آشنایی با خدمات ایران زمین | چاپ کالک | چاپ یادداشت تبلیغاتی | چاپ کاتالوگ پنج رنگ
16164
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16164,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

آشنایی با خدمات ایران زمین

آشنایی با خدمات ایران زمین

آشنایی با خدمات ایران زمین

آشنایی با خدمات ایران زمین

ایران زمین یه شرکت چاپ و طراحی که با بهترین و مدرن ترین دستگاه ها سر و کار داره و میتونه کمکتون کنه تا بهترین تبلیغات رو برای شرکت و اداره تون آماده کنین. از اون جایی که اجرای کار بسیار مهمه باید دقت کنین تا فقط به شرکت های چاپ مطمئن مراجعه کنین . چون فکر کنین که شما کلی پول گرافیست دادین و طرح روی لیوان دراوردید . حالا  اگه یه شرکت چاپ اونو بد و بی کیفیت روی لیوان بزنه همه زحماتتون بر باد میره. ولی خدمات ایران زمین چیه ؟ ایران زمین خیلی خدمات داره که من سه موردش رو باهاتون درمیون میارم.

چاپ کالک :

برای چاپ کالک پلاستیکی و … میتونین با اطمینان ایران زمین رو انتخاب کنین چرا که این شرکت چاپ و طراحی امتحانشو تو این زمینه پس داده و قبول شده ! تجربه بالای این کادر گرافیست میتونه بهتون کمک کنه تمیزترین و با کیفیت ترین چاپ کالک رو در اختیا رداشته باشین.

چاپ یادداشت تبلیغاتی و جایادداشتی :

یادداشت های تبلیغاتی از همون هدایای تبلیغاتی پر کاربردی هستن که خیالی استفاده دارن و کاربردی ان و مطمئنا همه میدونین که چیزای خوشگلو نمیشه دور ریخت پس برای این که یادداشت های تبلیغاتی خوشگل و شیک داشته باشین و با بالاترین کیفیت اونارو تحویل بگیرین یه سر به ایران زمین بزنین و چاپ یاداشت های تبلیغاتی تون رو به ایران زمین بسپارین.

چاپ کاتالوگ پنج رنگ :

برای چاپ کاتالوگ پنج رنگ و شیک شرکتتون کافیه ایران زمین رو انتخاب کنین تا اعتبار خودتون رو بالا ببرید چرا که الان همه عقلشون به چشمشونه و کاتالوگ شما معرف بی زبون شما به مشتری هاتونه. برای چاپ کاتالوگ ایران زمین پیشنهادی عالی با هزینه های بسیار بسیار منصفانست.

خب سه تا شد ولی لازمه بدونین چاپ استیکر ، چاپ روی پارچه و … همه تو ایران زمین به شرط کیفیت انجام میشن و در ادامه راه های ارتباط با ایران زمین رو براتون ذکر کردیم:

Phone: 02188893140
Fax: 02188893140

No Comments

Post A Comment