خدمات چاپ فضای بیرونی | چاپ فضای بیرونی | خدمات چاپ | چاپخانه ایران زمین
15813
rtl,page-template-default,page,page-id-15813,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

خدمات چاپ فضای بیرونی

خدمات چاپ فضای بیرونی

یکی از اصلیترین و کاربردیترین راهکارهای تبلیغات جهت دیده شدن، معرفی و اطلاع‌ رسانی محصولات و خدمات در تمام کسب و کارها (گذشته، حال و آینده) و همچنین عمده‌ ترین روش تبلیغات در سطح شهر، چاپ فضای خارجی است.‏ ‏

ویژگی‌های اصلی مدیا تبلیغات در فضای خارجی اندازه بزرگ‌تر از معمول ، استحکام در برابر پارگی و دارا بودن مقاومت مناسب در ‏برابر شرایط فضای بیرونی، مثل آب و رطوبت (ضد آب بودن)، باد و آفتاب است.

خدمات چاپ فضای بیرونی شامل موارد زیر می شود :

بک لایت عرض 150

فلکسی

مش

سولیت

وینیل

کاغذ دیواری

چاپ بک لایت عرض 150

چاپ بک لایت عرض 150

چاپ بک لایت یکی از خدمات چاپ در فضای بیرونی است که هم در فضای خارجی و فضای داخلی کاربرد فراوان دارد. این ‏چاپ‎ ‎بر روی مدیاهایی انجام می شود که در تابلوهای بک لیت (نور از پشت) یا پشت چراغ دار بکار می‏روند. واژه‎ ‎بک لایت‎ ‎یا‎ ‎بک لیت‎ ‎‏ برگرفته از عبارت‎ Backlit ‎در انگلیسی و به معنای تصویر یا زمینه ای ‏است که از پشت به وسیله نور روشن شده و یا از پشت نور به آن تابیده میشود.‏

در این تابلوها، مدیا توسط یک منبع نور مانند مهتابی، لامپ کم مصرف و یا مجموعه ای از لامپ ها از پشت روشن میشود. جنس مدیای این نوع چاپ، اغلب کاغذ ها یا به عبارت صحیحتر فیلمهای کوتینگ شده و پوشش دار توسط ماده ای مخصوص هستند که نور را از خود عبور میدهد و برای ‏استفاده در پرینتر های جوهر افشان یا لیزری ساخته شده اند.

چاپ فلکسی

فلکسی برخلاف بنر که بهره‌ مند از نورهای طبیعی و مصنوعی محیطی است،از نور از پشت انواع لامپ‌ها بهره میگیرد.

ویژگی نور از پشت فلکسی باعث ساطع شدن نور از سطح و چارچوب فلکس و برجستگی و کنتراست آن نسبت به فضاهای پیرامونی میشود.

همین امر باعث کاربرد عمده فلکسی در فضاهای تاریک و شب‌ها، در عین کاربرد در فضاهای روشن و نور روز و فضاهای بسته نمایشگاهی، میشود.

فلکسی جنس متـریال تابلوهای فلکس است که بسیار پرکاربرد و مقرون‌ بصرفه است؛

چراکه علاوه بر نورانی بودن تابلوهای فلکس، رویه فلکسی آن را میتوان به‌ راحتی تعویض نمود.

از تابلو فلکسی میتوان بعنوان تابلو سر درب، تـابـلـو مغـازه و شرکت‌ها، تابلو فروشگاه‌ها، و در تبلیغات محیطی، بیلبوردها و فضاهای نمایشگاهی استفاده نمود.

چاپ مش

مش متریالی مهم در چاپ فضای خارجی و همچنین فضای داخلی است.

چاپ مش از بهترین نوع ‏PVC‏ و بصورت ‏شبکه‌ای دارای سوراخ‌های ریز تولید میشود. جلوه بصری ‏خاص این متریال به همراه قیمت مناسب آن باعث استفاده فراوان مشتریان از آن برای ‏تبلیغات خود شده است.

خصوصیت اصلی متریال مش امکان گذر نور و دیدن فضای پشتی آن، در کنار ‏کیفیت خوب چاپ و تصویر بر روی آن است. ‏
مش در دو نوع معمولی و چسب دار تولید میشود و نوع معمولی و بدون چسب آن برای دکورها و استند های نمایشگاهی و یا ‏پارتیشن بندی فضاهای مختلف مناسب است.

صفحات مش در ‏عرض های متنوع موجود است.‏

چاپ سولیت

در چاپ بک لایت سولیت متریال مصرفی کیفیتی عالی در حد عکس را ارائه میکند . جنس این متریال از نوع پی‌وی‌سی است و ظاهری بدون بافت دارد.

کیفیت بسیار خوب تصویر و ثبات و پایداری چاپ هم جزو ویژگی‌های چاپ سولیت به شمار میرود.
کیفیت تصویر بالای چاپ سولیت آن را گزینه‌ ای خوب و مناسب برای دکوراسیون و لایت باکس‌های فضای داخلی و مشاهده از فاصله نزدیک میکند.

برای چاپ بک لایت از صفحات سولیت پشت‌ سفید که قابلیت عبور نور را دارند استفاده میشود.
در مجموعه چاپخانه ایران زمین چاپ سولیت  در دستگاه‌های چاپ فضای خارجی با بهترین کیفیت چاپ میشود.

چاپ انواع استیکر مقاوم و با کیفیت - چاپخانه ایران زمین

چاپ وینیل

چاپ وینیل یا چاپ استیکر متریالی نازک از جنس pvc است که پشت آن چسبدار میباشد، ضد آب و قابل شست و شو است و مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد.

متریال وینیل یا استیکر، به دلیل فرم برچسبی و ویژگی نصب راحت بر روی سطوح مختلف به‌خصوص شیشه، امروزه در انواع مختلف کاربرد فراوانی در صنعت تبلیغات دارد.
با توجه به نیاز مشتریان از مرغوب ترین چسب ها برای ماندگاری های متفاوت در چاپ وینیل استفاده میگردد.ما میتوانیم انواع مختلف وینیل را با توجه به کاربرد آن، برای تولید اثرات هوشمندانه شما بکار ببریم.

چاپ کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری براساس خواست مشتری درطرح, رنگ و اندازه دلخواه پذیرفته می شود و بر روی متریال خام کاغذ دیواری چاپ می گردد.

طرح ها، براساس کاربریِ محل نصب (منزل، ‏محل کار و غیره) می توانند بسیار متنوع باشند و طیف متفاوتی را از عکس مناظر طبیعی تا پرتره ‏ی یک فرد، شامل شوند.

چاپ کاغذ دیواری باید قابل شستشو و پایدار در برابر نور باشد.
جنس متریال مورد استفاده برای کاغذ دیواری، کاغذ به همراه روکش هایی از جنس پی وی سی ‏و یا پلی اورتان است که امکان شستشوی این متریال را می دهد.
باید توجه داشت برای کاربرد های فضای داخلی بهتر است که از جوهر اکو سالونت که بوی ‏کمی دارد و سازگار با سلامت انسان و محیط زیست است استفاده شود.

اما برای ‏فضای خارجی می توان از جوهر سالونت که بوی تندی هم دارد استفاده کرد. ‏

چاپ کاغذ دیواری