چاپ استیکر بر روی کامیون | چاپ استیکر با کیفیت | چاپ استیکر | چاپخانه ایران زمین
15902
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15902,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر بر روی کامیون

چاپ استیکر بر روی کامیون

چاپ استیکر بر روی کامیون

چاپ استیکر تبلیغاتی روی کامیون امکان پذیر است ؟

چاپ استیکر متریالی نازک از جنس پی وی سی است که پشت آن چسب‌دار می‌باشد، ضد آب و قابل شستشو است و مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. متریال استیکر، به دلیل فرم برچسبی و ویژگی نصب راحت بر روی سطوح مختلف به‌خصوص شیشه، امروزه در انواع مختلف کاربرد فراوانی در صنعت تبلیغات دارد.

مقاومت بالا در برابر پارگی دیگر ویژگی مهم چاپ استیکر است.

مواد به کار رفته در چاپ استیکر به دلیل فرم و قابلیت های ویژه ای که دارند( به صورت برچسب و نصب راحت به روی سطوح مختلف به ‌خصوص شیشه)، به شکل های گوناگون، کاربرد فراوانی در صنعت تبلیغات دارند.

استیکر به انواعِ چسب موقت، کاترپلاتر، براق، چسب دائمی، شیشه‌ای مات و شیری مات تقسیم می‌شود و بر روی سطوح مختلف مثل شیشه، پلاستیک، گچ و غیره متصل می شود.

برای چسباندن استیکر ابتدا سطح مورد نظر باید کاملا تمیز شود، سپس سطح به مخلوط آب و مایع ظرفشویی آغشته می شود تا از ایجاد حباب های احتمالی جلوگیری به عمل آید.

پس از آن باید آب زیر استیکر را با کاردک خالی کرد. جهت افزایش مقاومت چاپ استیکر درمقابل سایش و خط و خش، همچنین به منظور بالا بردن دوام و پایداری آن می توان از روکش لمینت گرم و سرد بر روی آن استفاده کرد. از چاپ استیکر می توان در دو حوزه ی تبلیغات تجاری و تزیین محیط و نمایشگاه ها استفاده کرد.

چاپ استیکر بر روی کامیون های باربری محصولات میتواندبهترین گزینه برای شرکتتان باشد که میتوانید در این زمینه با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا چاپ استیکر با کیفیت با طرحی که خودتان درخواست میدهید را داشته باشید.

با راه های ارتباطی چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا چاپ استیکر با کیفیت داشته باشید.

No Comments

Post A Comment