چاپ دیجیتال کارت دعوت |چاپ دیجیتال |چاپ دیجیتال ارزان |02188893140|چاپخانه ایران زمین
15705
rtl,page-template-default,page,page-id-15705,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ دیجیتال کارت دعوت

چاپ دیجیتال کارت دعوت

چاپ دیجیتال کارت دعوت

چاپ کارت دعوت برای تبریک مناسبت ها، اعلام تسلیت و دعوت از اشخاص ( برای رویداد‏های خاص مانند عروسی، تولد، جشن ها، عزاداری ها، جلسه های کاری و … ) به کار میرود و نسبت ‏به دیگر راه های ارتباطی غیر کتبی، مانند ایمیل و تماس تلفنی اعتبار و ارزش بسیار بالاتری دارد.‏
بدون شک استفاده از رنگ و ایده پردازی در هر کدام از کارت دعوت ها متفاوت است. بر فرض زمانی که شخصی از مراسم حج برمیگردد و می خواهد دوستان و نزدیکان خود را یک ولیمه مهمان کند، از کارتی با طرح کعبه استفاده میکند.

یا زمانی که از کارت دعوت برای مراسم عروسی از یک طرح با تم شاد و روشن استفاده میشود.
دلیل این امر آگاه کردن مهمان در همان ابتدای کار از دلیل دعوت است.

بدون اینکه مطالب درون کارت دعوت مشاهده شود، هدف از دعوت مشخص میشود. کارت دعوت ها در رنگ بندی و شکل های متفاوت و به دو صورت یک طرفه و دو طرفه ( که به آن یک لته و دو لته نیز گفته می شود) میباشد.

جنس کارت دعوت

کارتهای دعوت در جنس‌ های متفاوتی قابل تهیه میباشند. انواع کاغذ و مقوا، انواع پارچه مخمل و ابریشمی در تولید و چاپ کارت‌های دعوت به کار میروند. حتی کارت‌ هایی از جنس چوب و حصیر نیز یافت میشوند. بسته به نوع مراسم، جنس و طرحهای به کار رفته متفاوت میشوند. معمولا برای یک مراسم رسمی چون مراسم‌ های عزاداری و سخنرانی و گردهمایی بیشتر از مقواهای مرغوب گلاسه و شومیز استفاده میشود.

در کارتهای تولد و کارت عقد و عروسی بیشتر از جنس‌ های پارچه‌ ایی استفاده میشود و تنوع رنگ هم در این موارد بسیار زیاد است.

در حالی که برای کارت عزا تنها از تلفیق رنگهای سیاه و سبز استفاده میشود. به طور کلی امروزه تنوع در جنس کارت های دعوت بسیار زیاد است، حتی کارت‌ هایی با طلاکوبی نیز یافت میشوند.گاهی بر روی کارت‌ های چاپی پس از چاپ نیز تزییناتی صورت میگیرد. اکلیل و عطر زدن به کارت، و درج پاپیون، نگین و روبان‌های رنگی از این عملیات هستند.

خاصترین کارت دعوت با چاپخانه ایران زمین