چاپ افست با بالاترین کیفیت | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1167
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1167,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

سفارش چاپ افست

سفارش چاپ افست

سفارش چاپ افست

چاپ افست امروزه اولین نوع چاپ تیراژ بالا می باشد که از لحاظ هزینه به صرفه تر از چاپ دیجیتال بوده.بیش از چهل درصد کار های چاپی با استفاده از تکنولوژی چاپ افست می باشد. چاپ افست به صورت ساده ای کار می کند ، با استفاده از سه سیلندر و زینک ، تصویری بر روی کاغذ چاپ می شود. چاپ افست در رنگ های اصلی CMYK بهره می برد ، این چهار رنگ عبارتند از آبی ، قرمز ، زرد ، مشکی.
قابل ذکر می باشد که در چاپ افست از رنگ ساختگی می توان استفاده کرد که به اصطلاح رنگ پنجم نامیده می شود.
این رنگ می تواند رنگ های مانند: طلایی ، نقره ای ، فسفری و غیره باشد.
خدمات چاپ افست ایران زمین عبارتند از : چاپ بروشور ، چاپ کاتالوگ ، چاپ پوستر ، چاپ ست اداری ، چاپ پاکت های نامه در ابعاد مختلف ، چاپ سربرگ و غیره…امروزه در صنعت چاپ افست شاخه ای اضافه گردیده به نام چاپ کارت PVC (پی وی سی ) که در میکرون های مختلف و استاندارد قابل ارائه بوده و استقبال خوبی از کارت ویزیت PVC (پی وی سی ) صورت گرفته که نسبت به کارت ویزیت های دیگر با قیمت بالاتری ارائه می شود. ایران زمین تمام تلاش خود را به کار گرفته تا خدمات ارائه شده در زمینه چاپ افست با بهترین کیفیت و قیمت ارزان به دست مشتری عزیز برسد.
قابل ذکر است برای کیفیت بهتر در چاپ افست از فرم های چاپ اختصاصی استفاده شود ، تا بتوانید و بهترین نتیجه را کسب نمایید.شما عزیزان می توانید برای سفارشات چاپ افست از طریق ایمیل و تلفن ها با ما در ارتباط باشید.
توجه داشته باشید ایران زمین کار های سفارشی شهرستان ها را در زمینه چاپ افست از قبیل فرم های عمومی و چاپ فرم های اختصاصی قبول می نماید ، پس از آماده شدن به آدرس معرفی شده سفارش دهنده ارسال می گردد.

No Comments

Post A Comment