ستون های رنگ چاپ افست | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1394
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1394,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

ستون های رنگ چاپ افست

ستون های رنگ چاپ افست

ستون های رنگ چاپ افست

ستون های رنگ چاپ افست

چاپ مجموع عملیاتی است که متن خام را به اثر درخور انتشار مانند کتاب، مجله، روزنامه، و جز آن تبدیل کند. چاپ بر روی کاغذ شناخته شده ترین کار چاپی است.امروزه با پیشرفت تکنیک های چاپ این عمل روی مواد سلولزی، نایلونی، پارچه ای، چرمی، مواد شیمیای، فلزی، شیشهای با اشکال صاف یا ناهموار، مقعر یا محدب و … صورت می گیرد.

دستگاه چاپ افست با چهار رنگ مكانيزم بالا، 4 بار در طول دستگاه تكرار مي شود. از این رو اندازه ها و ابعاد دستگاه هاي چاپ افست به اندازه و سایز چاپ آنها و همچنین به تعداد رنگ آنها بستگی دارد. هزینه ای که برای خرید دستگاه هاي چاپ افست صرف می‎شود نیز به همين امر، كمپاني توليد كننده و سال توليد دستگاه بستگي دارد.

در برخی دستگاه های چاپ افست، یک ستون رنگ وجود دارد که در هر بار مكش كاغذ مي توانند تنها يك رنگ را روي كاغذ چاپ نمایند. در برخي دیگر از دستگاه‎ها نیز دو رنگ یا چهار رنگ وجود دارد كه چاپ هر چهار رنگ را با يك بار مكش كاغذ انجام مي دهند.
دستگاه هاي چاپ افست که قابلیت چاپ با 5 رنگ دارند می‎توانند علاوه بر چاپ هم زمان CMYK، چاپ رنگ پنجم برای مثال نقره اي يا طلايي يا رنگ هاي ساختگي و يا چاپ ورني را نیز انجام دهند.

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment