چاپ استیکر دیواری با قیمت مناسب | چاپخانه ایران زمین | 02188907751
17054
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17054,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر دیواری

چاپ استیکر دیواری-چاپخانه ایران زمین

چاپ استیکر دیواری

چاپ استیکر دیواری با کیفیت بالا 

چاپ استیکر دیواری از موارد کاربردی چاپ های عریض و تبليغات فضای داخلی و خارجی محسوب می‌شود که عموما از جنس PVC تولید شده و در برابر آب و پاره شدن مقاوم می باشد.

چاپ وینیل برای مصارف مختلفی همچون صنایع غذایی، بسته بندی تمامی صنایع تولیدی و صنعتی، محصولات آرایشی و بهداشتی و نیز تبلیغات بر روی اتوبوس‌ها و ماشین‌ ها، شیشه ساختمان‌ ها و مغازه‌ها هم چنین به جهت تبلیغات روی زمین در فروشگاه‌ها و پاساژها، تزیین محیط داخلی منازل و دفتر کار کاربرد دارد.

این محصولات از لایه ای نازک و پشت چسب دار می باشد و محتوای تبلیغاتی شما روی استیکر چاپ و در محل مورد نظر چسبانده می شود.

مطلب بیشتر : چاپ استیکر مات و موارد کاربرد آن

چاپ استیکر دیواری با کیفیت - چاپخانه ایران زمین

از کاربردهای چاپ استیکر آگاهی دارید ؟

👈 چاپ استیکر برای کاربرد تبلیغی تجاری و تزئینی و گاهی هر دو به ‌صورت همزمان استفاده می‌شود.

👈 چاپ استیکر کوچک و بزرگ در طرح‌های گوناگون برای کاربرد تبلیغی نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول که روی دیوارها و سطوح شیشه‌ای ویترین‌ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری به کار می‌رود.

👈 کاربرد تزئینی آن در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، غرفه‌های نمایشگاهی، اتاق‌های نشیمن معابر پربازدید و همچنین فضاهای خصوصی خانه مثل تزئینات آشپزخانه اتاق‌خواب و… است.

👈 چاپ استیکر دلخواه با جنس PVC به صورت تخصصی جهت استفاده در داخل یا بدنه ماشین برای تزئین

👈 چاپ استیکر روی بدنه اتوبوس‌ها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی، ماشین‌های پخش محصول و یخچال‌های صنعتی برای کارهای تبلیغاتی و … استفاده از جوهرهای مرغوب باعث می‌شود تا طول عمر استیکر‌ها بر روی بدنه خودرو بالاتر رود و در نتیجه بر اثر بارش باران و یا شستشوی ماشین پاک نشوند. اتوبوس‌ها به دلیل اینکه به تعداد دفعات بسیار زیادی در طول روز در معرض دید همگان قرار می‌گیرند، مکان‌های مناسبی برای تبلیغات کمپانی‌های کوچک و بزرگ هستند.

👈 استفاده از چاپ استیکر و لیبل در صنایع بسته بندی، صنایع غذایی و …

👈 چاپ استیکر بدنه یخچال‌های صنعتی

مطلب پر بازدید : تفاوت چاپ استیکر و مش چیست ؟

چاپ استیکر دیواری

مزایا و معایب چاپ استیکر چیست؟

👈 مزایا و معایب چاپ استیکر

👈 قابل شستشو

👈 کم هزینه و مقرون به صرفه

👈 مقاومت بالا در برابر پاره شدن

👈 قابلیت نصب آسان بر روی انواع سطوح مختلف چوب (MDF)، گچ، پلاستیک، آینه به خصوص شیشه

👈 چاپ استیکر با ابعاد و اندازه های مختلف بدون محدودیت در طرح

👈 تنوع رنگی بسیار زیاد

👈 کیفیت بالای جوهر و ماندگاری بسیار

👈 مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی با استفاده از جوهرهای اروپایی

👈 مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید و رطوبت و …

👈 سازگار با محیط زیست

چاپ استیکر دیواری-چاپخانه ایران زمین 02188907751

راجع به چاپ استیکر شبرنگ میدانید ؟

استیکر شبرنگ به صورت بافت لانه زنبوری بوده که جنسی از پی وی سی (PVC) دارد و روی سطوح مختلف چوبی، گچی و … چسبانده شده و در دو نوع مات و براق تولید می‌شود.

چاپ استیکر شبرنگ بسیار خیره کننده بوده و جذابیت زیادی برای مخاطبان دارد و به علت دارا بودن مزایای بسیاری، از جمله مقاومت در برابر عوامل محیطی، پاره شدن، قابلیت نصب و جداسازی آسان، قابلیت بازتاب نور و نیازمند نور کم برای دیده شدن و صرفه جویی در برق و … کاربردهای متنوعی دارد.

چاپ روی این نوع استیکر در انواع، ابعاد، طرح و رنگ‌های مختلف کاربردهای زیادی در تبلیغات روی وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس‌، قطار، مترو و … در شب و محیط‌های کم نور که سطح استیکر تنها با نور اتومبیل روشن می‌شود جهت نمایش محصولات و خدمات جدید و همچنین نصب استیکر بر روی در، دیوار، کف اتاق‌های نشیمن، غرفه‌های نمایشگاهی، فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، استفاده در مکان‌های کم نور یا بدون برق، کاربرد تزیینی در طراحی و دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری و … دارد.

مطلب پر مخاطب : ویژگی های چاپ استیکر شیری

کاربرد چاپ استیکر شبرنگ چیست؟

👈 کاربرد تزئینی آن در طراحی و دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری

👈 تزئینات درب‌ و دیوار و کف اتاق های نشیمن، آشپزخانه، اتاق‌خواب و…

👈 استفاده از چاپ استیکر شبرنگ برای نصب روی در و دیوار و کف فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و مراکز تجاری

👈 استفاده از بنر شبرنگ بر روی وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس‌، مترو و …

👈 استفاده از استیکر شبرنگ برای تبلیغ محصولات جدید در محیط‌های کم نور و معابر تاریک

👈 استفاده از استیکر شبرنگ برای تبلیغ روی نمای ساختمان و طراحی و دکوراسیون داخلی و خارجی

👈 استفاده از استیکر شبرنگ در مناطقی که دسترسی به برق ندارند.

ماندگاری چاپ استیکر چقدر است؟

استیکر یا وینیل متریالی از جنس PVC است که در ابعاد و اندازه‌های متفاوت قابل چاپ است و محدودیت چاپ ابعاد بزرگ با کنار هم قرار گرفتن استیکرها برطرف می‌شود.

دوام و ماندگاری چاپ استیکر در محیط بیرونی و در جایی که مقابل نور مستقیم خورشید قرار دارد، ۵ سال است و در فضای داخلی و در صورت نتابیدن مستقیم نور خورشید به آن ۱۵ تا ۲۰ سال مقاوم و ماندگار است.

اگر از روکش لمینت گرم و سرد روی استیکرها استفاده شود مقاومت استیکر در برابر سایش و خش بالا رفته و همچنین دوام و پایداری آن بیشتر می‌شود.

با توجه به نیاز مشتریان از مرغوب ترین چسب‌ها برای ماندگاری های متفاوت در چاپ وینیل استفاده می گردد.

چاپ استیکر دیواری را به ما بسپارید ! 

برای چاپ استیکر دیواری با کیفیت بالا و جنس مرغوب میتوانید با بهترین چاپخانه در تهران ، چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.

چاپخانه ایران زمین در نظر دارد که چاپ استیکر دیواری را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای شما مشتریان عزیز انجام دهد تا بتواند رضایت شما عزیزان را جلب کنید .

برای چاپ استیکر در هر مدلی که میخواهید میتوانید روی چاپخانه ایران زمین حساب کنید تا آنها با کیفیت استیکر ها را خدمت شما عزیزان ارائه نمایند.

برای در تماس بودن با چاپخانه ایران زمین میتوانید دکمه ی زیر را لمس کنید تا با آنها تماس بگیرید و چاپ استیکر مورد نظرتان را سفارش دهید.

1 Comment
  • sahar mahmodi
    Posted at 12:38h, 14 اکتبر پاسخ

    می خواستم اتاق بچمو تغییر بدم ولی هزینه ی کاغذدیواری خیلی زیاد می شد. به اندازه های بزرگ از این استیکرا چاپ کردیمو چسبوندیم. خیلی خوب شده

Post A Comment