ساختار دستگاه چاپ افست | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1390
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1390,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

ساختار دستگاه چاپ افست

ساختار دستگاه چاپ افست

ساختار دستگاه چاپ افست

ساختار دستگاه چاپ افست

ساختار دستگاه چاپ افست بر اساس کاغذ مصرفی آن تقسیم بندی می شوند که گاهی کاغذ مصرفی رول و گاهی ورق می باشد. از آنجا که دستگاه های چاپ ورقی در مقایسه با دستگاه های چاپ رول بیشتر است، لذا ما در این جا دستگاه چاپ ورقی را شرح می دهیم.
بخش های مختلف و عمده ‎یک دستگاه چاپ افست عبارت است از :

– واحد تحویل که کاغذ های چاپ شده را به روی یکدیگر جمع آوری و آماده ‎انتقال می نماید.

– واحد چاپ که شامل بخش رطوبت و مرکب دهی و تامین فشار دستگاه را انجام می دهد.

واحد تغذیه یا آپارات که عمل انتقال کاغذ به درون دستگاه را بر عهده دارد.
عوامل فنی، اقتصادی و کیف مطلوبی که مشتریان از رسانه ‎چاپی انتظار دارند، موجب شده تا بسیاری از تنظیمات و مراحل تولیدی دستگاه چاپ امروزه بشکل خودکار انجام شود.

چاپ افست یکی از پر رونق ترین و فراوانترین چاپ هاست. شاید یکی از دلایل آن چاپ روی کاغذ با کیفیت بسیارعالی و در تیراژهای نسبتا پایین است. البته در چاپ اسکرین تیراژهای پایین تر از چاپ افست ، معمول و متداولتر است و حتی از نظر صرفه اقتصادی مناسبتر، اما اگر جنبه کیفیت چاپ را نیز د ر نظر د اشته باشیم. چاپ افست مناسب ترین است. گاهی چاپ افست را به د لیل عد م برجستگی یا فرورفتگی در رابط (زینک) چاپ مسطح نیز نامیده می شود .

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment