از مزایای چاپ افست | توضیح چاپ افست | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1342
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1342,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

از مزایای چاپ افست

از مزایای چاپ افست

از مزایای چاپ افست

از مزایای چاپ افست

• بالاترین کیفیت چاپی و ماندگاری آن. روش‌های چاپی متفاوت هرکدام کیفیت‌های مختلفی تولید می‌کنند. اما علی‌رغم پیشرفت‌های فناوری‌های چاپی و چاپ دیجیتال، هنوز هم چاپ افست بالاترین سطح از کیفیت چاپ را تولید می‌کند، به‌طوری که با چاپ افست می‌توان همیشه از تصاویر دقیق، واضح و مشخص سفارش چاپی خود مطمئن بود. علاوه بر این، کیفیت بالای چاپ افست ماندگاری بسیار خوبی هم دارد و برخلاف روش‌های دیگر، کیفیت چاپ زود زایل نمی‌شود.
• سرعت و حجم چاپ فوق‌العاده بالا. چاپ افست برای تولیدات تجاری یا پرتیراژ سریع‌ترین روش است، به‌طوری که ماشین رول افست می‌تواند بیشتر از 1 کیلومتر کاغذ رول در دقیقه چاپ کند.
• هزینه‌ی پایین چاپ. چاپ افست ارزان‌ترین روش چاپ با کیفیت فوق‌العاده در تیراژهای تجاری است.
• ماندگاری و سرعت بالا تولید کلیشه‌ی چاپی. غیر از چاپ دیجیتال، باقی روش‌ها همه نیاز به کلیشه‌ی چاپی دارند اما در میان آنها تولید کلیشه‌ی چاپ افست سریع‌ و ساده‌تر است. نکته مهم‌تر این است که به‌خاطر عدم تماس مستقیم کلیشه‌ی افست با سطح چاپی، خود کلیشه دوام و ماندگاری بیشتری هم دارد که هم بر حفظ کیفیت چاپ تاثیر دارد و هم در چاپ‌های بعدی نسخه‌های مشابه، سودمند واقع می‌شود.
• سرمایه‌گذاری سودآور. چاپ افست اغلب به‌عنوان پرهزینه‌ترین روش تولید محصولات چاپی با کیفیت فوق‌العاده در تیراژ صنعتی شناخته می‌شود. درست که قیمت خرید و نصب تجهیزات چاپ افست خیلی بالاست، ولی هزینه‌ی چاپ محصولات آن برعکس خیلی پایین است. این یعنی شما می‌توانید سفارشات چاپی را با بهترین کیفیت، سریع‌ترین زمان و بالاترین حجم تولید کنید و با هزینه‌ی پایین تولید، سود بسیاری از آن ببرید.

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment