک ، گچ ، چوب ، شیشه ، بدنه ی خودرو ، و سطح های دیگری میتوانید به راحتی نصب کنید. همچنین برای اینکه مقاومت استیکر را در برابر عوامل اصطحکاک ، ضربه بالا ببرید میتوانید از روکش هایی مثل لمینت گرم و سرد استفاده نمایید.

بیشتر بخوانیم : چاپ استیکر ماشین

چاپ استیکر در تهران

چاپ استیکر چه کاربردی دارد ؟

چاپ استیکر در تمام زمینه های تبلیغاتی ، تزئینی ، کاربردی فراوان دارد . کاربرد تبلیغاتی آن بیشتر برای به نمایش گذاشتن لوگو و اطلاعات به فروش رساندن یک محصول یا خدمات یک شرکت است که بیشتر روی سطوح شیشه ای و دیگر مناطق فروشگاه ها ، پاساژ ها به کار میرود.

هم چنین کاربرد های تزئیناتی در دکوراسیون فضا ی اداری و تجاری، غرفه‌ ی نمایشگاهی، اتاق‌  نشیمن ، معابر پربازدید و هم چنین فضا ی خصوصی خانه ها مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، اتاق‌خواب ها و… است.

مطالب مرتبط : کاربرد های مختلف چاپ استیکر

چاپ استیکر در تهران

چرا چاپ استیکر بر روی بدنه ی خودرو بیشتر استفاده می شود؟

چاپ استیکر روی بدنه خودرو با هزینه های مختلف و با کیفیت های مختلف در دسترس شما قرار میگیرد و شما میتوانید با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب کنید. چاپ استیکر میتوانند به صورت تخصصی و متناسب با سلیقه شما نیز طراحی و برای استفاده در بیرون و داخل خودرو چاپ شوند. جنس مورد استفاده شده در استیکر خودرو از جنس پی وی سی است.

کاربرد استیکر جنس پی وسی در زمینه استیکر روی بدنه ی خودرو و تولید محصولات تبلیغاتی بسیار کاربرد دارد. به تازگی استیکرهایی نیز به بازار وارد شده اند که شیشه ای است و میتوانید آن را از هر دو طرف ببینید که البته از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. چاپ استیکر شیری  نیز طرفداران بیشتری دارد ، این نوع از استیکرها عموما دارای زمینه سفید رنگ هستند که کاملا از اسمش پیداست ، برای بدنه خودرو هایی که زمینه ی سفید دارند زیبایی دو چندانی به ظاهر خودرو خواهد داد.

چاپ استیکر در تهران

چاپ استیکر مورد مناسبی برای تزئین خودروی شما

بسیاری از افراد از چاپ استیکر را بعنوان یک جزء تزئینی بر روی ماشین خود استفاده میکنند. برای چاپ استیکر ماشین باید نوع رنگ و استیکر مورد استفاده در نظر گرفته شود.

استفاده از جوهر های مرغوب باعث میشود تا طول عمر استیکر ها بر روی خودرو بالا تر رود و در نتیجه بر اثر بارش باران و یا شستشوی ماشین پاک نشوند.
بهمین ترتیب خانه  چاپخانه ایران زمین با استفاده از جوهر های اروپایی در چاپ استیکر مقاومت آن را در برابر آسیب های احتمالی بالا برده است. چاپ استیکر ماشین را میتوانید بوسیله چسبی که در پشت آنها قرار دارد در داخل و یا بیرون ماشین نصب کنید.

برای چاپ استیکر به کدام چاپخانه مراجعه کنیم؟

همیشه این سوال در ذهن افرادی است که برای چاپ استیکر باید به کدام چاپخانه در تهران مراجعه کنیم که هم هزینه ی خوبی دریافت کند هم اینکه سرعت عمل بالایی داشته باشد ، برای جواب این سوالتان به خوب جایی مراجعه کردید.

چاپخانه ایران زمین بهترین چاپخانه در تهران است که میتوانید برای چاپ استیکر با کیفیت بالا ، تیراژ های زیاد و کم ، قیمت مناسب با آن ها تماس بگیرید.

اگر چاپ استیکر با کیفیت میخواهید حتما با چاپخانه ایران زمین همین حالا تماس بگیرید و سفارشات خود را به آن ها اعلام کنید.

No Comments

Post A Comment