چاپ روی پارچه سفارشی | چاپ روی پارچه | قیمت چاپ روی پارچه | چاپخانه ایران زمین
16384
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16384,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ روی پارچه سفارشی

چاپ روی پارچه سفارشی

چاپ روی پارچه سفارشی

چاپ روی پارچه مطابق با سفارش شما

چاپ روی پارچه سفارشی به صورتی است که شما همانگونه که میخواهید چاپ روی پارچه ی مورد نظرتان با کیفیت رنگ بالا و قیمتی مناسب انجام می شود.

چاپ روی پارچه برای انواع لباس، پرده، فرش های مخصوص، و به عنوان مدیای تبلیغی در بیلبوردها، ‏لایت باکس تبلیغاتی ها، و دیگر سازه های تبلیغاتی در فضاهای داخلی و خارجی به کار می رود.‏

مزایای استفاده از چاپ روی پارچه

شاید شما دوست داشته باشید تصویر خود را بر روی تیشرت خود به چاپ برسانید. یا در مقیاس های بزرگتر فرآیند چاپ ایده های خود را بر روی پارچه های خاص پیاده کنید.

تصور کنید شما برای راه اندازی یک نمایشگاه چاپ پارچه نیاز به طرح های متنوعی دارید. به راحتی با دستگاه های دیجیتال می توانید تمام نیاز های خود را مرتفع سازید. به عنوان مثال چاپ بر روی پرده، چاپ بر روی روسری، چاپ بر روی مانتو و سایر موارد دیگر خدماتی است که دنیای مدرن امروز به ما ارائه می دهد.

قیمت چاپ روی پارچه

قیمت چاپ روی پارچه بسته به نوع طرح و مقدار رنگ مصرفی متفاوت است. از همین رو چاپ دیجیتال در انواع متنوعی در بازار عرضه می شود. این دستگاه های پیشرفته هیچ گونه محدودیتی در طیف رنگی و طرح مد نظر برای کاربر ایجاد نمی کند. چاپ بر روی پارچه انواع مختلفی دارد که به اختصار در ادامه به آن ها اشاره می شود.

کلام آخر 

برای چاپ روی پارچه سفارشی با کیفیت و قیمتی مناسب میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید ، چاپخانه ایران زمین دارای دستگاه های فوق پیشرفته است که میتواند بهترین چاپ روی پارچه با توجه به سفارش شما را انجام دهد.

مطالب مرتبط : کاربرد چاپ پارچه ، چاپ دیجیتال روی پارچه با کیفیت

No Comments

Post A Comment