چاپ روی پارچه با جوهر سابلیمیشن | چاپ روی پارچه |چاپ با کیفیت | چاپخانه ایران زمین
16073
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16073,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ روی پارچه با جوهر سابلیمیشن

چاپ روی پارچه با جوهر سابلیمیشن

چاپ روی پارچه با جوهر سابلیمیشن

ویژگی چاپ با جوهر سابلیمیشن :

چاپ روی پارچه با جوهر سابلیمیشن ، سابلیمیشن به معنی تصعید میباشد در این نوع چاپ با درجه حرارتی نزدیک به 200 درجه ثابت میشود. نکته بسیار مهم این است که در هر زمان و هر درجه حرارت ، طیف های مختلفی از رنگ استفاده میشود.

مزایای چاپ پارچه با جوهر سابلیمیشن :

-پس از تثبیت دارای رزولوشن بالا
-مقاوم در برابر نور آفتاب
-مقاوم در شستشو
-ثبات در چسبندگی بالا

ابعاد چاپ با جوهر سابلیمیشن :

پارچه ها عموما بصورت رولی و مستقیم در این فرآیند چاپ قابلیت اجرا دارند.

این نوع چاپ پارچه به دو دسته تقسیم میشود:

روش اول (چاپ ترانسفر):

عکس بصورت برگردان بر روی کاغذ مخصوص ترانسفر چاپ می شود. بعد از آن در اثر گرما به بخار تبدیل می شود و در نهایت از روی کاغذ به روی سطح چاپی منتقل می شود.بیشتر از این روش برای اجسامی که نمی توان به راحتی بر روی آن ها چاپ مستقیم انجام داد بکار می رود بعنوان مثال لیوان، بشقاب، سرامیک و پازل از این نمونه ها بشمار میروند .

روش دوم :

چاپ بصورت مستقیم صورت میگیرد. چاپ رول پارچه از این نمونه بشمار میرود. این کار به واسطه دستگاه پلاتر انجام میشود و سپس نور حرارتی موجب تثبیت رنگ میشود. بعنوان مثال چاپ کاغذ دیواری، چاپ بر روی پارچه، رومبلی و سایر موارد دیگر از این نوع چاپ بشمار میروند.

برای چاپ روی پارچه با جوهر سابلیمیشن میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا بهترین چاپ روی پارچه را با بالاترین کیفیت داشته باشید.

با راه ای ارتباطی زیر میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید : 

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

No Comments

Post A Comment