اثبات برند با یادداشت تبلیغاتی در ذهن مردم ومشتریانتان | چاپخانه ایران زمین | 88893140
16707
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16707,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

یادداشت تبلیغاتی برابر با ثابت کردن برند در ذهن مردم

یادداشت تبلیغاتی برابر با ثابت کردن برند در ذهن مردم

یادداشت تبلیغاتی برابر با ثابت کردن برند در ذهن مردم

یادداشت تبلیغاتی برابر با ثابت کردن برند در ذهن مردم

اثبات برند با یادداشت تبلیغاتی ،دفترچه یادداشت تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی کوچک اما ضروری است که شما بعنوان یک صاحب کسب و کار یا مدیر یک شرکت میتوانید به مخاطبان خود هدیه دهید. همه ما در طول روز در محل کار خود از ابزاری کوچک استفاده میکنیم که به ظاهر کوچک اما بسیار ضروری است.

تقریبا همه افراد در هر شغل و سمتی که هستند به یک دفترچه یادداشت و خودکار نیاز دارند تا از آن برای یادداشت مطالب مهم در یک جلسه، سمینار، همایش، سخنرانی یا حتی یادداشت کردن یک شماره تماس استفاده کنند. ابزاری مثل دفترچه یادادشت و خودکار از جمله آن ها هستند.

مطالب مرتبط : یادداشت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

هدایای تبلیغاتی شامل چه مواردی می شود؟

هدیه های تبلیغاتی کوچک اما پرکاربرد مثل خودکار تبلیغاتی، بادبزن تبلیغاتی،یادداشت تبلیغاتی  گزینه های بسیار عالی از نظر هزینه، کیفیت و کاربرد هستند که تاثیر به سزایی در تبلیغات و برندسازی و هم چنین معرفی برند شما دارند.

این هدیه تبلیغاتی در طول روز بارها برای یادداشت مطالب مهم بکار برده میشود و این یعنی بارها چشم مخاطب شما به لوگو و برند شما خواهد افتاد و آن را در ذهن او ثبت خواهد کرد.

بیشتر بدانیم : چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی

یادداشت تبلیغاتی برابر با ثابت کردن برند در ذهن مردم

یادداشت تبلیغاتی هدیه ی تبلیغاتی ارزان

به فکر یک هدیه ی تبلیغاتی ارزان  کاربردی هستید؟ یادداشت تبلیغاتی بهترین مورد برای شماست .

دفترچه یادداشت تبلیغاتی در بین هدایای تبلیغاتی دیگر مشتری بسیاری دارد و اکثر صاحبان مشاغل آن را در کنار سایر هدایای تبلیغاتی سفارش میدهند چرا که از تاثیر گذاری بالای این محصول کوچک کاملا مطلع هستند. دفترچه یادداشت تبلیغاتی در محل کار، اداره، منزل، مغازه و هر جایی که نیاز به یادداشت کردن باشد کاربرد دارد. باتوجه به این موضوع این هدیه تبلیغاتی از جمله هدایایی است که میتوان آن را بهر صنف یا قشری هدیه داد و تقریبا همه افراد از آن استقبال خواهند کرد و به آن نیاز دارند.

شما میتوانید با چاپ برند و لوگوی خود و هم چنین چاپ شعار تبلیغاتی خود بر روی جلد، سربرگ یا بر روی تمام صفحات یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی یک بازاریابی موثر و ارزان قیمت برای کسب و کار خود انجام دهید و نیاز ضروری و کاربردی مخاطبان خود را به آنها هدیه دهید.

یادداشت تبلیغاتی برابر با ثابت کردن برند در ذهن مردم

انواع دفترچه یادداشت تبلیغاتی چیست؟

انواع مختلف و متنوعی برای چاپ و تهیه دفترچه یادداشت تبلیغاتی وجود دارد که شما بسته به سلیقه، نیاز و مقدار بودجه ای که میخواهید برای این نوع تبلیغات هزینه کنید آن را انتخاب میکنید.

از انواع متنوع دفترچه یادداشت تبلیغاتی میتوان موارد زیر را نام برد:

👈 دفترچه یادداشت سیمی (از بالا یا از بغل)
👈 دفترچه یادداشت چرمی
👈 دفترچه یادداشت طلقی
👈 دفترچه یادداشت دکمه دار
👈 دفترچه یادداشت رومیزی
👈 دفترچه یادداشت سرچسب
همچنین از انواع مختلف چاپ دفترچه یادداشت تبلیغاتی نیز میتوان به انواع سیلک، لیزری و داغکوپ اشاره کرد.

چه محصولات تبلیغاتی به جزء یادداشت تبلیغاتی برای شما مناسب است ؟

بطور کلی و در مرحله اول نوع کسب و کار و بودجه ای که میخواهید برای تبلیغات خرج کنید در انتخاب هدیه تبلیغاتی نقش مهمی دارا میباشند. در حقیقت از هر چیزی میتوان بعنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد.

*نوشت افزار مانند خودکار تبلیغاتی و خط کش و پاک کن و مواردی از این قبیل و یا دفترچه های یادداشت

* کیف پول و ساک و امثال این آیتم ها

* مواردی که در محل کار استفاده میشوند مانند دفترچه تلفن و تقویم رومیزی و غیره

* انواع لیوان تبلیغاتی و ماگ ها که انواع آن ها را افراد در طول روز استفاده میکنند

* تی شرت تبلیغاتی و لباس که با قرار دادن لوگوی شرکت بر روی آن جلب توجه بنام برند را افزایش میدهد

ما در اینجا نمونه ای از مواردی که شما میتوانید برای کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید را نام بردیم. اما انتخاب آیتم تبلیغاتی بستگی به خلاقیت و نو آوری شما دارد. با انتخاب آیتم مناسب جلب توجه به کسب و کار شما را افزایش خواهد یافت.

چه زمانی یادداشت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی را توزیع کنیم؟

این به کسب و کار شما بستگی دارد، در صورتی که بدنبال جلب توجه یک مشتری هستید.

در این صورت ارسال یک هدیه رایگان ایده ای عالی است، زیرا این هدیه، کسب و کار و برند شما را بیشتر در یاد و خاطر آن ها نگه میدارد.

از دیگر زمان هایی که میتوان محصولات تبلیغاتی را توزیع کرد نمایشگاه های تجاری هستند. هدایای رایگان در اینگونه از مناسبت ها باعث جلب توجه افراد به غرفه شما شده و آن ها را به سمت شما هدایت خواهند کرد.

مطمئن باشید مردم در جلوی غرفه شما صف خواهند کشید و تا مدت ها از نام تجاری شما یاد خواهند کرد.

یادداشت تبلیغاتی اختصاصی خود را سفارش دهید ! 

برای چاپ یادداشت تبلیغاتی بصورت اختصاصی با سلیقه ی خودتان میتوانید با بهترین چاپخانه تهران ، چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید و برای چاپ هر نوع یادداشت تبلیغاتی مدل های مختلف با تیراژهای بالا و یا کم میتوانید با آن ها ارتباط برقرار کنید.

“چاپخانه ایران زمین بهترین یادداشت تبلیغاتی را برای شما به چاپ میرساند”

No Comments

Post A Comment