چاپ استیکر و لیبل اختصاصی با ایران زمین | چاپ استیکر | 02188893140
16648
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16648,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر و لیبل

چاپ استیکر و لیبل

چاپ استیکر و لیبل

چاپ استیکر و لیبل در مجموعه ایران زمین

استیکر میتواند به عنوان شناسنامه برند و روشی مناسب برای معرفی محصول و یا خدمات شما باشد. چاپ استیکر میتواند به سازمان ، نهاد و خدمات شما اعتباری دوچندان ببخشد. در نتیجه در طراحی و چاپ استیکر خود نهایت دقت را داشته باشید.

چاپ استیکر بصورت شیت یکی از مقرون بصرفه ترین و پرکاربردترین محصولات چاپی و تبلیغاتی میباشد . چاپ استیکر در اشکال هندسی ، دایره مستطیل و سایزهای مختلف بصورت لبه گرد وصاف میباشد. استیکرها بیشتر مورد مصرف در بسته بندی محصولات یا اجسام فلزی … یا بصورت تبلیغاتی میباشد ، یکی از مزایای چاپ استیکر چیدمان در شیت کاغذ چسبدار در سایز های مختلف به صورت نیم تیغ خورده است . که باعث سهولت در چسباندن و بهینه سازی کاغذ میشود، در صورت نیاز به درخشندگی بیشتر و مقاوم تر شدن از پوشش UV و یا سلفون استفاده میشود .

افزایش مقاومت لیبل ها و استیکرها

برای افزایش مقاومت استیکر و لیبلها در برابر رنگ پریدگی و آب خوردگی، بر روی آن ها سلفون و لمینت سرد کشیده میشود. لمینت سرد از آن نوع لمینت هایی است که علاوه بر چند برابر کردن مقاومت استیکر، جلوه ی بسیار ویژه ای نیز به آن میدهد. احتمالا لیبل هایی که در مراکز تجاری بر روی زمین چسبانده شده اند و در اثر راه رفتن رنگ و روی آن از بین نمیرود و پاره نمیشود را بسیار دیده اید. این لیبل ها توسط لمینت سرد مقاوم سازی شده اند .

چاپ استیکر و لیبل

کاربرد استیکر

چاپ استیکر ، کاربرد تبلیغی و تزئینی و گاه هر دو را به‌ صورت همزمان دارد. کاربرد تبلیغی آن برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول است که روی دیوار ها و سطوح شیشه‌ ای ویترین‌ ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ ها، فروشگاه‌ ها، پاساژ ها و مراکز تجاری بکار می‌ رود. همچنین کاربرد تزئینی آن در دکوراسیون فضا های اداری و تجاری، غرفه‌های نمایشگاهی، اتاق‌های نشیمن معابر پربازدید و همچنین فضا های خصوصی خانه مثل تزیینات آشپزخانه اتاق‌خواب و… است.

  • استیکر های تزیینی: این نوع استیکر ها تنها بمنظور زیبایی و تزیین یک مکان بکار می‌ رود. استیکر های دیواری که در منازل یا اداره‎ ها استفاده می‌ شوند از این نوع هستند. استیکر های تزیینی در طرح‎ های متنوع و با زیبایی منحصر به فرد تولید می‌ شوند.
  • استیکر های تبلیغاتی: این نوع استیکر برای شرکت‎ های خدماتی و یا تولیدیها برای معرفی محصولات استفاده می‌شود. بیشتر استیکر های که بر روی درب یا کف فروشگاه‎ ها دیده می‌ شود از این نوع می‌ باشند.
  • استیکر های تزیینی ـ تبلیغاتی: استیکر های تزیینی و تبلیغاتی که با هدف معرفی محصولات و خدمات ساخته می‌ شوند در عین به همراه داشتن برند محصولات، جنبه تزئینی و زیبایی نیز دارند.

چاپ استیکر و لیبل

انواع استیکر

چاپ استیکر به انواع استیکر شیشه‌ ای، استیکر شیری، استیکر شبرنگ و استیکر مش تقسیم می‌ شود و بر روی سطوح مختلف مثل شیشه، چوب (MDF)، پلاستیک، گچ و غیره قابل‌نصب است. برای افزایش مقاومت استیکر در برابر سایش و خش و بالا بردن دوام و پایداری آن میتوان از روکش لمینت گرم و سرد بر روی آن استفاده کرد.

نحوه چسباندن (استفاده ) استیکر

برای چسباندن استیکر قبل از هر چیز سطح مورد نظر باید کاملا تمیز گردد. سپس سطح را به مخلوط آب و مایع ظرفشویی آغشته کرده تا هم از ایجاد حبابهای احتمالی جلوگیری گردد و هم استیکر به راحتی روی سطح جا به جا شود. در مرحله بعد آب زیر استیکر را با کاردک و یا کارت بانکی خالی کرده و اجازه دهید تا استیکر خشک شود.

چاپ استیکر و لیبل

سایزبندی چاپ استیکر و لیبل

کوچک ترین سایز هر لیبل ۸٫۵ در ۴٫۸ میباشند و شما میتوانید براساس نیاز خودتان این سایزها را در کنار هم قرار بدهید و هر سایز و اندازه ای که خواستید برای خودتان لیبل طراحی کنید و دقت داشته باشید هزینه چاپ استیکر براساس این سایز بندی محاسبه میشود.

ابعاد و اندازه های مختلف ، تنوع رنگی و کیفیت جوهر همچنین قابلیت نصب بر روی تمام سطوح با ماندگاریهای متفاوت، مجموعه ی ایران زمین را در چاپ استیکر متمایز ساخته است.

چاپ استیکر را به ایران زمین بسپارید

چاپ استیکر و لیبل در این مجموعه امری تخصصی به شمار می رود . ایران زمین با تجربه بالای کاری در زمینه چاپ انواع استیکر توانسته است جای خود را در بازار چاپ محکم کند.

No Comments

Post A Comment