چاپ افست جهت بالا بردن كيفيت چاپ | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1198
rtl,page-template-default,page,page-id-1198,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

مراحل مختلف چاپ افست

مراحل مختلف چاپ افست چیست

چاپ افست همواره روشي براي دستيابي به بهترين كيفيت و بالاترين تيراژ است. وجود تمام امكانات لازم براي توليد يك سفارش چاپ افست در چاپ و طرح باعث مي شود تا كنترل كيفي به شكل مناسب و قابل قبول در تمامي مراحل امكان پذير باشد . دقت در آماده سازي فايل، گرفتن خروجي فيلم و تهيه زينك تاثير مستقيم و به سزايي در نتيجه كار خواهد داشت و بهره بردن از امكانات خوب عمليات تكميلي موجود در خانه چاپ و طرح باعث تسريع در تحويل سفارش به مشتريان خواهد بود .
آیا می دانید چاپ افست DI چيست ؟
چاپ DI، همان چاپ افست است؛ پليت های كار چاپی (زينک ها)، مستقيماً در داخل خود دستگاه چاپ، ظاهر می شوند و سپس چاپ 4 رنگ، به طور خودكار شروع می گردد. به عبارت ديگر، 4 عدد platesetter (دستگاه ساخت مستقيم پليت از كامپيوتر) در داخل دستگاه چاپ افست نصب شده است كه مستقيماً و به طور همزمان، اطلاعات تفكيک رنگ را از داخل كامپبوتر دريافت می كنند .

كيفيت بالای چاپ افست

به دليل عدم حضور آب در ماشين و استفاده از مركب مرغوب چاپ افست بدون آب(waterless)، رنگ‌های چاپ شده دارای جلا و شفافيت بيشتری هستند. با استفاده از كنترل‌های كامپيوتری مركب، رنگ‌های مورد نظر به سرعت حاصل شده و هيچ نيازی به كنترل روی هم خوردن آن‌ها وجود ندارد. با روی هم خوردن صد درصد رنگ‌ها، از همان اولين چاپ، بالاترين وضوح چاپ حاصل می‌شود .