تبلیغات با چاپ استیکر ، چاپ استیکر ، چاپخانه ایران زمین 88893140
17436
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17436,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

تبلیغات با چاپ استیکر

تبلیغات با چاپ استیکر چاپخانه ایران زمین

تبلیغات با چاپ استیکر

تبلیغات با چاپ استیکر

تبلیغات با چاپ استیکر این روزها بسیار پرطرفدار است. استیکرها شما را در معرض دید افراد زیادی قرار میدهند و مخاطبان زیادی را به برند شما جذب میکنند. استیکر انواع گوناگونی دارد و در چند جنس مختلف در دسترس شما می باشد. یکی از انواع استیکر جنس پی وی سی است که کیفیت بالایی برای چاپ دارد.

برای چاپ استیکر از دستگاه های چاپ ویژه استفاده میشود و در انواع براق و مات میتوان آنرا سفارش داد. انجام هرکدام از این دو نوع بستگی به سلیقه مشتری دارد. برخی از انواع چاپ استیکر عبارت است از:

چاپ استیکر ماشین :

از پرکاربردترین تبلیغات با چاپ استیکر، استفاده از آن روی ماشین ها است. این روش تبلیغ به ویژه روی وسایل حمل و نقل عمومی نتایج مثبتی دارد و زیاد دیده میشود. ماشین ها در معرض دید افراد زیادی قرار میگیرند و نتیجه مثبتی را برای تبلیغات به همراه دارند. نکته مهم درباره چاپ استیکر روی ماشین توجه به ابعاد آن است. تبیلغ شما با استیکر روی ماشین در ابعاد بزرگ تری دیده میشود. به جز تبلیغات برای ماشین های حمل مواد غذایی هم از چاپ استیکر استفاده میکنند.

چاپ استیکر شیشه ای :

در این نوع چاپ استیکر از دو طرف دید دارد و از این جهت به آن چاپ استیکر شیشه ای میگویند. برای تبلیغات روی شیشه مغازه و مراکزتجاری و فروشگاه ها تبلیغات با چاپ استیکر مرسوم و پرکاربرد است.

چاپ استیکر شیری :

استیکر شیری همانطور که از نامش بر می آید زمینه سفیدی دارد. کاربرد این استیکر زیاد است اما برخلاف استیکر شیشه ای  از دو طرف دید ندارد. معمولا روی سطوح کدر از این روش برای تبلیغ استفاده میشود.

تبلیغات با چاپ استیکر 3

مزایای تبلیغات به وسیله چاپ استیکر

چاپ استیکر برای تبلیغات یک روش ارزان و مقرون به صرفه است.

– استکیرها بعد از چاپ ماندگاری بالایی دارند و در برابر عوامل محیطی و آب باران بسیار مقاوم هستند.

– نصب و جداسازی استیکرها بسیار آسان است و زحمت چندانی ندارد.

– استیکر ها هم برای تبلیغات، هم در تابلو بک لایت و هم برای تزئینات کاربرد دارند.

چاپ و نصب استیکر

تبلیغات با چاپ استیکر و نصب آن به آسانی امکان پذیر است. اما زمانیکه در ابعاد بزرگ باسد ممکن است مشکل آفرین شود. پشت استیکرها چسب دارد و میتوان آنرا در کوتاه ترین زمان نصب کرد و چسباند. اما باید همان بار اول بدون حباب و در جای مناسب نصب شود تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

جوهر مناسب برای چاپ استیکر باید از نوع مرغوب باشد تا با گذشت چندماه رنگ آن از بین نرود. برای اینکار از چاپ اکوسالونت استفاده میشود تا زیبایی و رزولوشن آن برای مخاطب جذاب تر باشد. برای نصب معمولا از آب و ریکا استفاده میشود و جداکردن آن معمولا با سشوار و حرارت امکان پذیر است. محل نصب استیکر باید تمیز باشد و در مان نصب نباید هوا زیر آن برود تا حباب ایجاد نشود.

مطالب پر بازدید :

چاپ استیکر ابزار پرقدرت تبلیغاتی 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی یک تبلیغ خلاقانه 

مزیت چاپ یادداشت تبیلغاتی 

تبلیغات با چاپ استیکر

چاپ استیکر با چاپ مش چه تفاوتی دارد؟

چاپ مش هم مانند تبلیغات با چاپ استیکر بسیار پرکاریرد است اما با آن تفاوت هایی دارد. هردوی این روش ها برای تبلیغات فضای خارجی استفاده میشوند. اما مش سوراخ های ریزی دارد و میتواند نور را از خود عبور دهد. برای مکن هایی که نیاز به نور محیط دارند استفاده از چاپ مش بهتر است. جنس استیکر و مش یکی است اما مش را بیشتر برای چاپ روی شیشه به کار میبرند. فرآیند چاپ باید با دقت و در رزولوشن بالا انجام گیرد.

چاپ مش نیز دو نوع دارد؛ چاپ مش چسبدار و چاپ مش معمولی.

مش چسب دارد برای روی شیشه بسیار مناسب است چون دید را ازبین نمیبرد و نور را کاهش نمیدهد. چاپ مش بدون چسب بیشتر برای تبلیغات است و روی استند انجام میگیرد. این چاپ برای محصولات ویژه است و روش نصب آن کاملا مانند استیکر است.

قیمت چاپ استیکر 

برای تعیین قیمت چاپ استیکر موارد زیادی را باید در نظر داشت. قیمت برای استیکر شیشه ای و استیکر شیری متفاوت است. عامل دیگر نوع کاربرد استیکر و اینکه میخواهید روی وسایل نقلیه استیکر را چاپ کنید و یا روی شیشه مغازه ها و ….

عملیات تکمیلی چاپ مانند لمینت و براق کردن استیکر هم هزینه دارد و قیمت را افزایش میدهد. استیکر لمینت شده زیبایی بیشتری دارد و جذابیت زیادی را ایجاد خواهد کرد. همچنین با لمینت طول عمر استیکر افزایش میابد.

02 تبلیغات با چاپ استیکر چاپخانه ایران زمین

چاپ استیکر جذاب و با کیفیت را از ما بخواهید!

تبلیغات با چاپ استیکر امروزه از پرکاربردترین انواع روشهای بازاریابی و جذب مشتری است. برای داشتن استیکر با کیفیت و مقاوم بهتر است از چاپخانه با سابقه، خدمات چاپی را بخواهید. چاپخانه ایران زمین با سابقه و مجرب در زمینه چاپ رول آپ، چاپ یادداشت تبلیغاتی و چاپ پارچه و … آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشد. برای ارتباط با ما میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

1 Comment
  • محمد حسین
    Posted at 10:48h, 25 ژانویه پاسخ

    تازگی ها تو مترو ام خیلی زیاد شدن این استیکرای تبلیغاتی. داره محبوب می شه مثل اینکه

Post A Comment