چاپ روی پارچه با جوهر UV | چاپ پارچه | چاپ بر روی پارچه با کیفیت | چاپخانه ایران زمین
16020
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16020,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ روی پارچه با جوهر UV

چاپ روی پارچه با جوهر UV

چاپ روی پارچه با جوهر UV

ویژگی چاپ روی پارچه با جوهر UV :

در چاپ روی پارچه با جوهر UV بمنظور پخت جوهر UV از اشعه فرابنفش استفاده میشود. دراین مدل چاپ پارچه پس از این که جوهر یووی بر روی پارچه پخش میشود سریع در معرض نور فرابنفش قرار میگیرد. این امر یکی از تفاوتهای عمده بین این مدل چاپ با چاپ پارچه سابلیمیشن و اکوسالونت بشمار میرود. این نوع چاپ پارچه بدلیل اینکه دارای جرم است عموما بصورت برجسته است.

مزایای چاپ روی پارچه با جوهر UV چیست؟

⭐️خشک شدن سریع چاپ بر روی پارچه
⭐️قابلیت چاپ بر روی متریال سخت و نرم
⭐️قابل انعطاف در برابر ترک خوردگی
⭐️چسبندگی قوی بر روی هر گونه متریال
⭐️کم بو بودن و عاشق محیط زیست
⭐️مقاوم در برابر الکل
⭐️بیش از سه سال ماندگاری چاپ

کاربرد چاپ پارچه روی پارچه با جوهر UV چیست؟

این گونه چاپ ها عموما بر روی اجسام سخت و نرم قابلیت اجرا شدن را دارد. بعنوان مثال شما از چاپ UV در چاپ پارچه و در چاپ اجسام سخت مثل کاشی و سرامیک میتوانید بهره ببرید. چاپ بر روی قاب گوشی یکی از مزایای جدید این چاپ بشمار می رود. چاپ بر روی پارچه با جوهر یووی با دستگاه های فلت بد پرینتر بصورت بافت پارچه ای بنظر میرسد. هم چنین از این نوع چاپ بمنظور ایجاد طرح بر روی چرم طبیعی و مصنوعی میتوان بهره گرفت.

برای چاپ روی انواع و اقسام پارچه کافیست با با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا چاپ بر روی پارچه با کیفیت بالا داشته باشید با راه های ارتباطی زیر با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید  :

تهران – میدان فاطمی-خیابان فاطمی – پلاک   14
Email: info@iranzamin.com
Phone: 021 88893140
Fax: 021 88893140

No Comments

Post A Comment