ویژگی های چاپ استیکر شیری | چاپخانه ایران زمین | 02188893140
17023
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17023,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

ویژگی های چاپ استیکر شیری

ویژگی های چاپ استیکر شیری

ویژگی های چاپ استیکر شیری

ویژگی های چاپ استیکر شیری چیست؟

ویژگی های چاپ استیکر شیری ، استیکر شیری یا همان وینیل زمینه سفید جنسی از پی وی سی (PVC) دارد که پشت آن جهت چسباندن روی سطوح مختلف اعم از چوب(MDF)، گچ، دیوار دارای رنگ و … چسب‌ دار شده و چون زمینه سفیدی دارد نور را از خود عبور نداده و فضای پشت آن دیده نمیشود و از یک طرف قابل دیده شدن است.

استیکر شیری در دو نوع مات و براق تولید میشود.

چاپ استیکر شیری به علت زمینه سفیدی که داشته و نور را از خود عبور نمیدهد، فضای پشتی آن دیده نمیشود و هم چنین در برابر رطوبت، نور و پاره شدن مقاوم بوده و نصب و جداسازی آن آسان است و چاپ روی آن و تبلیغات بوسیله آن با هزینه کمی انجام میگیرد.

مطلب بیشتر : چاپ استیکر تبلیغاتی اتوبوس 

چاپ استیکر شیری ، پرکاربردترین نوع استیکر

این نوع چاپ استیکر امروزه در انواع و ابعاد مختلف، طرح و رنگ‌ های متنوع از پر کاربرد ترین نوع استیکر برای فضای داخلی و خارجی است که کاربرد بسیاری در تبلیغات برای نمایش اطلاعات و خدمات فروش یک محصول و تبلیغ محصولات و خدمات جدید بر روی وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس‌، قطار، مترو، ماشین‌ های پخش محصول، یخچال‌ های صنعتی و … هم چنین نصب استیکر بر روی در، دیوار و کف‌ مغازه‌ ها، غرفه‌ های نمایشگاهی، فروشگاه‌ ها، پاساژ ها و مراکز تجاری، کاربرد تزیینی در طراحی و دکوراسیون فضا های اداری و تجاری، درب‌ و دیوار اتاق‌ های نشیمن، معابر پر بازدید و … دارد.

برای تثبیت رنگ‌ ها و هم چنین افزایش دوام، پایداری و مقاومت چاپ استیکر شیری در برابر سایش و خش از روکش لمینت گرم و سرد میتوان استفاده کرد.

استیکر شیری رنگ میباشد . چون جنس آن پی وی سی است ،قابل انعطاف بوده و تقریبا قابلیت کشیده شدن بر روی سطوح منحنی و طرح دار رانیز دارا میباشد. مهم ترین عامل در افزایش استحکام آن(فاکتور اصلی در نصب آن ) توجه به این مساله میباشد که حتما سطح زیر استیکر قبل از نصب با پارچه نم دار با آب و مواد شوینده (متناسب به نوع سطح) کاملا شسته و خشک شود تا فاقد هرگونه گرد و غبار و ذرات اضافی باشد.

مطلب پر بازدید : چاپ استیکر و موارد کاربرد آن 

چاپ استیکر شیری با کیفیت بالا و قیمت ارزان - چاپخانه ایران زمین 88893140

کاربرد چاپ استیکر شیری 

چاپ هرگونه طرح و نقش دلخواه و هم چنین برش ، چاپ استیکر شیری در ابعاد و طرح‌ های متفاوت برای کاربرد تبلیغاتی شامل چاپ آرم، لوگو و اطلاعات فروش یک محصول و خدمات جدید روی وسایل حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس‌، قطار، مترو، ماشین‌ های پخش محصول، یخچال‌ های صنعتی و …

چسباندن بعد از چاپ استیکر شیری روی درب و دیوار مغازه‌ ها، نمایشگاه‌ ها، فروشگاه‌ ها، پاساژ ها و مراکز تجاری

کاربرد تزئینی آن در طراحی و دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، درب‌ و دیوار اتاق‌ های نشیمن، معابر پربازدید و هم چنین تزیینات درب‌ و دیوار و کف آشپزخانه، اتاق‌خواب و…

مطلب پیشنهادی : تفاوت چاپ استیکر و مش چیست؟

ویژگی های چاپ استیکر شیری- چاپخانه ایران زمین 88893140

مزیت های چاپ استیکر شیری 

👈 چاپ استیکر با سرعت زیاد

👈 چاپ در ابعاد و اندازه های مختلف بدون محدودیت در طرح و رنگ

👈 چاپ استیکر با کیفیت بالا

👈 مقاوم در برابر رطوبت

👈 قابل شستشو

👈 چاپ مقرون به صرفه

👈 مقاوم در برابر پاره شدن

👈 امکان چسباندن و جدا کردن آسان

👈 ماندگاری و مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی

👈 مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید و …

👈 بی ضرر برای محیط زیست

موارد زیر در کیفیت چاپ استیکر شیری موثر است؟

اولین موردی که در چاپ استیکر اهمیت زیادی دارد نوع جوهری است که استفاده میشود هرچند که کیفیت چاپ ماشین های سالونت با هد اپسون بسیار بالا تر از دستگاه های چاپ لارج فرمت پایه سالونت میباشد اما در همین نوع اکوسالونت تنوع مرکب زیادی وجود دارد که البته هر یک دارای قیمت متفاوت میباشد مرکب مورد استفاده در چاپ پایتخت مجموعه گالکسی میباشد.

دومین مورد این است که هر چقدر ضخامت چاپ استیکر بالا تر باشد جلو مشکل کشسانی که در زمان نصب مشکل ساز میشود را میگیرد.

مطلب پیشنهادی : چاپ استیکر شیری

ویژگی های چاپ استیکر شیری-چاپخانه ایران زمین

چاپ استیکر شیری در چاپخانه ایران زمین 

چاپ استیکر شیری در چاپخانه ایران زمین بهترین چاپخانه در تهران با استفاده از بهترین و به روز ترین دستگاه ها و مرغوب ترین نوع جوهر صورت می گیرد.

استیکر شیری همانند سایر استیکرها با استفاده از چسبی که پشت آن قرار دارد روی سطوح مختلف چسبانده می‌شود .

برای چاپ استیکر شیری میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا بهترین چاپ استیکر در مدل های مختلف با طرح دلخواه شما را انجام دهند.  کافیست برای تماس با چاپخانه ایران زمین روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

1 Comment
  • الهام صادقی
    Posted at 08:34h, 17 اکتبر پاسخ

    انقدر جذابن این استیکر دیواریا که آدم دلش می خواد کل دیوارای اتاقشو از اینا بچسبونه!!

Post A Comment