کاربردهای مختلف چاپ استیکر را بدانید | چاپخانه ایران زمین | 02188907751
17100
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17100,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

کاربردهای مختلف چاپ استیکر

کاربردهای مختلف چاپ استیکر-چاپ استیکر روی اتوبوس

کاربردهای مختلف چاپ استیکر

کاربردهای مختلف چاپ استیکر را بدانید ! 

کاربردهای مختلف چاپ استیکر میتوان مواردی همچون : چاپ استیکر روی ماشین های پخش، چاپ استیکر روی قطار ، چاپ استیکر روی اتوبوس ، چاپ استیکر روی ماشین های خودپرداز و …  اشاره کرد . برای اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب نمایید.

چاپ استیکر روی ماشین های پخش

چاپ استیکر روی ماشین های پخش جزو لاینفک مجموعه های بزرگ تولید کنندگان و پخش کنندگان مواد غذایی میباشد ،تمام شرکت های پخش مواد غذایی چاپ استیکر روی ماشین های پخش را مهمترین کار میدانند و از مرحله ی اندازه گیری ، زیرسازی تا مرحله ی چاپ و اجرا را به طور کامل انجام میدهند.

برای چاپ استیکر روی ماشین های پخش میبایست نوع رنگ ها و نوع استیکر مورد استفاده در چاپ مورد توجه قرار گیرد چرا که ماشین های پخش نیز همانند اتوبوس ها تقریباً هفته ای یک بار نیاز به کارواش دارند و اگر در زمان چاپ استیکر جوهر مصرفی آن ها از نوع مرغوب نباشد رنگ آنها خیلی زود پاک میشود.

چاپ استیکر روی ماشین های پخش پیچیدگی های خاص خود را دارد . ولی مرحله دشوار کار نصب استیکر میباشد . چرا که بدنه ماشین های پخش کاملاً صاف میباشند و کوچکترین خطای نصب را نشان میدهند. همچنین این ماشین ها دائماً در خیابان ها در حال تردد میباشند و به طور مداوم با شاخه های درختان تماس دارند و به دلیل شستشوی زیاد در معرض رنگ پریدگی قرار دارند. انتخاب نوع استیکر و نوع جوهرهای چاپی بسیار مهم میباشند.

این مطالب را از دست ندهید : 

راجع به چاپ استیکر شیشه ای بدانید 

چاپ روی پارچه به روش دیجیتال

کاربردهای مختلف چاپ استیک- چاپ استیکر روی کامیون

چاپ استیکر تبلیغاتی روی قطار

چاپ و تبليغات روی بدنه قطار یکی دیگر از کاربردهای مختلف چاپ استیکر است که مدتی مورد توجه توليد كنندگان و صاحبان صنايع مختلف قرار گرفته كه با توجه به نوع چاپ منحصر به فردش از لحاظ طول قطار برای برخی طراحی های خاص جالب خواهد بود . البته اين موضوع به نوع طراحی بستگی خواهد داشت ، و اينكه آيا از اين شكل خاص قطار می توان برای چاپ استیکر با طرح مورد نظرتان استفاده کرد یا خیر؟

چاپ استیکر تبليغاتی روی بدنه مترو پیش از چاپ بر روی قطارهای برون شهری شروع شده بود ، مترو به دليل اينكه مخاطبين زيادی دارد و هر روز با تعداد زيادی مسافرین با آن رفت و آمد می کنند ميتواند بازتاب زيادی داشته باشد ولی قطارهای بين شهری اين مزيت را ندارند، در عوض مزيت ديگری دارند و آن هم این است که به دليل عبور قطار از شهرهای مختلف با قوميتهای مختلف ، طيف وسيعتری از جامعه و مخاطبین را دربر ميگيرد و محدود به شهر يا منطقه خاصی نيست . بايد منتظر ماند و ديد كه چاپ استیکر تبلیغات روی قطار در آينده چه جايگاهی در تبليغات محيطی خواهد داشت و چند درصد از تبليغات محيطی را به خود اختصاص خواهد داد.

کاربردهای مختلف چاپ استیکر

چاپ استیکر روی اتوبوس

چاپ استیکر روی اتوبوس يكی از موثرترين و جذابترین نوع تبليغات است، این نوع تبلیغات را میتوان به نوعی بیلبوردهای متحرک نامید در اين شيوه به دليل اينكه اتوبوس مدام در سطح شهر در حال تردد است ، محدوده وسيعی از شهر و میلیونها بیننده را تحت پوشش تبليغات قرار میدهد و طيف وسيعی از مخاطبين از شمال شهر تا جنوب شهر و از شرق تا غرب را دربر میگيرد، این نوع تبلیغات به دلیل هزینه پایین نسبت به سایر تبلیغات و تاثیرگذاری بالا ، همچنین به دلیل نزدیکی زیاد تبلیغات به مخاطب از لحاظ ارتفاع اتوبوس از جمله محبوبترین روش تبلیغات در میان صاحبان برند و محصولات قرار گرفته است.

چسباندن تبلیغات روی اتوبوس بعد از چاپ استيكر نيز توسط گروه های خاص انجام می شود كه مهارت خاصی در اين زمينه دارند چرا كه چسباندن استيكر روی بدنه اتوبوس با وجود برآمدگی ها ، فرورفتگی های روی بدنه آن و همچنين وجود زه ها و شبكه های دور اتوبوس اين كار را تبديل به يک كار كاملاً حرفه ای نموده است.

این مطالب را از دست ندهید : 

چاپ استیکر دیواری

ویژگی های چاپ استیکر شیری

کاربردهای مختلف چاپ استیکر-چاپخانه ایران زمین

چاپ استیکر روی ماشین های خودپرداز

چاپ استیکر روی ماشین های خودپرداز بانک ها نیز همانند چاپ روی سایر وسایل نقلیه انجام میشود. تنها تفاوت آن با سایر ماشینها در این است که بانکها معمولا بر روی کیفیت کار خود بسیار حساس هستند. ما تمامی این حساسیت ها را درک میکنیم و خروجی کار ما بسیار عالی و غیر قابل رقابت می باشد.

چاپ استیکر و مخصوصاً نصب آنها روی ماشین های خودپرداز باید با دقت و مهارت زیادی انجام شود که به دلیل سابقه طولانی چاپخانه ی ما در زمینه چاپ و نصب استیکر بر روی انواع کامیون و سایر خودروها این اطمینان را به شما میدهیم که تیم چاپ و نصب ما بسیار دقیق و ماهر می باشند.

باید به یک نکته مهم هم اشاره نماییم که نوع استیکر و جوهر استفاده شده برای چاپ استیکر روی ماشین های خودپرداز بسیار مهم میباشند . اگر برای چاپ استیکر از جوهر های مرغوب استفاده نشود بعد از مدت کوتاهی ( کمتر از ۲ ماه ) این استیکر از بدنه ماشین جدا میشود و دوباره مجبور به چاپ استیکر و پرداخت هزینه ی دوباره خواهید شد. بهتر است چاپ استیکر را به چاپخانه ی مناسبی بسپارید که این کار را به نحو احسن انجام دهند و هیچ ضرری در انتظار شما نباشد.

چاپ استیکر در انواع مختلف را به ما بسپارید 

برای چاپ استیکر با کاربردهای مختلف میتوانید روی چاپخانه ایران زمین حساب کنید. چاپخانه ما با در نظر گرفتن نیاز شما مشتریان عزیز و توقعات شما در این زمینه بهترین را انجام خواهد داد تا رضایت شما از نتیجه ی کار را مشاهده نماید.

چاپخانه ایران زمین با استفاده از بهترین جوهر ها میتواند چاپ استیکر را به نحو احسن انجام دهد که دیگر احتیاجی به دوباره کاری نداشته باشید تا سالهای سال استیکر تبلیغاتی شما پابرجا بماند.

پس چاپ استیکر را به ما بسپارید تا به نحو احسن برای شما انجام دهیم برای در ارتباط بودن با ما کافیست دکمه ی زیر را لمس کرده که بدون اتلاف وقت با ما تماس بگیرید.

1 Comment
  • شیرین
    Posted at 08:03h, 14 نوامبر پاسخ

    اونروز نزدیکای پونک یدونه از این کافه سیار ها دیدم که کلی از این استیکر ها چاپ کرده بود رو ماشینش و خیلللی باحال شده بود! با یه هزینه ی کم واقعا جذاب کرده بود ماشینشو. خیلی م شلوغ بود سرش

Post A Comment