یادداشت تبلیغاتی پر کاربرد ترین هدیه ی تبلیغاتی | چاپخانه ایران زمین|88893140
16717
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16717,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

یادداشت تبلیغاتی پر کاربرد

یادداشت تبلیغاتی پر کاربرد

یادداشت تبلیغاتی پر کاربرد

یادداشت تبلیغاتی پر کاربرد

یادداشت تبلیغاتی پر کاربرد ترین هدیه در بین هدایای تبلیغاتی است ،امروزه به دلیل مشغله ی فکری زیاد مردم نیاز به یادداشت کردن کارها و موارد خاص زیادتر شده است که مشتریان هر لحظه که احتیاج به یادداشت کردن پیدا کنند یادداشت تبلیغاتی شما را همیشه دم دست میگذارند در صورت نیاز آن را در می آورند و شروع به یادداشت کردن میکنند پس شما هیچوقت از یاد آن ها نمیروید یادداشت تبلیغاتی به این منظور مهم و پر کاربرد است.

یکی از استراتژی‌ های موفق بازاریابی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از محصولات تبلیغاتی بعنوان هدایای تبلیغاتی میباشد. بدین معنی که با انتخاب برخی محصولات کاربردی و پر طرفدار و هدیه دادن آن به مشتریان میتوان آن‌ ها را به سوی خود جذب کرد که یادداشت تبلیغاتی می توانید جزء هدایایی باشد که حتما باید به مشتریان خود هدیه دهید، تا همیشه در ذهن آن ها بمانید.

بیشتر بخوانیم : اثبات برند با چاپ یادداشت تبلیغاتی

یادداشت تبلیغاتی پر کاربرد

چرا چاپ یادداشت تبلیغاتی مهم است؟

شما میتوانید یکی از ابزار های مهم و پرکاربرد در تبلیغ و معرفی خدمات و محصولات خود را از با چاپ یادداشت تبلیغاتی حاصل کنید.
از آنجایی تولید و طراحی این محصول دارای تنوع فراوانی در نوع جنس، رنگ، ابعاد و حتی نوع صحافی … است، مورد استقبال زیادی قرار خواهد گرفت.
متقاضیان میتوانند بر حسب میزان بودجه و شرایط خاص خود، اقدام به تهیه دفترچه یا تقویم اختصاصی خود کنند.
شرکت ها، ادارات، آموزشگاه ها می توانند از دفترچه ها بعنوان یکی از هدایای تبلیغاتی خود به مشتریانشان استفاده کنند که یکی از موثرترین روش ها برای ترویج و معرفی کسب و کار خود بصورت روزانه و یا حتی سالانه باشد.

مطلب بیشتر : یادداشت های تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه بدهیم؟

استقبال شرکت ها و ارگان ها از یادداشت تبلیغاتی

شرکت‌ ها و موسسات برای هویت بخشی و برندسازی پیش از هر اقدام توجه ویژه به تهیه اقلام اداری با لوگو و مشخصات خود مینمایند و ضمن استفاده در مکاتبات، از آن بعنوان ابزار تبلیغاتی نیز بهره میبرند. دفترچه یادداشت یکی از ابزار های پرکاربرد در هر محیط‌کاری میباشد.

یادداشت نمودن پیام‌ های مهم و فوری، وظایف و کار های روزمره، ایده‌ ها و فکر های سودمند می‌تواند به طرز معجزه‌ آسایی سبب افزایش بازدهی شما در محیط کار و حتی زندگیتان شود. همین امر استفاده از دفتر یادداشت تبلیغاتی را بعنوان یک ابزار تبلیغاتی در میان شرکت‌ ها با استقبال فراوانی همراه کرده است.

پر طرفدار ترین نوع یادداشت تبلیغاتی

چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی در ابعاد 10 در 15 تا 21 در 14 سانتی متر از پرطرفدارترین آن ها میباشد ، که معمولا بصورت سرچسب بدون جلد ، جلد مقوایی با پرفراژ یادداشت و یا بصورت سیمی میباشد ، تعداد برگ ها معمولا از 25 تا 100 برگ در نظر گرفته میشود ، دفترچه یادداشت ها معمولا بعنوان هدیه به مشتریان ارائه میشود و یکی از بهترین روش ها برای ترویج کسب و کار با قابلیت دیده شدن در طول روز میباشد .

چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی منحصر بفرد با جلوه های گرافیکی، اصول رنگ بندی و جانمایی ، چاپ و صحافی دقیق از مجموعه چاپخانه ایران زمین بخواهید. چاپ دفترچه یادداشت یک ابزار بازاریابی موثر است ، شما میتوانید آرم و شعار شرکت خود را در تمام صفحات دفترچه یادداشت بصورت تک رنگ چاپ کنید و با هدیه دادن به مشتریان بارها نام تجاری خود را به نمایش بگذارید .دفتر یاداشت فانتزی ابزار بازاریابی بعنوان همه کاره خدمت میکنند.

آن ها را میتوان با نشان تجاری به مشتریان، کارکنان ، در کنوانسیون ها و غیره ارائه داد. هر فردی نیاز به یک محل برای نوشتن یادداشت ، در یک جلسه کسب و کار، سخنرانی و یا فقط در یک تماس، نیاز دارد ، بنابراین دفتر یاداشت تبلیغاتی یکی موارد بازاریابی است که توسط تمام افراد از آن استقبال میشود .

بیشتر بدانیم : چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی

دفتر  یادداشت تبلیغاتی همه جا کاربرد دارد؟

دفتر یادداشت تبلیغاتی در همه زمینه های کاری کاربرد دارد یعنی اینکه شما در هر صنفی که باشید میتوانید اقدام به چاپ یادداشت تبلیغاتی کنید تا در چشم مشتریان خود دیده شوید.

فرض کنید که مشتری شما در یک محیط عمومی نشسته است و دفتر یادداشت تبلیغاتی شما را از کیفش در میاورد و شروع به یادداشت مطلبی میکند افرادی که در کنار او ایستاده اند شروع به خواندن اسم شرکت شما و شماره تماس های میکنند و از این جهت باعث می شود مشتریان شما بیشتر شود آن فردی که اسم و شماره تماس شما را خوانده است به شما زنگ میزنندو از خدمات شما بهره مند می شود.

پس با یک چاپ یادداشت تبلیغاتی میتوانید خود را علاوه بر اینکه  در ذهن مشتریانتان ثابت نگه میدارید به افراد دیگر هم میشناسانید.

چاپ یادداشت تبلیغاتی پر کاربرد در بهترین چاپخانه تهران

برای چاپ یادداشت تبلیغاتی کافیست با چاپخانه ایران زمین بهترین مجموعه ی چاپخانه در تهران در ارتباط باشید تا به هدف خود یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی با کیفیت بالا در اندازه های مختلف و تیراژه های بالا و کم برسید.

برای برقراری تماس با چاپخانه ایران زمین کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا با آن ها تماس بگیرید و بهترین چاپ یادداشت تبلیغاتی داشته باشید.

No Comments

Post A Comment