چاپ افست جهت بالا بردن كيفيت چاپ | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1158
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1158,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

بالاترین سطح از کیفیت چاپ با چاپ افست

بالاترین سطح از کیفیت چاپ با چاپ افست

بالاترین سطح از کیفیت چاپ با چاپ افست

بالاترین سطح از کیفیت چاپ با چاپ افست

• بالاترین کیفیت چاپی و ماندگاری آن. روش‌های چاپی متفاوت هرکدام کیفیت‌های مختلفی تولید می‌کنند. اما علی‌رغم پیشرفت‌های فناوری‌های چاپی و چاپ دیجیتال، هنوز هم چاپ افست بالاترین سطح از کیفیت چاپ را تولید می‌کند، به‌طوری که با افست می‌توان همیشه از تصاویر دقیق، واضح و مشخص سفارش چاپی خود مطمئن بود. علاوه بر این، کیفیت بالای چاپ افست ماندگاری بسیار خوبی هم دارد و برخلاف روش‌های دیگر، کیفیت چاپ زود زایل نمی‌شود.
• سرعت و حجم چاپ فوق‌العاده بالا. چاپ افست برای تولیدات تجاری یا پرتیراژ سریع‌ترین روش است، به‌طوری که ماشین رول افست می‌تواند بیشتر از 1 کیلومتر کاغذ رول در دقیقه چاپ کند.
• هزینه‌ی پایین چاپ. چاپ افست ارزان‌ترین روش چاپ با کیفیت فوق‌العاده در تیراژهای تجاری است.
• ماندگاری و سرعت بالا تولید کلیشه‌ی چاپی. غیر از چاپ دیجیتال، باقی روش‌ها همه نیاز به کلیشه‌ی چاپی دارند اما در میان آنها تولید کلیشه‌ی چاپ افست سریع‌ و ساده‌تر است. نکته مهم‌تر این است که به‌خاطر عدم تماس مستقیم کلیشه‌ی افست با سطح چاپی، خود کلیشه دوام و ماندگاری بیشتری هم دارد که هم بر حفظ کیفیت چاپ تاثیر دارد و هم در چاپ‌های بعدی نسخه‌های مشابه، سودمند واقع می‌شود.
• سرمایه‌گذاری سودآور. چاپ افست اغلب به‌عنوان پرهزینه‌ترین روش تولید محصولات چاپی با کیفیت فوق‌العاده در تیراژ صنعتی شناخته می‌شود. درست که قیمت خرید و نصب تجهیزات افست خیلی بالاست، ولی هزینه‌ی چاپ محصولات آن برعکس خیلی پایین است. این یعنی شما می‌توانید سفارشات چاپی را با بهترین کیفیت، سریع‌ترین زمان و بالاترین حجم تولید کنید و با هزینه‌ی پایین تولید، سود بسیاری از آن ببرید

No Comments

Post A Comment