ویژگی و انواع چاپ استیکر | انواع استیکر | چاپ استیکر | چاپخانه ایران زمین
16132
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16132,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

ویژگی و انواع چاپ استیکر

ویژگی و انواع چاپ استیکر

ویژگی و انواع چاپ استیکر

ویژگی های استیکر

👈قابل شستشو می‌باشند.
👈دکوراسیونی زیبا با صرف هزینه کم
👈امکان نصب بر روی انواع سطوح با جنس رنگ روغن، پلاستیک، گچ، مولتی کالر، شیشه، آینه، چوب (MDF)، درب اتاق، کمد، یخچال و ..

انواع استیکر

استیکر شیشه ای

استیکرهای شیشه ای برای مصارف خاص می باشند و همانند شیشه از دو طرف دید دارند.

استیکر شیری

از محبوبیت بالاتری برخوردار است و رنگ زمینه سفید دارد. این نوع استیکر که پشت آن چسبنده بوده برای مصارفی چون چاپ و تبلیغات روی بدنه اتوبوس، روی ماشین، خاور، نیسان و کامیون‎های پخش محصولات، چاپ و تبلیغات روی قطار، چاپ و تبلیغات روی درب و کف فروشگاه‎ها و پاساژها، چاپ و نصب روی دیوارهای رنگ شده (دیوار منازل، شرکت‎ها و مؤسسات)، چاپ بر روی یخچال‎های صنعتی و خانگی، چاپ روی شیشه سوپر مارکتها، چاپ و تبلیغات استیکر روی بدنه و داخل مترو، و به طور کلی تمامی محل هایی که سطح صاف و صیقلی دارند، کاربرد دارد.

چاپ استیکر يكی از موارد کاربردی چاپ و تبليغات فضای خارجی و فضای داخلی محسوب می‌شود، لایه ای نازک و پشت چسب دار میباشد که در زمینه های مختلف تبلیغاتی کاربرد دارد .

محتوای تبلیغاتی دلخواه شما روی استیکر چاپ می شود و در محل مورد نظر چسبانده میشود. به طور کلی عموما در چاپ استیکر و وینیل از جنس پی وی سی استفاده میشود.

ویژگی و انواع چاپ استیکر در مطلب ذکر شده که میتوانید با در نظر گرفتن سلیقه ی شخصی خود استیکر مورد نظر خود را به چاپ برسانید.

برای چاپ استیکر با کیفیت در هر طرحی که میخواهید میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا بهترین استیکر را داشته باشید.

با راه های ارتباطی زیر در ارتباط باشید و استیکر مورد نظر را سفارش دهید تا استیکر با کیفیت مرغوب داشته باشید : 

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

No Comments

Post A Comment