چاپ استیکر شیری | چاپ استیکر | قیمت چاپ استیکر | انواع چاپ استیکر | چاپخانه ایران زمین
16319
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16319,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر شیری

چاپ استیکر شیری

چاپ استیکر شیری

چاپ استیکر شیری با کیفیت در چاپخانه ایران زمین 

چاپ استیکر شیری که به وینیل زمینه سفید هم معروف است بدلیل دارا بودن زمینه سفید، نور را از خود عبور نمیدهد و سطح و فضای پشتی آن معلوم نیست.

از جنس پی‌وی‌سی (pvc) است و در سه نوع مات، نیمه مات و براق تولید میشود. استیکر شیری همراه با پوشش لمینت گرم و سرد بر روی سطح آن، دوام و پایداری بالایی برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی دارد و مانند انواعِ دیگر استیکر، ضد رطوبت است.

استیکر شیری کاربرد گسترده‌ ای در انواع تبلیغات دارد و میتوان گفت پر کاربردترین نوع استیکر است. این استیکر، مانند استیکر شیشه ای ، در لایت باکس‌ ها و تبلیغاتی که نور از پشت میگیرند بکار میرود.

چاپ استیکر شیری در تبلیغات روی وسایل نقلیه مثل اتوبوس‌ ها، واگن‌ های مترو، ماشین‌ های پخش محصولات، ماشین‌ های سنگین و یخچال‌ های صنعتی کاربرد فراوان دارد. هم چنین در سطوح مختلفی مثل درب‌ ها، دیوارها و سطوح کف نمایشگاه‌ ها، اماکن فروش، غرفه‌ ها از این نوع استیکر بسیار استفاده میشود.

برای چاپ استیکر در انواع و اقسام مختلف ، در هرجایی که میخواهید نصب کنید میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.

چاپخانه ایران زمین بهترین مرکز چاپخانه در تهران است که چاپ استیکر را با بالاترین کیفیت و مرغوبیت بالا انجام می دهد.

مطالب مرتبط : تفاوت چاپ استیکر مات و براق ، چاپ استیکر روی آلات موسیقی 

راه های ارتباطی با چاپخانه ایران زمین در زمینه ی چاپ استیکر شیری :

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

No Comments

Post A Comment