چاپ استیکر با روکش لمینت و قیمت مناسب | چاپخانه ایران زمین|02188893140
17123
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17123,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر با روکش لمینت

چاپ استیکر با روکش لمینت

چاپ استیکر با روکش لمینت

چاپ استیکر با روکش لمینت

چاپ استیکر با روکش لمینت یا هر نوع محصول چاپی دیگر که این نوع روکش را داشته باشد در برابر آسیب ها مورد حفاظت قرار خواهد گرفت برای اطلاعات بیشتر راجع به این روکش پر فایده بهتر است ادامه مطلب را دنبال کنید و با ما همراه باشید.

پیشنهاد استفاده از روکش لمینت هنگام چاپ استیکر چیست؟

لمینت کردن بهترین شیوه محافظت از محصولات چاپی از جمله چاپ استیکر است که از آسیب هایی مثل چروکیدگی ، لک‌ شدن ، آفتاب خوردگی ، سیاه شدگی ، پریدگی رنگ در امان خواهد بود. همچنین پرس لمینت مقاومت متریال چاپی را در برابر رطوبت، پارگی و نیز بالا می برد. چاپ پلات یا همان چاپ لمینت بر شدت رنگ و کنتراست محصولات چاپی نیز تاثیر زیادی دارد. با لمنیت آثار چاپی از تمامی این مزایا با قیمتی پایین می توان بهره مند شد.

تخته شاسی تخته ای از جنس فیبر است که برای نصب ماندگار تصاویر چاپی بر روی سطوح و دیوارها به کار می رود. فوم برد تخته شاسی از جنس پلی استایرن است که ویژگی های اصلی آن سبکی، مقاومت در برابر آب ، استحکام و قابلیت برش است و طرح های چاپ شده روی آن جلوه و نمایش زیبایی دارند.

طرح های چاپ شده روی استیکر ممکن است بدلایل عوامل محیطی از بین بروند، به همین دلیل نیاز به محافظ دارند. یکی از روش های بسیار مهم به منظور محافظت از طرح چاپ شده چاپ پلات و لمینت است. شاید با خود بگویید چاپ استیکر با رووکش لمینت چگونه می تواند از استیکر چاپ شده محافظت کند؟ برای اینکه این نوع چاپ برای شما شفاف تر شود باید یک مثال بزنیم. کارت شناسایی شما با استفاده از یک لایه پلاستیکی پر می شود که این نمونه آشکار و بارز این نوع چاپ است که همیشه و همه جا آن را مشاهده کرده اید.

مطالب پر بازدید : 

چاپ استیکر مش و شبرنگ

چاپ استیکر شبرنگ

چاپ استیکر با روکش لمینت-چاپخانه ایران زمین

چاپ لمینت چند نوع دارد ؟

واژه لمینت در انگلیسی به معنی لایه لایه کردن است. در صنعت چاپ پلات به این صورت است که لایه پلاستیکی متشکل از مواد شیمیایی مانند پلی استر و رزین کاغذ چاپ شده را پوشش می دهد. اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم این است که یک لایه پلاستیکی بعد از چاپ استیکر برای محافظت بیشتر از طرح چاپ شده بر روی طرح چسبانده می شود.

چاپ لمینت به هفت دسته تقسیم می شود:

سرد مات، سرد براق، ویژه مات، گرم مات، گرم براق، ضد خش و ضد خش کف

چاپ استیکر با روکش لمینت سرد مات و براق

در این روش برای انجام لمینت سرد بعد از چاپ استیکر از حرارت استفاده نمی شود . لمینت سرد بر یک روی کار کشیده ‏می شود و همین امر آن را مناسب برای متریال های شاسی می کند. ‏

لایه پوشش دهنده لمینت سرد بسیار نازک است و محصول تولید شده جلوه بصری خاصی پیدا ‏می کند؛ همین امر باعث کاربرد فراوان آن در چاپ های هنری می شود. لمینت سرد با چسب و پرس ‏بر روی سطح مورد نظر قرار می گیرد.

پیشنهاد مطالعه : چاپ استیکر دیواری

چاپ استیکر تهران

چاپ استیکر با روکش لمینت- چاپخانه ایران زمین

چاپ استیکر با روکش لمینت ویژه مات

در برخی کاربردهای خاص مثل استند های نمایشگاهی، برای روی کار لمینت سرد و برای زیر آن لمینت ‏گرم به کار می رود. این نوع لمینت به لمینت ویژه یا مخصوص معروف است. که روکش لمینت آن ‏دارای ضخامتی مطلوب است و در عین حال جلوه ی زیبایی به مدیای تبلیغی از جمله چاپ استیکر می بخشد.

چاپ استیکر با روکش لمینت گرم مات و براق

لمینت گرم معمول ترین شیوه لمینت  بعد از چاپ استیکر است که پوشش لمینت در آن همراه با حرارت بر سطح مورد ‏نظر قرار می گیرد. این همان شیوه ای ا‌ست که از قدیم برای پرس نرم و خشک در قطع های کوچک ‏رایج بود. در لمینت گرم هر دو سطح کار با لمینت پوشیده می شود. انعطاف پذیری لمینت گرم نسبت ‏به لمینت سرد کمتر است.

لمینت گرم برای استند ها و مدیاهای به کار رفته در سازه نمایشگاهی کاربرد فراوان دارد. لمینت ‏محصولات چاپی در چاپ دیجیتال به صورت رولی انجام می شود. لمینت گرم در دو نوع مات و براق ارائه می شود.

مطالب پر بازدید :

کاربردهای مختلف چاپ استیکر

راجع چاپ استیکر شیشه ای بدانید

چاپ استیکر با روکش لمینت قیمت مناسب

چاپ استیکر با انواع روکش لمینت را از ما بخواهید !

اگر در نظر دارید که استکر شما در برابر آسیب های احتمالی در امان بماند کافیست با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.

چاپخانه ایران زمین به عنوان بهترین چاپخانه تهران در بین مشتریان شناخته شده است که با توجه به تجربه ی بالایی که در این زمینه دارد می تواند هم به عنوان بهترین راهنما و بهترین انتخاب شما در زمینه چاپ انواع محصولات از جمله : چاپ پارچه، یادداشت تبلیغاتی ، کاتالوگ پنج رنگ و … خواهد بود.

پس برای در ارتباط بودن با چاپخانه ایران زمین کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا با آن ها مستقیما بدون هیچ معطلی تماس بگیرید.

No Comments

Post A Comment