چاپ کالک با دستگاه های دیجیتال | چاپ هدایای تبلیغاتی | چاپ تخصصی کاتالوگ و یادداشت تبلیغاتی
16351
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16351,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ کالک با دستگاه های دیجیتال

چاپ کالک با دستگاه های دیجیتال

چاپ کالک با دستگاه های دیجیتال

چاپ کالک با دستگاه های دیجیتال

چاپ کالک با دستگاه های دیجیتال یکی از چیزهایی است که به تازگی باب شده و شا عزیزان میتوانید برا چاپ انواع کالک روی ایران زمین حساب کنید.

چاپ دیجیتال صرفه جویی در نیروی انسانی و توان رو به گسترش ماشینهای چاپ دیجیتال در بالا بردن کیفیت چاپ، پایین آمدن هزینه تمام شده چاپ هر برگ چاپی و بالا رفتن تیراژ در چاپ دیجیتال به این معناست که چاپ دیجیتال در حال رقابت با چاپ افست و حتی پیشی گرفتن از آن میباشد. منظور از چاپ دیجیتال در بازار ، چاپ تونری بوسیله ی انواع چاپگرهای لیزری حرفه ای روی انواع کاغذ میباشد.

در چاپ دیجیتال ضایعاتی مثل کاغذ ، رنگ و…. بمیزان قابل توجهی کاهش مییابد چراکه تمام اصلاحات در نسخه دیجیتال صورت میگیرد و نیاز به تست تا حد زیادی کاهش مییابد و عدم استفاده از پلیت باعث شده در هر دور از چاپ بتوان نسخه متفاوتی را به چاپ رساند.

ایران زمین چاپ کالک را به بهترین نحو انجام داده و کیفیت بالای این شرکت میتواند به شما اعتبار ببخشد.

ایران زمین از شرکت های چاپی حرفه ای و تخصصی در زمینه انواع چاپ کالک بوده و یکی از چیزهایی که این مجموعه را نزد عموم معروف کرده اس ، استفاده از ابزار و تجهیزات نوین و به روز میباشد.

بقیه خدمات ایران زمین :

چاپ کالک روی لیوان و …
چاپ دیجیتال پلات و لمینت
چاپ ماگ شاسی و فوم
فروش ملزومات اداری
چاپ بنر و فلکسی
صحافی

No Comments

Post A Comment