خدمات چاپخانه ایران زمین | چاپخانه معروف در تهران| 88893140
17425
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17425,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

معرفی خدمات چاپخانه ایران زمین

معرفی خدمات چاپخانه ایران زمین

معرفی خدمات چاپخانه ایران زمین

معرفی خدمات چاپخانه ایران زمین

خدمات چاپخانه ایران زمین در این مطلب به شما ارائه می گردد. برای اینکه به طور کامل مطلع شوید که در چه زمینه هایی به شما عزیزان خدمات ارائه می دهد کافیست در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خدمات چاپخانه ایران زمین چیست؟

چاپخانه ایران زمین در زمینه های مختلفی مثل :

چاپ استیکر

چاپ پارچه

کاتالوگ پنج رنگ

چاپ کالک

چاپ رول آپ

چاپ پاپ آپ

یادداشت تبلیغاتی

چاپ روی پارچه

در تمام زمینه های بالا چاپخانه ایران زمین به شما خدمات تخصصی و حرفه ای ارائه می دهد. برای مطالعه توضیحات تخصصی در زمینه های مختلف خدمات ما کافیست مطالب زیر را مطالعه کنید.

یادداشت تبلیغاتی 

همانطور که میدانید یادداشت تبلیغاتی برای هر کسب و کاری بسیار مهم است ، یکی از پر کاربردترین ابزارهای تبلیغاتی یادداشت تبلیغاتی است.

شرکت ها اصولا دنبال هدایای تبلیغاتی و کوچک و مقرون به صرفه هستند که بتوانند هم تبلیغات خود را انجام دهند و هم اینکه هر زمان و هر مکان در مقابل چشم مشتریان و مخاطبان باشند بنابراین یادداشت تبلیغاتی می تواند در این امر موثر واقع شود.

یادداشت های تبلیغاتی گاهی به صورت یک دفترچه کوچک یا برگه های کوچک یادداشت است که هر کدام طرفداران منحصر به فرد خود را دارد. شما می توانید در هر تیراژی که خواستید اقدام به چاپ یادداشت تبلیغاتی مورد نظرتان بکنید. و در این زمینه می توانید با چاپخانه ما در ارتباط باشید.

روکش یا جلد هایی که برای یادداشت تبلیغاتی خود در نظر میگیرید می تواند در انواع و اقسام مختلف باشد ، میتواند از چرم ، کاغذ گلاسه ، طلاکوب شده و هر نوعی که می خواهید استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی : 

مزیت چاپ یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت تبلیغاتی یک تبلیغ خلاقانه

مزیت چاپ یادداشت تبلیغاتی

معرفی خدمات چاپخانه ایران زمین-چاپ یادداشت تبلیغاتی

مزیت های چاپ یادداشت تبلیغاتی چیست؟

از مزیت های یادداشت تبلیغاتی می توان به معرفی برند به صورت اختصاصی روی تمام برگه ها ، حتی به صورت واترمارک وسط صفحه استفاده کرد. این کار می تواند برند شما را در ذهن مشتری به ثبت برساند.

یادداشت تبلیغاتی یک نماینده از طرف شما نزد مصرف کننده و مشتریان فرستاده می شود. برگه های یادداشت به صورت روزانه توسط مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. اما دفترچه یادداشت برای مدت ها باقی می ماند و مشتری می تواند آن را داخل کیفش بگذارد و برای نوشتن کارهای روزانه و هر چیزی که می خواهد استفاده کند. اگر اندازه ی دفتر یادداشت تبلیغاتی خود را کوچک در نظر بگیرید مخاطبان در هرجایی که میخواهد می تواند استفاده کند.

چاپ کاتالوگ پنج رنگ 

همانطور که میدانید چاپ کاتالوگ ، چاپ بروشور ، و یا هر اقلام چاپی دیگر دارای چهار رنگ اصلی می باشد (آبی ، زرد ، قرمز ، مشکی) اگر کاتالوگ شما غیر از این چهار رنگ را داشته باشد را کاتالوگ پنج رنگ می نامند. اصولا روش چاپ کاتالوگ پنج رنگ به روش افست انجام می شود و همانطور که می دانید دستگاه چاپ افست قیمت بسیار بالایی دارند و روز به روز مدرن تر میشوند و کیفیت چاپ آنها بالاتر میرود.این مدل چاپ مناسب برای چاپ ، با تیراژ بالا مانند بروشور ، کارت ویزیت یا کاتالوگ می باشد.

دستگاه چاپ افست پنج رنگ ، علاوه بر چهار رنگ اصلی ، از یک رنگ دیگر مانند رنگ طلایی ، نقره ای و یا رنگ هایی که فرمول منحصر به فردی دارند و ساختگی هستند ، استفاده می کنند .

استفاده از این رنگ ها در چاپ ، می تواند برای کار های چاپی تزئینی ، مفید و کار آمد باشند و این امکان را برای تولید کننده و مصرف کننده به وجود آورد که در زمینه ی چاپ کاتالوگ یا بروشور خود از طیف رنگ گسترده تری استفاده کند.

معرفی خدمات چاپخانه ایران زمین-چاپ کاتالوگ پنج رنگ

مزایای چاپ کاتالوگ پنج رنگ چیست؟

همانطور که در متن بالا ذکر شد متوجه شدید که با چاپ کاتالوگ پنج رنگ دست شما در انتخاب رنگ های مختلف باز می گذارد و در زمینه ی استفاده از رنگ های مختلف در زمانی طراحی کاتالوگ و بروشور خود نخواهید داشت. اصولا کاتالوگ هایی که برای معرفی محصول و خدمات منحصر به فردی استفاده می شود می تواند از چاپ افست کاتالوگ پنج رنگ بهره مند شوند.

چاپ کاتالوگ پنج رنگ به روش افست می تواند کیفیت رنگ بالایی را به ارمغان آورد و همچنین باعث جذابیت بیشتر کاتالوگ و جذب مشتریان بیشتری خواهد شد.

مطالب پر بازدید : 

همه چیز درباره ی چاپ استیکر وینیل

غرفه آرایی با چاپ پاپ آپ و رول آپ

دریافت بهترین خدمات از چاپخانه ایران زمین

چاپخانه ایران زمین در زمینه چاپ کاتالوگ پنج رنگ ، یادداشت تبلیغاتی از دستگاه های به روز و جوهر های مرغوب استفاده می کند که می توانید برای دریافت خدمات مورد نظرتان با ما در ارتباط باشید.

چاپخانه ایران زمین قیمت های مقرون به صرفه ای را به شما عرضه می کند طوریکه از همه نظر از خدماتشان رضایت کامل داشته باشید. پس در هر زمینه ای که خواستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

1 Comment
  • کیانا
    Posted at 08:25h, 02 فوریه پاسخ

    خدمات خیلی متنوع و خوب هست. مطلب مفیدی هم بود.

Post A Comment