چاپ استیکر دلخواه شما | چاپ استیکر | قیمت چاپ استیکر | چاپخانه ایران زمین
16420
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16420,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر دلخواه شما

چاپ استیکر دلخواه شما

چاپ استیکر دلخواه شما

چاپ استیکر دلخواه شما

چاپ استیکر دلخواه شما ، چاپ وینیل یا استیکر کاربرد تبلیغی و تزئینی و گاه هر دو را بصورت هم زمان دارد.

کاربرد تبلیغی چاپ استیکر برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول است که روی دیوار ها و سطوح شیشه‌ ای ویترین‌ ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ ها، فروشگاه‌ ها، پاساژ ها و مراکز تجاری بکار میرود.

هم چنین کاربرد تزئینی آن در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، غرفه‌ های نمایشگاهی ، اتاق‌ های نشیمن معابر پر بازدید و فضا های خصوصی خانه مثل تزیینات آشپزخانه اتاق‌ خواب و… است.

ابعاد و انداره های مختلف ، تنوع رنگی و کیفیت جوهر هم چنین قابلیت نصب بر روی تمام سطوح با ماندگاری های متفاوت،چاپخانه ایران زمین را در چاپ استیکر متمایز ساخته است.

برای چسباندن استیکر قبل از هر چیز سطح مورد نظر باید کاملا تمیز گردد. سپس سطح را به مخلوط آب و مایع ظرفشویی آغشته کرده تا هم از ایجاد حباب های احتمالی جلوگیری گردد و هم استیکر به راحتی روی سطح جا بجا شود.

در مرحله بعد آب زیر استیکر را با کاردک و یا کارت بانکی خالی کرده و اجازه دهید تا استیکر خشک شود.

چاپ استیکر ماشین

بسیاری از افراد از استیکر ها بعنوان یک جزء تزئینی بر روی ماشین خود استفاده میکنند. برای چاپ استیکر ماشین باید نوع رنگ و استیکر مورد استفاده در نظر گرفته شود.

استفاده از جوهر های مرغوب باعث میشود تا طول عمر استیکر ها بر روی خودرو بالاتر رود و در نتیجه بر اثر بارش باران و یا شستشوی ماشین پاک نشوند.

برای چاپ استیکر با کیفیت میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا بهترین استیکر با کیفیت را داشته باشید.

راه ارتباطی با چاپخانه ایران زمین : 

تهران – میدان فاطمی
14خیابان فاطمی – پلاک
Email: info@iranzamin.com
Phone: 021 88893140
Fax: 021 88893140

No Comments

Post A Comment