نکاتی درباره چاپ استیکر روی اتوبوس ، چاپ استیکر ، چاپخانه ایران زمین
17476
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17476,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

نکاتی درباره چاپ استیکر روی اتوبوس

نکاتی درباره چاپ استیکر روی اتوبوس

نکاتی درباره چاپ استیکر روی اتوبوس

چاپ استیکر روی اتوبوس

یکی از انواع روش های تبلیغاتی چاپ استیکر روی اتوبوس است. چاپ تبلیغات به طور کلی روی وسایل نقلیه مانند اتوبوس و نیسان و … مخاطبان زیادی را جذب میکند و تاثیر زیادی دارد. چسباندن استیکر روی اتوبوس مانند یک بیلبورد متحرک عمل میکند و میتواند مخاطبان زیادی برای برند شما داشته باشد. اما باید قبل از خرید و چاپ استیکر روی اتوبوس نکاتی را در نظر داشته باشید.

نکاتی درباره چاپ استیکر روی اتوبوس

پیش از چاپ و نصب استیکر حتما محل نصب را تمیز کنید. در صورت لزوم باید محل نصب ابتدا شسته شود و سپس اقدام به چاپ استیکر روی آن نمایید.

– طرح های اجرا شده روی استیکر نسبی و تقریبی است و میتواند با فاصله در فضای بیشتری جا بگیرد.

– برای زیبایی بیشتر میتوانید به تناسب استیکر ها را به صورت عمودی یا افقی نصب کنید.

– چاپ و نصب استیکر به نوع فضا و کاربرد آن بستگی دارد. برای اتوبوس و و سائل نقلیه چاپ در ابعاد بزرگ و به صورت ویژه انجام میگیرد.

– کیفیت استیکر برای چاپ روی اتوبوس و استفاده در فضای باز باید خیلی بالاتر از انواع دیگر استیکرها باشد. زیرا به طور مداوم در برابر باران و نور خورشید و هوای آزاد است.

–  جوهرهای مورد استفاده برای تولید آن نیز باید مرغوب باشد. جوهر نامرغوب و بی کیفیت بعد از دو یه سه ماه پاک میشود. استیکر در این صورت زیبایی خود را از دست میدهد و دیگر جذاب نخواهد بود.

– اتوبوس ها باید به صورت هفتگی به کارواش بروند. به دلیل آلودگی هوا و نشستن روغن روی بدنه اتوبوس لازم است تا با اسید شسته شود و رقیق گردد. اگر جوهر مورد استفاده بی کیفیت باشد رنگ آن پاک میشود.

– نصب استیکر روی اتوبوس به دلیل فرورفتگی و برآمدگی های بدنه کار دشواری است. نصب و چاپ استیکر روی اتوبوس نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد. معمولا این کار توسط چند نفر به صورت همزمان نصب میشود تا کار آسان تر باشد.

مطالب مرتبط برای مطالعه :
تبلیغات با چاپ استیکر
خدمات چاپخانه ایران زمین
چاپ روی پارچه های مختلف

چاپ استیکر چاپخانه ایران زمین

کاربرد چاپ استیکر 

کاربرد چاپ استیکر متفاوت است و میتوان بر حسب کاربرد استیکر ها را به سه دسته تقسیم کرد.

استیکر تبلیغاتی : 

بیشترین کاربرد استیکرها همین تبلیغات و معرفی محصولات است. چاپ استیکر برای شرکت های خدماتی و صنعتی و تولیدی برای تبلیغ کالا یا خدمت استفاده میشود. استکیر را میتوان روی هر سطح صافی چسابند و میتواند طرح های متنوعی داشته باشد. از این جهت برای تبلیغات بسیار پرکاربرد و پربازده است. چاپ استیکر روی اتوبوس، درب فروشگاه ها و مغازه و حتی روی زمین و به صورت سه بعدی هم امکان پذیر خواهد بود.

استیکر تزئینی :

چاپ استیکر برای تزئینات و زیبایی در خانه یا محل کار مورد استفاده است. استیکر را میتوان روی دیوار اتاق جلسه در شرکت یا در اتاق خواب منزل نصب کرد. همچنین برای تزئین و تبلیغ میتوان آنرا روی زمین نیز چاپ کرد. تنوع زیادی برای استیکر های تزئینی وجود دارد و میتوانید مطابق با سلیقه خود آنرا انتخاب نمائید.

استیکر تزئینی – تبلیغاتی :

استیکر میتواند با هدف تبلیغ مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال زیبایی خاصی را برای محیط به همراه دارد. میتوانید یک استیکر با طرح خاص جهت تبلیغ کالای خود داشته باشید.

تبلیغات با چاپ استیکر 

چاپ استیکر یا وینیل در صنایع بی شماری کاربرد دارد. از بسته بندی مواد غذایی گرفته تا تمام صنایع تولیدی که نیاز به چسباندن لیبل روی محصولات خود دارند. اما عمده ترین استفاده از استیکر برای تبلیغات است و انواع شرکت های تولیدی از این روش برای معرفی و بازاریابی محصول خود استفاده میکنند. چاپ استیکر روی اتوبوس برای تولید کنندگان انواع محصولات از مواد غذایی گرفته تا لوازم بهداشتی و آرایشی و … میتوانند تبلیغ بسیار خوبی باشد. کیفیت این استیکر ها و ماندگاری شان بالاست و مخاطب زیادی را به خود جذب میکند. سالهاست این روش تبیلغ مورد استفاده قرار میگیرد و توانسته جایگاه خوبی را بین روش های تبلیغاتی به دست بیاورد.

مطالب مرتبط برای مطالعه :
مزیت چاپ یادداشت تبیلغاتی
چاپ استیکر ابزار تبلیغاتی قدرتمند
دفتر یادداشت تبیلغاتی یک تبلیغ خلاق

چاپخانه ایران زمین چاپ استیکر روی اتوبوس

تبیلغ روی بدنه اتوبوس با چاپ استیکر 

یکی از روش های عمومی و مناسب برای تبلیغ که مخاطب زیادی را برای شما جذب میکند، چاپ استیکر روی اتوبوس است. اما این کار نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی دارد که بتوان استیکر را در ابعاد بزرگ روی بدنه اتوبوس نصب کرد. اتوبوس های حمل و نقل دورن شهری میتوانند مانند یک بیلبورد متحرک عمل کنند. استیکر علاوه بر تبیلغ میتواند زیبایی بدنه اتوبوس را هم به دنبال داشته باشد. البته برای بدنه وسائل نقلیه میتوان از تصاویر تاریخی و شخصیت ها هم در طرح استیکر استفاده کرد. این نوع چاپ به دلیل ماندگاری در طولانی مدت باید کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند عمر تبلیغات شما را هم افزایش دهد.

استیکر ها برای چاپ روی بدنه اتوبوس از جنس وینیل هستند که از این جهت برای تبلیغات بسیار مناسب می باشند. استیکر وینیل بسیار جذاب است و میتواند به طرح شما جلوه خاصی بدهد. در انتخاب طرح باید متناسب با برند خود عمل کنید تا اثر تبلیغاتی زیادی را بگذارد. طرح باید جذاب و خاص باشد تا مخاطب را درگیر کند. استفاده از فناوری های چاپ نوین مانند چاپ اکوسالونت، کیفیت و روزولوشن بالایی را دارد. پس تاثیرگذاری تبیلغ شما چند برابر خواهد شد. چاپ استیکر روی اتوبوس جایگزین ارزان قیمت و مناسبی برای تبیلغ روی دیوار است. میتوانید طرح تبلیغاتی خود را با هزینه پایین تر با بیشترین بازدید کننده در سطح شهر داشته باشید. یکی از پرکابردترین متریال ها در زمینه چاپ و تبلیغات فضای خارجی، استیکر ها هستند که در عین زیبایی، ماندگاری بالای هم دارند.

چاپ استیکر باکیفیت را از ما بخواهید!

با چاپ استیکر روی اتوبوس میتوانید یک بازاریابی تضمین شده و پربازده برای محصول یا خدمت خود داشته باشید. چاپخانه ایران زمین با سالها سابقه در زمینه امور چاپ و تبلیغات اقدام به ارائه خدمات چاپی مینماید. ما با به کارگیری دستگاه های روز و تکنولوژی مدرن چاپ، بهترین و باکیفیت ترین کار را به شما ارائه خواهیم داد. همکاران ما در زمینه چاپ یادداشت تبیلغاتی، چاپ سازه های نمایشگاهی پاپ آپ و صحافی در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. برای مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

No Comments

Post A Comment