چاپ یادداشت تبلیغاتی برای شرکت ها و ادارات با کیفیت عالی | یادداشت های تبلیغاتی
16230
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16230,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ یادداشت تبلیغاتی برای شرکت ها و ادارات

چاپ یادداشت تبلیغاتی برای شرکت ها و ادارات

چاپ یادداشت تبلیغاتی برای شرکت ها و ادارات

چاپ یادداشت تبلیغاتی برای شرکت ها و ادارات با بهترین کیفیت های ممکن

دفتر یادداشت تبلیغاتی از دیگر هدایای تبلیغاتی پر کاربرد است که روزانه جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد . از این رو این هدیه تبلیغاتی را میتوان کالایی موثر جهت تبلیغات بشمار آورد . هدایای تبلیغاتی از جمله دفتریادداشت به همراه خودکار با چاپ لوگوی اختصاصی که اغلب  یک آیتم مناسب از لحاظ قیمت و با کیفیت مد نظر بوده تبلیغی موثر و کاربردی را به دنبال داشته است ک از انواع مختلف آن در قسمت زیر به نمایش گذاشته شده است .  دفتر یادداشت تبلیغاتی یکی از ابزار های پر کاربرد در هر محیط کار یا اداره ای است که با توجه به این موضوع میتواند یکی از ابزار های تبلیغاتی بسیار خوبی باشد.

ابعاد محبوب یادداشت تبلیغاتی

چاپ دفتر یادداشت تبلیفاتی در ابعاد 10 در 15 تا 21 در 14 سانتی متر از پرطرفدار ترین آن ها میباشد ، که معمولا بصورت سرچسب بدون جلد ، جلد مقوایی با پرفراژ یادداشت و یا بصورت سیمی میباشد ، تعداد برگ ها معمولا از 25 تا 100 برگ در نظر گرفته میشود ، دفتر یادداشت ها معمولا بعنوان هدیه به مشتریان استفاده میشود و یکی از بهترین روش ها برای ترویج کسب و کار با قابلیت دیده شدن در طول روز میباشد .

چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی منحصربفرد با جلوه های گرافیکی، اصول رنگ بندی و جانمایی ، چاپ و صحافی دقیق از مجموعه شبکه چاپ بخواهید. چاپ یادداشت تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی موثر است ، شما میتوانید آرم و شعار شرکت خود را در تمام صفحات دفتر یادداشت بصورت تک رنگ چاپ کنید و با هدیه دادن به مشتریان بارها نام تجاری خود را به نمایش بگذارید و به مشتریان خود یک هدیه پرکاربرد دهید .
دفتریاداشت فانتزی ابزار بازاریابی بعنوان همه کاره خدمت میکنند. آن ها را میتوان با نشان تجاری به مشتریان، کارکنان ، در کنوانسیون ها و غیره ارائه داد. هر فردی نیاز به یک محل برای نوشتن یادداشت ، در یک جلسه کسب و کار، سخنرانی و یا فقط در یک تماس، نیاز دارد ، بنابراین دفتر یاداشت تبلیغاتی یکی موارد بازاریابی است که توسط تمام افراد از آن استقبال میشود .

برای سفارش انواع یادداشت های تبلیغاتی کافیست یک تماس با ایران زمین بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

راه های ارتباط با ایران زمین:
02188893140
02188893140

 

No Comments

Post A Comment