چاپ استیکر تبلیغاتی اتوبوس ماندگاری در ذهن مخاطبان | چاپخانه ایران زمین | 02188893140
16908
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16908,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر تبلیغاتی اتوبوس

چاپ استیکر تبلیغاتی اتوبوس

چاپ استیکر تبلیغاتی اتوبوس

چاپ استیکر تبلیغاتی روی اتوبوس يكی از موثرترين و جذابترین نوع تبليغات است، این نوع تبلیغات را می توان به نوعی بیلبوردهای متحرک نامید در اين شيوه به دليل اينكه اتوبوس مدام در سطح شهر در حال تردد است ، محدوده وسيعی از شهر و میلیونها بیننده را تحت پوشش تبليغات قرار میدهد.

این نوع تبلیغات با چاپ استیکر به دلیل هزینه پایین نسبت به سایر تبلیغات و تاثیرگذاری بالا ، همچنین به دلیل نزدیکی زیاد تبلیغات به مخاطب به عنوان محبوبترینها در میان صاحبان برند و محصولات قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی : چاپ استیکر در تهران 

دلیل استقبال شرکت ها از چاپ استیکر تبلیغات اتوبوس چیست؟

چاپ استیکر های تبلیغاتی بر روی انواع وسایل نقلیه اعم از مترو، اتوبوس و اتومبیل‌ های گوناگون برای جذب بیشتر مشتری بسیار کاربرد دارد. از آنجایی که وسایل حمل و نقل در طول شبانه روز به تعداد دفعات زیادی در معرض دید همگان قرار می گیرند، مکان مناسبی برای تبلیغات شرکت‌های گوناگون هستند.

استیکرها با جنس پی وی سی در انواع، ابعاد و اندازه‌های مختلف طبق مکانی که می‌خواهید آن را نصب کنید، به چاپ می رسند. از آنجایی که اتومبیل دائم در معرض نور آفتاب و شستشو قرار می‌گیرد، استیکرهایی که روی اتوبوس ها نصب می‌شوند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در برابر عوامل محیطی، باران، نور آفتاب و شستن اتومبیل دارای مقاومت، ماندگاری و طول عمر بالاتری باشند.

چاپ استیکر اتوبوس

چه نوع چاپی برای استیکر تبلیغاتی اتوبوس انجام می شود؟

چاپ استیکر برای اتوبوس ها با دستگاه چاپ outdoor چاپ می شود. همانطور که از نام این نوع چاپ پیداست مخصوص فضاهای باز است و جوهرهایی که برای این نوع چاپ استفاده می شود مخصوص دستگاه های صنعتی بوده ماندگاری بسیار بالایی دارد. چاپ استیکر تبلیغاتی اتوبوس با این نوع دستگاه چاپ باعث می شود که از فاصله ی دور دیده شود و مورد توجه رهگذران و مردم قرار میگیرد.

مطلب بیشتر : چاپ استیکر و لیبل

چرا این نوع چاپ استیکر تبلیغاتی اتوبوس مورد استقبال قرار می گیرد؟

در بالا نوع چاپی که برای استیکر تبلیغاتی استفاده می شود ذکر شد ، این نوع چاپ مورد توجه تولید کنندگان و کارخانجات که احتیاج به تبلیغات محصولاتشان دارد مورد استقبال قرار می گیرد چون این چاپ ماندگاری زیادی دارد و احتیاجی به لمینیت کردن ندارد و هزینه ی بسیار مناسبی دارد.

چاپ استیکر تبلیغاتی روی بدنه ی اتوبوس به دلیل اینکه در سطح شهر در حال تردد است ممکن است به سرعت رنگش برود یا پاک شود پس بهتر است از چاپی استفاده کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد اگر هم اطلاعات دقیق تری میخواهید کسب کنید بهتر است با مشاوران چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.

مطلب بیشتر : کاربردهای مختلف استیکر

چاپ استیکر تبلیغاتی اتوبوس-چاپخانه ایران زمین

چسباندن استیکر تبلیغاتی اتوبوس چگونه انجام میگیرد؟

چسباندن استیکر تبلیغاتی اتوبوس توسط گروه خاصی انجام می شود که مهارت در این زمینه دارند چون بدنه ی اتوبوس برآمدگی و فرورفتگی های زیادی دارد که این کار باید توسط افراد متخصص انجام شود.

نصب استیکر بر روی اتوبوس به دلیل وجود فرو رفتگی ها و برآمدگی ها کنار اتوبوس بسیار دشوار میباشد و این کار را تبدیل به یک امر کاملاً تخصصی نموده است و افراد خاصی با فراگیری تخصصهای لازم و تشکیل گروهای چند نفره کار نصب اتوبوسها را به عهده میگیرند ، اگر استیکر توسط افرادی که تخصص لازم را در این زمینه ندارند چسبانده شود بدون شک استیکرها بعد از مدت کوتاهی جدا خواهد شد.

چاپ استیکر روی اتوبوس - چاپخانه ایران زمین

چاپ استیکر تبلیغاتی اتوبوس را با کدام چاپخانه در میان بگذاریم؟

برای چاپ استیکر به صورت تخصصی و با جوهر های حرفه ای مخصوص برای بدنه ی اتوبوس ، کامیون ، انواع خودرو با بهترین چاپخانه در تهران ، چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا تبلیغات شما در سطح شهر چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.

پس برای چاپ استیکر تبلیغاتی و استعلام قیمت میتوانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا مستقیما با چاپخانه ایران زمین تماس بگیرید.

No Comments

Post A Comment