چاپ رول آپ با کیفیت تضمینی در یاران زمین | 02188893140 | چاپ پاپ آپ
16535
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16535,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ رول آپ با کیفیت تضمینی

چاپ رول آپ با کیفیت تضمینی

چاپ رول آپ با کیفیت تضمینی

چاپ رول آپ با کیفیت تضمینی در مجموعه ایران زمین

در دنیای امروز، تجارتی موفقتر است که برند خود را برجسته تر کند. حضور میان مخاطبان همیشه حرف اول را در کسب و کار میزند. از وسایل ارتباط دهنده شما با مخاطبانتان، رول آپ ها هستند که نگهدارنده بنرهای تبلیغاتی شما بوده که جزو کلیدیترین ابزار بازاریابی به حساب می آیند.

چاپ رول آپ از ساده ترین و ارزان ترین ابزارهای تبلیغاتی و سازه های نمایشگاهی است که بیشتر در غرفه های نمایشگاهی ، فروشگاه و همایش ها از آن استفاده می شود.

رول آپ ‎که با نام دیگر استند رول آپ‎‎ نیز شناخته می شود، یک متریال چاپی است و در داخل یک قوطی آلومینیومی با یک فنر جمع شده است. رول آپ‎‎ به شکل ایستاده بود و در آن عموما پلات لمینت، کنواس یا سینتاتک است که حمل و نقل و نگه داری آنرا فوق العاده تسهیل می‎بخشد. رول آپ‎‎‎ها‎ انواع مختلفی دارد که به شکل دو دسته رول آپ‎‌ها‎ی ثابت و رول آپ‎ها‎ی موتوردار یا گردان می‎ باشد.

رول آپ نوعی استند است که نام دیگر آن استند رول آپ نیز می باشد. رول آپ سازه ای پرتابل است که کاربردهای فراوانی اعم از تبلیغاتی, شرکتی, نمایشگاهی و … دارد.
جنس رول آپ یک نوع متریال چاپی است که ازطریق یک فنر داخل یک قوطی آلومینیمومی جمع شده است و موجب تسهیل حمل و نقل و نگه داری آن می شود.

چاپ رول آپ با کیفیت تضمینی

انواع رول آپ

چاپ رول آپ ها به دو دسته ثابت و رول آپ های موتوردار یا گردان تقسیم می شوند, رول آپ ها را می توان دو طرفه یا یک طرفه چاپ کرد, طبق این اصل شش نوع رول آپ موجود می باشد:

چاپ رول آپ های ساده یک طرفه
چاپ رول آپ های گردان یک طرفه
رول آپ پایه پهن
رول آپ آویز گردان
رول آپ گردان دو طرفه
رول آپ گردان دو طرفه با هالوژن

جایگاه رول اپ بر اساس کارایی

استند رول آپ برای فضای داخلی یا ایندور مناسب است و برای فضای خارجی یا سرباز زیاد مناسب نیست. بعلت خاصیت ضد پاره شوندگی و ضد آبی که پلات لمینیت دارد, متریالی است که بیشتر مورد استفاده در رول آپ قرار میگیرد.

پیشنهاد ما در استفاده از این سازه‌ ها که به دو نوع ثابت و گردان تقسیم می‌ شود به نحوه زیر می‌ باشد:

استند ثابت در غرفه‌ های نمایشگاهی که فضای کمی در اختیار دارید، فروشگاه‌ ها و… که در کل فضای کم تری هست.
استند گردان در فروشگاه‌ هایی که قصد دارید چند محصول یا برند خود را با یک سازه تبلیغ کنید، ترجیحا از این نوع در غرفه‌ هایی که فضای مناسب و بزرگ تر از ۱۲ متر می‌ باشد پیشنهاد می‌ گردد.
اما از نظر یک طرفه یا دو طرفه بودن می‌ توان به این نکات توجه داشت:

یک طرفه: پشت این استند یا سازه نمایشگاهی حتما باید رو به دیوار یا محلی که دید ندارد باشد.
دو طرفه: این نوع نیز می‌ بایست در موقعیتی قرار بگیرد که هر دو طرف آن دید داشته باشد مانند غرفه‌ های دو بر یا بعنوان تبلیغ در جلوی فروشگاه شما که یک طرف آن بیرون فروشگاه شما را پوشش می‌ دهد و طرف دیگر برای مشتریانی که داخل فروشگاه هستند تبلیغی را نمایش می‌ دهد.

چاپ رول آپ با کیفیت تضمینی

فواید چاپ رول اپ چیست؟

• رول آپ برای هر مناسبتی استفاده میشود

بر خلاف بعضی از سازه های نمایشگاهی، رول آپ بنر در مناسبتها و مکان های مختلفی به کار می آید مانند جلسات کاری، کنفرانسها، نمایشگاه ها، نمایش فروشهای ویژه، معرفی محصولات، میز پذیرش، فروشگاه ها و مکانهای بسیار دیگر.

• قیمت رول آپ بسیار مناسب میباشد

این وسیله نسبت به بقیه سازه های نمایشگاهی بسیار ارزان تر است و شما میتوانید شخصا آن را تهیه کنید و پس از چاپ یک بنر با دستگاه چاپ بنر، از آن استفاده نمایید.

• رول آپ به راحتی نصب میشود

رول آپ ها به راحتی قابل نصب هستند و نصب آنها پیچیدگی خاصی ندارد. فقط کافیست که بنر را از داخل آن به سمت بالا بکشیم تا به ارتفاع مناسب برسد و میله آلومینیومی نگهدارنده پشت آن را وصل کنیم. برای جمع کردن آن نیز باید ابتدا میله را برداریم و سپس خود بنر به صورت خودکار به سمت رول جمع میشود.

• این سازه جلب توجه زیادی میکند

در مناسبتهای مختلف، کاتالوگ ها، بروشورها و ابزارهای تبلیغاتی دیگری وجود دارند که همه از آن ها استفاده میکنند ولی بهتر است شما دست پیشی بگیرید و با داشتن چند بنر بر روی این استند های تبلیغاتی توجه مخاطبان خود را جلب کنید.

چاپ رول آپ با کیفیت تضمینی

مراحل چاپ رول آپ

چاپ رول آپ، پروسه ای است سه مرحله ای. بنر آن طراحی میشود، به چاپ سپرده شده و توسط اپراتور ها روی پایه نصب گردیده و تحویل مشتری میشود. زمانی سراغ چاپ رول آپ میرویم که قصد داشتیم در کنار سایر المان های تبلیغاتی و نمایشگاهی، از طریق سازه ای تاثیرگذار، برند، هویت و نام و نشان کاری خود را در معرض دید مخاطب قرار دهیم. در این نوشته، چند نکته تکنیکی درباره چاپ رول آپ ارائه میدهیم.

چاپ رول آپ در ایران زمین

چاپ یا بنر یا پلاتی‎ در پایه استند رول آپ یا سازه آلومینیوم از اهمیت ویژه ای دارد که بر روی آن به عنوان تبلیغات چاپ می ‎شود. مشتریان می ‎توانند با سفارش رول آپ‎‎ خود از شرکت‌ ها‎ی چاپ ضمن برخوداری از مزیت چاپ ۸ رنگ با کیفیت عالی و جنس کاغذ‌ ها‎ی مختلف بهره مند شوند. نصب کردن رول آپ ساده بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد. در هنگام تحویل از مراکز چاپ می ‎توان نحوه نصب آن را جویا شد.

به هر میزان که کیفیت چاپ دیجیتال بر روی رول آپ بیشتر باشد، به همان میزان نیز تاثیرگذار خواهد بود. به عبارت دیگر چنانچه کیفیت چاپ بر روی رول آپ‎‎ نامطلوب باشد، که ممکن است به علت چاپ نشدن رنگ‌ ها‎ی اصلی‎ و یا نوشته اتفاق افتاده باشد، از میزان اثرگذاری تبلیغات و جلب توجه می‎‎ کاهد.

ایران زمین به خوبی بر اثر فعالیت های مداوم در این زمینه با نتطارات شما در زمینه چاپ رول آپ آشنا است.

برای چاپ یک رول آپ با کیفیت تصمینی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با ایران زمین تماس بگیرید.

No Comments

Post A Comment