چاپ رول آپ در ایران زمین | چاپ پاپ آپ | چاپ رول آپ | چاپخانه ایران زمین
16223
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16223,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ رول آپ در ایران زمین

چاپ رول آپ در ایران زمین

چاپ رول آپ در ایران زمین

چاپ رول آپ در چاپخانه ایران زمین

چاپ رول آپ یکی از شیک ترین و مناسب ترین سازه های نمایشگاهی رول آپ است. رول آپ پایه آلومینیومی داشته و کار چاپی روی آن بصورت لوله قابل جمع شدن است.

چاپ رول آپ بسیار زیبا و چشم نواز بوده و جلب توجه مخاطبان را در پی دارد. آلومینیومی بودن رول آپ سبکی آنرا در پی داشته که حمل نقل آسان آن را در پی دارد.

رول آپ در نمایشگاه ها به خوبی در غرفه آرایی کمک میکند. چاپ رول آپ محدودیتی نداشته، با تمامی ابعاد قابل چاپ بوده و طرحها با تصاویر زیبا را میتوان در آن درج نمود.

چاپ رول آپ قابل جمع شدن و رول شدن است که این امر امکان جمع شدن چاپ را فراهم کرده و بواسطه ی آلومینیومی بودن پایه سبکی رول آپ بدست می آید که جابجایی سازه را آسان کرده است.

چاپ رول آپ یک صفحه کلاسیک مورد استفاده در مکان های تجاری و نمایشگاهها است. سالهاست که نمایشگرهای تبلیغاتی صفحه ای به خاطر کارایی بالا بسیار مورد پسند کاربران قرار گرفته است. استفاده از چاپ رول آپ به عنوان یکی از نمایشگرهای تبلیغاتی بسیار ساده است.

شما باید فضای زیادی برای جلب توجه عموم به پیام خود داشته باشید. به همین دلیل بنر رول آپ نمایشگاهی بهترین راه برای اعلام قیمت یا معرفی محصول جدید و همچنین افزایش میزان شناخت از یک نام تجاری است. به علاوه ضامن تبلیغ در نمایشگاه هایی است که مدت زمان طولانی ادامه خواهند یافت، و همچنین تبلیغات در بهترین کیفیت انجام خواهد شد.پس باید در انتخاب خود دقت داشته باشیم.

چاپ رول آپ در ایران زمین با بهترین کیفیت و با قیمتی ارزان به چاپ میرساند.

برای چاپ رول آپ در ایران زمین میتوانید با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید :

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

No Comments

Post A Comment