رنگ طلایی در چاپ افست | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1372
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1372,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

رنگ طلایی در چاپ افست

رنگ طلایی در چاپ افست

رنگ طلایی در چاپ افست

رنگ طلایی در چاپ افست

معمولا به این نوع چاپ 5 رنگ یا رنگ پنجم گفته می شود. لازم به ذکر است که در این نوع چاپ اگر از 4رنگ اصلی هم استفاده می کنید در فرم چاپی بهتر است که از دستگاه های 5رنگ همزمان استفاده کنید، ولی اگر در فرم چاپی که از رنگهای تفکیکی استفاده می کنید می توانید از دستگاه تک رنگ یا دو رنگ هم استفاده کنید. توضیح اینکه به رنگهای طلایی و نقره ای یا رنگهای فانتزی رنگ پنجم گفته می شود.

کد رنگ چاپ افست

چاپ افست را شاید بتوان دقیقترین ابزار صنعتی ساخته دست بشر دانست، به دلیل اینکه جابه جایی در کمتر از نیم میلی متر در آن تاثیری دارد که چشم های غیر متخصص نیز متوجه آن خواهند شد.

بنابراین شناخت و تسلط بر تکنیک های چاپ افست ما را در انجام کار با خروجی های دقیق تر و در نهایت چاپ با کیفیت و عالی رهنمون می سازد.

با توجه به حضور مانتیور های LCD – LED که دارای نور بسیار شفاف می باشند رنگ های متفاوتی از آنچه دیده میشود در چاپ افست خواهیم داشت. اولین تلاش ما باید کالیبره کردن مانیتور در صورت امکان یا استفاده از مانیتور های کالیبره نوری باشد.

توجه داشته باشید بازه کمتر از ۵ در کد های رنگی بی معنا است، مثلا c=28 که پیشنهاد میگردد این کد های رنگی اصلاح شود یا به اصطلاح به مضرب ۵ گرد شود مثلا C=30 یا C=25.

برای نوشته ها معمولی مانند متون حتما باید از کد رنگی ۱۰۰=K باشد. به هیچ عنوان از رنگ ترکیبی مشکی استفاده نکنید چون مشکل تصویر زیر بوجود می آید.

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment