سازه های نمایشگاهی میز کانتر | میز کانتر | چاپخانه ایران زمین | 88893140
15589
rtl,page-template-default,page,page-id-15589,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

سازه های نمایشگاهی میز کانتر

میز کانتر نمایشگاهی

میز کانتر نمایشگاهی (Cunter) سازه ای کاملا پرتابل بوده که قابلیت نصب و اجرا در کمترین زمان و در کمترین فضای ممکن را داراست. از ویژگی های این سازه نمایشگاهی سهولت تعویض کاور چاپی آن میباشد که این امر در هنگام فشردگی زمان نمایشگاه ها، کنفرانس ها و همایش ها به خوبی نمود پیدا میکند.میز کانتر یا پیشخوان رکن اصلی غرفه های نمایشگاهی است که جهت ارائه اطلاعات کالا و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد و تفاوت اصلی آن با میز های معمولی قابلیت نصب چاپ و قابل حمل بودن آن ها میباشد.

کاربرد میز کانتر

غرفه های نمایشگاهی ،سالن ها ، فروشگاه ها ،فرود گاه ها و … کاربرد اصلی این سازه در نمایشگاه ها پاسخگویی به مخاطبین و هم چنین سمپلینگ است البته در کنفرانس ها و سخنرانی ها به عنوان استند لپ تاپ و LCD مورد استفاه قرار میگیرد.

انواع میزکانتر

میزکانتر تاج دار ( قابلیت تبلیغات بر روی قسمت بالا (تاج) و قسمت پایین میز )
میزکانتر مگنتی ( در این میز خط کش ها بصورت آهنربایی متصل می شوند )
میزکانتر ریلی ( خط کش ها در شیار های مخصوص بصورت ریلی قرار می گیرند )

مزایای میز کانتر

نصب سریع و آسان و استفاده راحت از میز کانتر

محکم و با کیفیت در سازه و چاپ

قابل حمل بودن میز کانتر نمایشگاهی

چاپ و آماده سازی سریع میز کانتر

کاربردی و موثر در تبلیغاتی و نمایشگاه

چاپخانه ایران زمین تمامی خدمات مربوط به چاپ انواع میزکانتر نمایشگاهی ، چاپ میزکانتر تبلیغاتی ، چاپ میزکانتر فروشگاهی ، چاپ میز کانتر ارزان و … را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما مشتریان گرانقدر ارائه میکند.

“چاپ تبلیغات با کیفیت با ایران زمین “