یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی |چاپخانه ایران زمین |02188893140
16986
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16986,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی

چاپ یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی-چاپخانه ایران زمین 02188893140

یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی

یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی

یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی ، از پر کاربرد ترین اقلام در اوراق و ست اداری می توان به یادداشت تبلیغاتی اشاره کرد.با استقبال گسترده ارگان های دولتی و خصوصی و همچنین مصرف کنندگان یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین ابزار تبیلغاتی در محیط کاری می باشد.

یادداشت تبلیغاتی را می توان در اندازه های مختلف دسته بندی کرد که سایز های a5 و کوچکنر به دلیل کم حجم و قابل حمل بودن محبوبیت بیشتری دارد.

در یادداشت تبلیغاتی می توان از طرح ها و رنگ بندی های مختلفی با سلیقه مخاطبان طراحی و چاپ کرد.در یادداشت های تبلیغاتی می توان در قسمت پایین آن اطلاعتی از قیبیل : آدرس، شماره تماس ، آدرس سایت و … قرار داد.

یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی

چاپ یادداشت تبلیغاتی اختصاصی

چاپخانه ایران زمین در زمینه تولید انبوه تقویم رومیزی تبلیغاتی، تقویم دیواری تبلیغاتی، سررسید و سالنامه تبلیغاتی، واردات هدایای تبلیغاتی، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که دفترچه یادداشت تبلیغاتی با طرح اختصاصی خودشان تولید کنند. برای جاپ یادداشت تبلیغاتی اختصاصی شما میتوانید ابعاد دفترچه، جنس دفترچه یادداشت، تعداد صفحات دفترچه، نوع صحافی، نوع چاپ، نوع کاغذ یادداشت و… را با سلیقه خودتان مشخص کرده و طرح مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن با کیفیت بالا و ارزانترین قیمت برای شما تولید کنیم.

چرا یادداشت تبلیغاتی به عنوان بهترین هدیه محسوب می شود؟

دفترچه یادداشت تبلیغاتی جز یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی ارزان به شمار می آید. این هدیه تبلیغاتی قابل استفاده برای هرگروه سنی در هرجا و مکانی می باشد به همین دلیل جز پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی بحساب می آید. به دلیل کاربرد زیاد دفترچه یادداشت تبلیغاتی، این محصول به عنوان یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود.

دفتر یادداشت تبلیغاتی دارای تنوع و رنگ بندی و جنس های مختلفی می باشد که از دیر باز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی-چاپخانه ایران زمین 02188893140

انواع چاپ یادداشت تبلیغاتی 

مدل ها و نمونه های مختلف دفتریادداشت تبلیغاتی با ارزانترین قیمت انتخاب را برای شما عزیزان راحت کرده است. امکان چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی در تعداد کم نیز مقدور می باشد. علاوه بر دفتر یادداشت های تولید شده مجموعه چاپگران، شما عزیزان می توانید دفترچه یادداشت خود را با طرح دلخواه و اختصاصی چاپ نمایید.

دفتر یادداشت تبلیغاتی می تواند در جنس چرم، مقوایی، گلاسه باشد که همه نمونه ها با قابلیت چاپ برند شما می باشد. نمونه دفتر یادداشت ما شامل: دفتر یادداشت تبلیغاتی چرمی، دفتر یادداشت تبلیغاتی طلقی، دفتر یادداشت با خودکار، دفتر یادداشت دکمه دار، دفتر یادداشت سیمی، دفترچه یادداشت فانتزی، دفترچه یادداشت باجعبه، جایادداشت رومیزی، دفترچه یادداشت مهندسی ، دفترچه یادداشت مدیریتی

سایز مختلف کاغذ یادداشت تبلیغاتی 

چاپ یادداشت تبلیغاتی یکی از محصولات چاپی و تبلیغاتی است که قابل استفاده در هر محل کار یا خانه، مدارس و… می باشد. وبا صرف هزینه بسیار کم میتوانید استفاده مفید داشته باشید. یادداشت تبلیغاتی در سایز های مختلفی می باشد از جمله A5 ، A6 و…  و حتی سایز های خیلی کوچک که می تواند در رنگ بندی و چاپ اختصاصی شما نیز باشد. یادداشت تبلیغاتی می تواند با صحافی سیمی و یا سر چسب باشد. یکی از مزیت های چاپ یادداشت تبلیغاتی این است که هر برگه ای که استفاده کرده اید می توانید از دیگر برگه ها جدا کنید.
یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی-چاپخانه ایران زمین

یادداشت تبلیغاتی و ثبات در ذهن مشتری

یک عدد از استراتژی‌ های پیروز بازاریابی که دو چندان زمینه اعتنا قرار گرفته است، به کارگیری از محصول ها تبلیغاتی بعنوان هدایای تبلیغاتی میباشد . به این مضمون‌ که با تعیین برخی تولید ها کاربردی و لبریز طرفدار و کادو دادن آن به مشتریان میتوان آن‌ ها را به سوی خویش جذب کرد که یادداشت تبلیغاتی می توانید جزء هدایایی باشد که مسلما می بایست به مشتریان خویش هدیه دهید، تا مدام در ذهن آن ها بمانید.

مطلب پربازدید : یادداشت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

یادداشت تبلیغاتی و ثبات در ذهن مشتری

به کارگیری محصول ها تبلیغاتی بعنوان هدایای تبلیغاتی زمینه ی مناسبی برای ثبت برند شرکتتان در ذهن مشتریان میباشد . به این مضمون‌ که با تعیین برخی تولید ها کاربردی و لبریز طرفدار و کادو دادن آن به مشتریان میتوان آن‌ ها را به سوی خویش جذب کرد که یادداشت تبلیغاتی می توانید جزء هدایایی باشد که مسلما می بایست به مشتریان خویش هدیه دهید، تا مدام در ذهن آن ها بمانید .

یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی-چاپخانه در تهران

چاپ یادداشت تبلیغاتی با بهترین چاپخانه تهران

برای چاپ یادداشت تبلیغاتی کافیست با چاپخانه ایران زمین بهترین مجموعه ی چاپخانه در تهران در ارتباط باشید تا به هدف خود یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی با کیفیت بالا در اندازه های مختلف و تیراژه های بالا و کم برسید.

برای برقراری تماس با چاپخانه ایران زمین کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا با آن ها تماس بگیرید و بهترین چاپ یادداشت تبلیغاتی داشته باشید.

1 Comment
  • شهرام علیپور
    Posted at 12:07h, 07 اکتبر پاسخ

    هزینه این یادداشت تبلیغاتیاتون چقدره؟

Post A Comment