چاپ استیکر قابل شستشو را از ما بخواهید | چاپخانه ایران زمین | 02188893140
16746
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16746,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر قابل شستشو

چاپ استیکر قابل شستشو

چاپ استیکر قابل شستشو

چاپ استیکر قابل شستشو

چاپ استیکر قابل شستشو ، دراین متن میخواهیم شما را با انواع چاپ استیکر آشنا کنیم و همچنین به شما پیشنهاد کنیم که به کدام چاپخانه در تهران مراجعه کنید که بهترین چاپ استیکر را داشته باشید پس با ما همراه باشید مطلب زیر را حتما دنبال کنید و مطابق سلیقه ی خود چاپ استیکر مورد نظرتان را انتخاب کنید.

مطلب بیشتر : چاپ استیکر در تهران

چاپ استیکر قابل شستشو

استیکر چیست؟

حتما شما با نام استیکر آشنا هستید و یا قطعا این نام را شنیده اید ولی اطلاعی درباره ی معنای استیکر ندارید . استیکر و یا لیبل که به معنای کاغذ خود چسب میباشد در حقیقت همان برچسب است که از واژه ی وینیل (vinyl) نام تجاری آن گرفته شده و در ایران با نام استیکر شناخته شده است.

هر چیزی که پشت آن چسب داشته باشد (پشت چسب دارها) استیکر هستند.

استیکرها از پی وی سی تولید میشوند ، آنها بسیار مقاوت بالایی دربرابر پارگی و شستشو دارند. استیکرهای مد نظر ما با ایموجی یاهمان شکلک هایی که شما تصور میکنید متفاوت هستند این استیکرها قابلیت این را دارند که تبلیغات شما را برعهده بگیرند و با ظاهری جذاب برای محصولات شما مخاطب آفرینی کنند.

و یا حتی شما میتوانید با چاپ استیکر ها ، دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار خود را زیباتر کنید.

در ادامه به نحوه ی بکارگیری استیکر و دیگر کاربرد های آن میپردازیم.

مطلب بیشتر : ویژگی و انواع چاپ استیکر

چاپ استیکر قابل شستشو

موارد مصرف استیکر 

اگر شما جز آن دسته از اشخاصی هستید که برای تبلیغات خود چه در صنعت غذایی و یا تولیدی و صنعتی نیاز به چاپ استیکر قابل شستشو دارید پس جالب است بدانید که استیکرها در زمینه های مختلفی کاربرد دارند که بخش گسترده ایی از آنها استفاده از استیکر در صنعت تبلیغات تجاری است .

استیکر و یا همان لیبل ها برای تولید کنندگان مواد غذایی ، تولید کنندگان مواد آرایشی و بهداشتی ، تولید کنندکان مواد شوینده کاربرد دارند .

اما قطعا شما که خواننده این متن هستید در مسیر رفت و آمد خود این استیکر هارا بر روی اتوبوس های شرکت واحد و یا بر روی ماشینهای مختلف پخش مواد غذایی و یخچالهای صنعتی دیده اید .

البته استیکر های قابل شستشو بر روی خودروهای شخصی هم کاربرد دارند که این امر بیشتر برای زیبایی و نه تبلیغات کاربرد دارد.

این مدل از استیکرهای ماشینی به صورت خود رنگ هستند و در رنگهای مختلفی عرضه میشوند ، برای برش حروف جهت نصب برروی ماشین و یا فروشگاه ها استفاده میشوند.

بیشتر بخوانیم : کاربرد های مختلف چاپ استیکر

چگونگی ساخت استیکر و نکات قبل از استفاده

چاپ استیکر ها با جوهر هایی مرغوب صورت میگیرد که اگر غیر از این باشد استیکرها دوام و ماندگاری خود را از دست میدهند .

بیشتر به دلیل ماندگار بودن آنها ست که به استیکرهای قابل شستشو معروف هستند . این نوع از استیکرها با جوهر های با کیفیت و مرغوب و همچنین با دستگاه های پیشرفته چاپ تولید میشوند که دربرابر نور آفتاب ، باران و انواع شستشو مقاوم هستند.

قبل از بکارگیری آنها باید توجه داشته باشید که محل مورد استفاده تان تمیز و بدون گرد و غبار باشد.

برای زیبایی بیشتر استیکرها با توجه به محل مورد نظر میتوان آنها را به صورت افقی ، عمودی نصب کرد.

پیش زمینه ذهنی داشته باشید ازآن مکانی که میخواهید استیکر را نصب کنید و یا حتی اندازه گیری دقیق نمایید که بعد از چاپ استیکر با مشکل مواجه نشوید.

مطالب بیشتر : چاپ استیکر ماشین

چاپ استیکر قابل شستشو

مدل های مختلف استیکر چیست؟

همانطور که اشاره شد میتوان نتیجه گرفت که استیکرها متفاوت هستند با توجه به قابلیت ها و موارد مصرف گوناگونی که دارند. در زیر شما را با مدل های مختلف استیکر آشنا میکنیم پس با ما همراه باشید .

چاپ استیکر شیشه ای : این نوع مدل از چاپ استیکر به صورت بی رنگ میباشد که موارد استفاده آنها برروی شیشه ها و یا مکان هایی که میخواهید پشت زمینه ی آن حتما دیده شود صورت میگیرد.

شما برای این نوع از چاپ استیکر ابتدا یک نمونه از کار را به صورت چاپ شده ملاحظه کنید و سپس برای چاپ در تیراژ بالا اقدام نمایید.

چاپ استیکر زمینه سفید : این نوع مدل از چاپ استیکر همانطوری که از نامش پیداست دارای زمینه سفید و یا شیری است. برای استفاده برروی اتوبوس ها و ماشین ها و یا یخچالهای صنعتی کاربرد دارد. جاب است است بدانید  استیکر زمینه سفید بیشترین کاربرد را دارد.

چاپ استیکرهای رنگی : استیکرهای رنگی در رنگ بندیهای متفاوتی وجود دارند دوام ماندگاری آنها بسته به جنس آنها از 3 تا 7 سال میباشد.

چاپ استیکر شبرنگ : این نوع از چاپ استیکر بیشتر برای تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، ماشین هایی که در شب رفت و آمد دارند و میخواهند بازتاب نور در تاریکی داشته باشند کاربرد دارد.

مطلب بیشتر : چاپ استیکر شیشه ای

چاپ استیکر قابل شستشو

دستگاه چاپ استیکر

دستگاه های چاپ استیکر گوناگون هستند و هر دستگاهی با توجه به نوع جوهری که استفاده میکند در ماندگار بودن استیکر تاثیر به سزایی دارد.

همین استیکرهای قابل شستشو نیازمند جوهری با کیفیت بالا ست تا نیاز مشتریان را برای حفظ رنگ استیکر تا مدت ها پشتیبانی کند .

در اینجا دو نوع از دستگاه چاپ استیکر را معرفی میکنیم : 

چاپ استیکر قابل شستشو با دستگاه چاپ اکوسالونت که از کیفیت و ماندگاری رنگ تا حدود 3  تا 6 ماه برای کامیون ها قابل استفاده هستند و برای شیشه فروشگاه ها و یا داخل مراکز فروش مانند پاساژ ها حدودا بین 8 تا 12 ماه میتوان استفاده مفید کرد.این دستگاه در ارایه رنگ ها کیفیت بالایی دارد و در به نمایش در آوردن فونت های خیلی ریز هم توانایی بالایی از خودنشان داده است.

چاپ استیکر قابل شستشو با دستگاه چاپ سالونت بیس ماندگاری تا حدود 8 ماه تا دوسال را دارا میباشد ولی این ماندگاری برای استفاده در ماشین ها بین 1 سال تا 4 سال متغیر است و همچنین برای فروشگاه ها و تابلوهای سر در مغازه ها همچون ماشین ها ماندگاری از خود نشان میدهد.که این نوع از دستگاه نسبت به دستگاه قبلی معرفی شده از کیفیت متوسطی برخوردار است.

بیشتر بخوانیم : چاپ استیکر و لیبل

چاپ استیکر قابل شستشو
چاپ استیکر قابل شستشو

برای چاپ استیکر چگونه اقدام کنیم؟

اگر میخواهید چاپ استیکر شما با دستگاه های مرغوب و جوهر هایی که منجر به ماندگاری بالای استیکرتان میشود صورت گیرد با بهترین چاپخانه در تهران ، چاپخانه ایران زمین که درزمینه چاپ استیکر بعنوان بهترین چاپخانه شناخته شده است در ارتباط باشید تا یک استیکر قابل شستشو با کیفیت بالا بدون اینکه رنگ و کیفیت آن از بین برود داشته باشید. پس با ما همین حالا برای چاپ استیکر مورد نظرتان تماس بگیرید.

دکمه زیر شما را مستقیما به واحد چاپ استیکر چاپخانه ایران زمین متصل میکند.

No Comments

Post A Comment