دفتر یادداشت تبلیغاتی یک تبلیغ خلاقانه ، چاپخانه ایران زمین ، 02188893140
17383
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17383,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

دفترچه یادداشت تبلیغاتی یک تبلیغ خلاقانه

دفتر یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت تبلیغاتی یک تبلیغ خلاقانه

دفتر یادداشت تبلیغاتی یک تبلیغ خلاقانه

حتما از تاثیر محصولات تبلیغاتی همچون دفتر یادداشت تبلیغاتی در ارتقای کسب و کار خود آگاه هستید. اما اینکه از چه محصولی و چگونه برای تبلیغ استفاده میکنید هم مهم است. اگر تصمیم شرکت در یک نمایشگاه یا همایش را داشته باشید، حتما به چاپ اقلام  تبلیغاتی نیاز پیدا خواهید کرد. اقلام تبلیغاتی برای بازاریابی و شناساندن برند و سازمان شما به بازدیدکنندگان نقش بسیار موثری دارند. اینکه شما چه شیوه ای را برای تبلیغ و نمابیش فعالیت خود در نظر دارید بسایر مهم و قابل توجه است.

جالب است بدانید استفاده از دفتر یادداشت تبلیغاتی که جزء هدایای تبلیغاتی بوده از گذشته مرسوم بوده است. اشخاص مهم یا صاحبان تجارتهای بزرگ برای اینکه نامشان در یاد مشتری بماند همیشه چیزی را به عنوان هدیه در نظر داشتند. این مهم است که مشتری در زمان انتخاب برند برای خرید یک محصول یا استفاده از یک خدمات خاص یاد شما بیافتد.

اولین هدایای تبلیغاتی که استفاده میشد معمولا دکمه های یادبود بودند. چیزی که امروز ما به عنوان پیکسل میشناسیم. بعد از این دکمه های تبلیغاتی، هدیه دادن تقویم ها و دفترچه یادداشت تیلیغاتی مرسوم شد. تقویم ها شامل بخشی برای نوشتن یادداشت بودند که آنها را پرکاربرد تر میکرد. بعدها در کنار این تقویم ها هدیه دادن خودکار هم مرسوم شد.

در ابتدا تنوع زیادی برای انتخاب اقلام تبلیغاتی وجود نداشت. اما همیشه چاپ نام و برند تحاری روی یک شی برای تبلیغ موردنظر صاحبان تجارتهای بزرگ بود. در سالهای اخیر تبلیغات شکل تازه ای به خود گرفته و در سراسر جهان استفاده از شیوه های تبلیغاتی متنوع برند سازی را برای ما آسان کرده است.

مطالعه این مطلب را از دست ندهید : یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی

دفترچه یادداشت تبیلغاتی یک تبیلغ خلاقانه چاپخانه ایران زمین یادداشت تبلیغاتی

یادداشت تبلیغاتی ابزاری مفید و موثر

از جمله رایج ترین هدایای تبلیغاتی این روزها دفترچه های یادداشت هستند. دفتر یادداشت تبلیغاتی ابزار بسیار قدرتمندی برای جذب مشتریان و بازاریابی محصولات است. زیرا اجازه میدهند تا شما از این طریق با مصرف کننده ارتباط برقرار کنید و نام تجاری شما همیشه روی کالای مصرفی او به چشم بخورد. خاصیت دفترچه ها در دسترس بودن انها است. پس نام شما روی جلد و هر برگ دفترچه یادداشت تبلیغاتی میتواند هررزو برند و نام تجاری تان را یادآور شود.

البته که در این بین کیفیت چاپ و طراحی دفترچه ها نباید نادیده گرفت. یک یادداشت تبلیغاتی زیبا و محکم میتواند مدتها همراه یک شخص باشد و نام شما را یادآور شود.  محصولات تبلیغاتی لوگو و پیام شرکت شما را همراه دارند و نماینده شما، نزد مشتری هستند.

شما برای برندسازی نیاز به یک شیوه تبلیغاتی موثر دارید تا واکنش و پاسخ مطلوبی از مشتریان خود دریافت کنید. هدیه دادن همیشه مورد پسند مردم است و بهترین روش برای تقویت رابطه با مشتری شناخته میشود.

محصولی مانند دفترچه یادداشت تبلیغاتی به راحتی میتواند توزیع و دیده شود. محصولی که بتوان روی آن نام شرکت را چاپ کرد بیشترین تاثیر و توجه را میان مشتریان دارد. مشتریان وسایلی مانند دفترچه یادداشت را معمولا همیشه همراه خود دارند. این کالا جزء ابزارهای روزانه پرکابرد و مفید است. بسته به نیاز مخاطب شما میتوانید اندازه های متفاوتی را برای دفترچه یادداشت تبلیغاتی در نظر بگیرید.

مطالعه این مطلب را از دست ندهید : مزایای یادداشت تبلیغاتی در تبلیغات

دفترچه یادداشت تبیلغاتی یک تبیلغ خلاقانه چاپخانه ایران زمین

انواع دفترچه یادداشت تبیلغاتی

دفترچه یادداشت تبلیغاتی در شکل های مختلف عرضه میشود و موارد کاربردی متنوعی دارد. یکی از پرکاربردترین انواع دفترچه یادداشت تبلیغاتی، دفترچه سیمی است. استفاده از دفترچه های سیمی به دلیل سهولت در تا شدن بسیار پرطرفدار است. این محصول از تنوع فراوانی در طرح و چاپ و نوع صحافی برخوردار می باشد.

یادداشت تبلیغاتی رومیزی، نوع رایج و معمول دیگری برای استفاده در تبلیغات است. برگه های کوچک یادداشت معمولا در تعداد زیاد به هم متصل اند و به راحتی امکان کندن یک برگه وجود دارد. این نوع یادداشت تبلیغاتی برای استفاده روی میز محل کار و منزل بسیار رایج است. نام برند شما میتواند هرروز جلوی چشم مشتری باشد.

یادداشت تبلیغاتی اختصاصی معمولا به صورت فنری چاپ میشود و فرم صحافی برای آن عمودی است. سایز و جنس جلد آن سلیقه ای است. امکان چاپ لوگو و برند شما در روی جلد و تمام صفحات یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی اختصاصی وجود دارد.

نقش یادداشت های تبیلغاتی در جذب مشتری

مهمترین نکته در زمان استفاده از دفتر یادداشت تبلیغاتی توجه به کیفیت آنها است. اگر میخواهید در جلب نظر مشتری و همراهی او موفق باشید باید از یادداشت تبلیغاتی با کیفیت استفاده کنید. کیفیت کالا همیشه با خود افزایش فروش را به همراه دارد. دوام و زیبایی یادداشت تبلیغاتی برای مشتری میتواند اهمیت شما به مشتری را نشان دهد. باید توجه کرد، کسانی که هدایای تبلیغاتی دریافت میکنند یک تصور مطلوب از برند شما در ذهن شان ایجاد میشود. بنابراین شما یک پیام تبلیغاتی را به سادگی میتوانید به مشتریان برسانید.

مصرف کنندگان حداقل برای چند ماه یادداشت تبلیغاتی را نزد خود نگه میدارند و از آن استفاده میکنند. در هربار استفاده از محصول شما پیام و نام شما برای آنها تداعی میشود. پس میتوانید با تهیه یادداشت تبیلغاتی با کیفیت، زیباو بادوام آینده کسب و کار و برندتان را تضمین کنید.

مطالعه این مطلب را از دست ندهید : کاربرد چاپ استیکر روی زمین

دفترچه یادداشت تبلیغاتی چاپخانه ایران زمین چاپ یادداشت تبلیغاتی

چاپ یادداشت تبیلغاتی با کیفیت را از ما بخواهید !

در این مطلب از اهمیت چاپ یادداشت تبلیغاتی و لزوم با کیفیت بودن آن آگاه شدیم. اگر تصمیم به برگزاری نمایشگاه یا همایش دارید. یا میخواهید برای مناسبتی خاص اقدام به چاپ یادداشت تبلیغاتی نمایید میتوانید با چاپخانه ایران زمین در تماس باشید. ما در زمینه طراحی و چاپ انواع استندهای نمایشگاهی رول آپ، کاتالوگ پنج رنگ و چاپ استیکر در خدمت مشتریان گرامی خواهد بود. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارشات چاپی خود از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

1 Comment
  • شیوا
    Posted at 13:08h, 21 ژانویه پاسخ

    چه طرح های خوشگلی دارن! منتها چه فایده غیر از یه سری سالنامه های زشت شرکتی کسی به ذهنش نمی رسه این طرح هارو واسه یادداشت تبلیغاتی بزنه

Post A Comment