چاپ دیجیتال روی پارچه | چاپ روی پارچه | چاپ با کیفیت پارچه | چاپخانه ایران زمین
16262
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16262,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ دیجیتال روی پارچه

چاپ دیجیتال روی پارچه

چاپ دیجیتال روی پارچه

پارچه های پر نقش و نگار به طراحان لباس این امکان را میدهد تا ایده های خود را به راحتی، در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه ها اجرا نمایند.

در گذشته چاپ روی پارچه مانند شیوه‌ های امروزی مقدور نبوده است. تهیه پارچه های طرحدار تنها یکی از معایب تولید پارچه در زمان گذشته محسوب میشود.

چاپ روی پارچه شاخه جدیدی در چاپ دیجیتال می باشد که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است.

مزایای چاپ دیجیتال روی پارچه

*بدون نیاز به تهیه شابلون میتوان چاپ دیجیتال را روی یک متر پارچه انجام داد.

*در انجایی که در چاپ دیجیتال مصرف جوهر دیجیتال کمتر است، مواد شیمیایی کمتری وارد محیط زیست میشود و آلودگی نیزایجاد نمیگردد.

*با چاپ دیجیتال روی پارچه را می توان در عرض های زیاد بیش تر از ۱۶۰ سانت می توان با کیفیت عالی انجام داد.
چاپ دیجیتال، نیاز به فضای زیادی ندارد.

*انعطاف در چاپ دیجیتال باعث گردیده است ابتدا بتوان در حجم کم با ترکیب رنگهای مختلف طرحی را چاپ و سپس رنگ بندی دلخواه را در حجم های انبوه، انجام داد.

*در چاپ دیجیتال پارچه، طبق وسیعی از رنگ های مختلف قابل انتخاب میباشد. بهمین دلیل دست طراحان بویژه طراحان مد و لباس و طراحان دکوراسیون و مانند آن تا حد زیادی باز است.

*راه اندازی یک سیستم چاپ دیجیتال نیازمند سرمایه اولیه زیادی نیست و این موضوع به اشتغال زایی، گسترش تجارت دیجیتالی کمک فراوانی میکند.

بیشتر بخوانید : چاپ پارچه با جوهر اکوسالونت ، چاپ روی پارچه با بهترین چاپخانه

چاپ دیجیتال روی پارچه به صورت تخصصی و حرفه ای را میتوانید با چاپخانه ایران زمین به انجام برسانید ، چاپخانه ایران زمین در زمینه ی چاپ روی پارچه به صورت حرفه ای عمل میکند برای در ارتباط بودن با ایران زمین میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید :

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

No Comments

Post A Comment