اصلی ترین مزیت چاپ افست چیست | چاپ افست فاطمی | 02188893140 |
1043
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1043,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

اصلی ترین مزیت چاپ افست

اصلی ترین مزیت چاپ افست

اصلی ترین مزیت چاپ افست

مزیت چاپ افست

چاپ افست یا افست لیتوگرافی چیست؟

چاپ افست یکی از روش های چاپ است که در آن تصویر مورد نظر از صفحات فلزی به غلطک یا صفحه لاستیکی و سپس به مدیا انتقال داده میشود . مدیا معمولا کاغذ است و به صورت مستقیم با صفحه فلزی تماس ندارد . صفحات لاستیکی منعطف به راحتی با کاغذ منطبق می شود و موجب میگردد تا به صورت بسیار موثر تصویر ما حتی روی مدیای سختی همچون چوب انتقال پیدا کند .

مزیت اصلی چاپ افست

از مزیت اصلی چاپ افست میتوان به کیفیت بالای آن و ثبات تصاویر اشاره کرد.میتوانیم در هر حجم کاری از چاپ افست استفاده کنیم . امروزه دو نوع ماشین چاپ افست بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد .

1- چاپ افست به صورت ورق : این صفحات را معمولا قبل از چاپ به سایز برش می دهند .
2- چاپ افست به صورت رول : در روش دوم که چاپ با سرعت و حجم بالاتری انجام می شود ، صفحات کاغذ را به صورت رول وارد دستگاه میکنند . که به آن چاپ افست به صورت ورق میگویند چاپ افست به صورت ورق معمولا برای چاپ اقلام کوچک مانند کاتالوگ ، بروشور تبلیغاتی و… استفاده می شود . در حالی که چاپ افست به صورت رول برای حجم زیاد و بزرگ مثل چاپ مجله کاربرد دارد.

چاپ افست فاطمی ارائه دهنده انواع خدمات چاپ افست و دیجیتال

برای سفارش و مشاوره با تلفن 88893140 و یا 09199969960 تماس بگیرید.

و یا به آی دی @iranzamindigitalprint در تلگرام پیام بدهید.

No Comments

Post A Comment