سازه های نمایشگاهی پاپ آپ | چاپ پاپ آپ | چاپ با کیفیت پاپ آپ | 88893140 021|ایران زمین
15499
rtl,page-template-default,page,page-id-15499,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

سازه های نمایشگاهی پاپ آپ

سازه های نمایشگاهی پاپ آپ

بدون تردید همه شما در نمایشگاه ها مشاهده کرده اید که کار تبلیغاتی شرکت ها توسط طرح های چاپ شده بسیار بزرگ به انجام رسیده است. این طرح های بزرگ که بر روی بنرهای مختص این کار و همچنین بر روی سازه ای مخصوص به چاپ میرسد را چاپ پاپ آپ نمایشگاهی میگویند.

پاپ آپ (Pop up) از نظر ابعاد بزرگترین سازه نمایشگاهی است که با داشتن صفحه ای بزرگ بهترین جلوه ی بصری برای یک مدیای چاپ دیجیتال را فراهم میکند. سازه پاپ آپ از جنس آلومینیوم است و به ‏رغم دارا بودن سطحی بزرگ، وزن کمی دارد.

این سازه به راحتی قابل پیاده‌سازی و جمع آوری است و به دو نوع کلی تخت‎ (Flat) ‎و منحنی‎(Curve)‎‏ ‏تقسیم میشود. پلات لمینت و بنر، پر کاربردترین مدیاهای مورد استفاده برای چاپ پاپ آپ است.

چاپ پاپ آپ با ایران زمین
سازه پاپ آپ

سازه پاپ آپ

در زمان آماده سازی طرح باید سازه ای برای پایه کار نیز تهیه شود. این سازه به صورت ایستاده طرح چاپ را نگه میدارد ، به شکلی که به وسیله آهنربا طرح چاپ شده بر روی این سازه قرار داده میشود.

باید بگویم سازه پاپ آپ وزن زیادی دارد اما به دلیل نوع طراحی توانایی تحمل بنر با وزن بالا را دارد.

از سوی دیگر سازه پاپ آپ به راحتی باز و بسته میشود و زمان زیادی را از شما نمیگیرید. در نهایت میتوانیم به نورپردازی در بالای سازه پاپ آپ اشاره کنیم که سبب میشود طرح به جذابیت بیشتری در معرض دیده مخاطبان قرار بگیرد.

سازه پاپ آپ نمایشگاهی در نمایش تبلیغات و اعلان ها در غرفه های نمایشگاهی، کنفرانسهای خبری و اطلاع رسانی در ‏سالنهای همایش، سمینارها و مکانهای عمومی کاربرد فراوانی دارد.

اگر میخواهید متفاوت تر از دیگران به طور نامحسوس به معرفی برند تجاری خود بپردازید به شما توصیه میکنیم از استند پاپ آپ نمایشگاهی برای این منظور بهره بگیرید. آرزوی ما موفقیت شما در تمام زمینه های کاریتان است با معرفی کردن خود به دیگران پله های ترقی را زودتر طی کنید.

مزایای استند پاپ آپ

از مزایای بارز استند پاپ آپ می توانیم در ابتدا به قابلیت نصب آن اشاره کنیم.

امر دیگر قابلیت نصب و جابجایی آسان است که شما را از صرفه هزینه های گزاف در امان نگاه می دارد.

زمان نصب بسیار کوتاه است و برای کارهای نمایشگاهی یا سمینارها و مکان های دیگری مثل مترو و کنفرانس ها بسیار کاربرد دارد .

داشتن یک صفحه گسترده برای معرفی برند تجاری در کنار سازه ای با ابعاد و ارتفاع مناسب با نیاز شما پارامترهای برتر استند پاپ آپ به شمار می رود.

در نهایت می توانیم به کیف های چرخی این سازهای بزرگ اشاره کنیم که قابلیت جابجایی آن را برای شما بسیار ساده کرده است.

چاپ پاپ آپ با ایران زمین

برای دریافت بهترین سازه های نمایشگاهی از نوع پاپ آپ میتوانید با بهترین شرکت طراحی و چاپ ایران زمین در ارتباط باشید تا در نمایشگاهی که شرکت میکنید تک و خاص دیده شوید و همه ی مردم به غرفه ی شما مراجعه کنند.

“با ایران زمین تک و خاص دیده شوید”