چاپ روی پارچه با بهترین چاپخانه | چاپ روی پارچه | 02188893140|چاپخانه ایران زمین
16182
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16182,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ روی پارچه با بهترین چاپخانه

چاپ روی پارچه با بهترین چاپخانه

چاپ روی پارچه با بهترین چاپخانه

چاپ روی پارچه با بهترین چاپخانه در تهران

من یک خواهر کوچولو دارم که همیشه وقتی کارتون میدید دوست داشت رو تختیش و رو متکاییش و حتی لباسی که میپوشه شبیه شخصیت اصلی اون کارتون باشه ولی ما هرچی میگشتیم پیدا نمیکردیم لباس اون شخصیتی که میخواست و همیشه سر این مسئله درگیری و اشک ریزون داشتیم تو خونه.

منم که عاشق خواهرم بودم نمیتونستم ببینم گریه میکنه یه فکری به ذهنم رسید که اون شخصیت اصلی که میخواد عکسشو با کیفیت پیدا کنم و بدم روی یک لباسش چاپ کنند.

این موضوع را با مامانم در میون گذاشتم که اون هم موافقت کرد چون واقعا کلافمون کرده بود اما سوال مامانم این بود که به کدوم چاپخانه اعتماد کنیم که یه چاپ روی پارچه ی خوب و با کیفیت انجام بدن؟

منم خودم مدت ها بود دنبالش می گشتم که یه چاپخانه مناسب پیدا کنم که هم کارش خوب باشه و هم این که قیمتش مناسب باشه.

تا از طریق یکی از دوستام که اون کارای چاپیش را کلا اونجا انجام می داد با چاپخانه ایران زمین آشنا شدم و به حرف دوستم اعتما کردم به سایتش مراجعه کردم نمونه کاراشونو دیدم و خیلی خوشم اومد.

عکسیو که خواهرم دوست داشت پیدا کردم  و به چاپخانه ایران زمین زنگ زدم و با برخورد خیلی خوبی مواجه شدم واقعا عالی بود ، من هم درخواستمو گفتم بهشون و آن ها هم گفتن که طرح را براشون بفرستم موقع آماده شدن بهم زنگ میزنن که برم تحویل بگیرم و هزینه اش را پرداخت کنم.

منم بعد دو روز به آدرسی که آخر سایت زده بود مراجعه کردم و کارمو تحویل گرفتم واقعا تعجب کرده بودم تصویری که چاپ شده بود روی لباس خواهرم انگار واقعیت بود رنگاشون عالی و با کیفیت بود.

به شما هم پیشنهاد می کنم که برای کارای چاپ روی پارچه با بهترین چاپخانه در تهران در ارتباط باشید تا بهترین چاپ روی پارچه را داشته باشید.

راه ارتباطی با چاپخانه ایران زمین در زمینه چاپ روی پارچه :

Phone: 02188893140
Fax: 02188893140

No Comments

Post A Comment