چاپ یادداشت تبلیغاتی را کجا بسپاریم؟ | یادداشت تبلیغاتی اختصاصی | 02188893140
16607
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16607,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

یادداشت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

یادداشت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

یادداشت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

یادداشت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

دفتر یادداشت تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی کوچک اما ضروری است که شما بعنوان یک صاحب کسب و کار یا مدیر یک شرکت می‌ توانید به مخاطبان خود هدیه دهید. همه ما در طول روز در محل کار خود از ابزاری کوچک استفاده می‌ کنیم که به ظاهر کوچک اما بسیار ضروری است.

تقریبا همه افراد در هر شغل و سمتی که هستند به یک یادداشت و خودکار نیاز دارند تا از آن برای یادداشت مطالب مهم در یک جلسه، سمینار، همایش، سخنرانی یا حتی یادداشت کردن یک شماره تماس استفاده کنند. ابزاری مثل دفتر یادادشت و خودکار از جمله آن‌ ها هستند.

هدیه های تبلیغاتی کوچک اما پرکاربرد مثل خودکار تبلیغاتی، بادبزن تبلیغاتی، گزینه های بسیار عالی از نظر هزینه، کیفیت و کاربرد هستند که تاثیر به سزایی در تبلیغات و برندسازی و هم چنین معرفی برند شما دارند. این هدیه تبلیغاتی در طول روز بار ها و بار ها برای یادداشت مطالب مهم بکار برده می‌ شود و این یعنی بار ها و بار ها چشم مخاطب شما به لوگو و برند شما خواهد افتاد و آن را در ذهن او ثبت خواهد کرد.

یادداشت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟ (4)

مقایسه یادداشت تبلیغاتی با هدایای تبلیغاتی دیگر

دفتر یادداشت تبلیغاتی میان هدایای تبلیغاتی دیگر مشتری بسیاری دارد و اکثر صاحبان مشاغل آن را در کنار سایر هدایای تبلیغاتی سفارش می‌ دهند چرا که از تاثیر گذاری بالای این محصول کوچک کاملا مطلع هستند. دفتر یادداشت تبلیغاتی در محل کار، اداره، منزل، مغازه و هر جایی که نیاز به یادداشت کردن باشد کاربرد دارد.

باتوجه به این موضوع این هدیه تبلیغاتی از جمله هدایایی است که می‌ توان آن را به هر صنف یا قشری هدیه داد و تقریبا همه افراد از آن استقبال خواهند کرد و به آن نیاز دارند.

شما می‌ توانید با چاپ برند و لوگوی خود و هم چنین چاپ شعار تبلیغاتی خود بر روی جلد، سربرگ یا بر روی تمام صفحات یک دفتر یادداشت تبلیغاتی یک بازاریابی موثر و ارزان قیمت برای کسب و کار خود انجام دهید و نیاز ضروری و کاربردی مخاطبان خود را به آن‌ ها هدیه دهید.

یادداشت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

ماندگاری در ذهن مخاطب با یادداشت تبلیغاتی

دفتر یادداشت تبلیغاتی بعنوان یک وسیله و ابزار پرکاربرد و ضروری برای هر انسان باعث ثبت برند شما در ذهن مخاطب می‌ شود. اما چگونه؟

افراد معمولا موارد مهمی که می‌ خواهند فراموش نکنند را یادداشت می‌ کنند. شما با هدیه دادن یک دفتر یادداشت تبلیغاتی به مخاطبان خود باعث می‌ شوید که آن‌ ها هر زمان که نگاهی به مطالب مهم خود می‌ اندازند به نام تجاری و اسم شرکت شما هم نگاهی بیندازند و همان طور که مطالب مهم یادداشت شده ی خود را بخاطر می‌ سپارند نام شما را هم به خاطر بسپارند و فراموش نکنند.

مثلا اگر یادداشت تبلیغاتی شما دارای 100 برگ باشد مخاطب شما صدبار به آن نگاه خواهد انداخت و از آن استفاده خواهد کرد. آیا صدبار نگاه انداختن به یک نام تجاری یا شعار تبلیغاتی برای بخاطر سپردن آن کافی نیست؟

با این کار او دیگر هرگز نام تجاری شما را فراموش نخواهد کرد و این یعنی موفقیت شما در تبلیغات و شما توانسته اید با هزینه کم تبلیغات موثری را برای نام تجاری خود انجام دهید و به هدف تبلیغاتی خود دست یابید.

یادداشت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

بهترین هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه ها، همایشها و … 

یکی از مسائل مهمی که در مورد هدایای تبلیغاتی باید در نظر بگیرید این است که آن را به چه قشری باید هدیه داد تا بتوان نتیجه بهتری از تبلیغات بر روی این هدایای تبلیغاتی دریافت کرد؟

دفتر یادداشت تبلیغاتی را می‌ توانید به تعداد بالا چاپ کنید و آن را میان ادارات، کارخانه ها، مغازه ها و غیره توزیع کنید و برای خود بازاریابی و تبلیغات انجام دهید

. هم چنین می‌ توانید در نمایشگاه ها، همایشها، سخنرانی ها، سمینار ها و مواردی از این قبیل دفتر یادداشت های بار آرم و برند خود را میان شرکت کنندگان در این مراسم پخش کنید.

از دیگر کاربرد های دفتر یادداشت تبلیغاتی برای دانشجویان و دانش آموزان است چرا که آن‌ ها بیشتر از هر کس دیگری به دفترچه یادداشت نیاز دارند.

شما می‌ توانید با پخش یادداشت تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی میان مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و سایر مراکز علمی و تحصیلی، در میان قشر جوان و تحصیل کرده جامعه برای خود تبلیغات و بازارایابی موثر انجام دهید.

بهترین گزینه برای چاپ یادداشت های تبلیغاتی

دنبال مطرح کردن نام تجاری خود میان مردم هستید؟ به هدایای تبلیغاتی اهمیت بدهید !

ایران زمین با برخورداری از بروزترین تجهیزات چاپ افست و دیجیتال بهترین همراه شما در انتخاب تبلیغات چاپی می باشد.

ایران زمین اینجاست تا به شما مشاوره رایگان ارائه کند و هدایای تبلیغاتی شما را چاپ کند.

No Comments

Post A Comment