صنعت چاپ افست در كشور | توضیح چاپ افست | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1238
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1238,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

صنعت چاپ افست در كشور

صنعت چاپ افست در كشور

صنعت چاپ افست در كشور

صنعت چاپ افست در كشور نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و به یمن وجود ماشین آلات به روز و مدرن خدمات گسترده‌ای در زمینه‌ی چاپ افست و خدمات قابل ارائه می‌باشد، امروزه، چاپخانه‌های بسیار مدرن و مجهزی در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند كه خدمات كامل و باكیفیتی را عرضه می‌کنند، با وجود همه ی این امكانات و قابلیت‌ها، آنچه نقش بسیار کلیدی و تعیین‌کننده در کیفیت نهایی کار دارد ، نظارت بر چاپ افست است.

این موضوع را نباید نادیده گرفت كه ارائه ی خدمات با كیفیت به جهت استفاده از متریال مرغوب از نوع و جنس كاغذ گرفته تا نوع مركب مورد استفاده در چاپ افست ، دقت و زمان بیشتری می‌طلبد که هزینه‌های بالاتری را در بر خواهد داشت. نبود نظارت فنی و حرفه‌ای از ابتدا تا انتهای فرآیند چاپ افست می‌تواند كیفیت كار انجام شده را به شدت پایین آورده و حتی غیرقابل عرضه نماید.

شرکت ایران زمین با چاپخانه‌های بزرگ و مدرن همکاری می‌کند و در تمام مراحل ، با نظارت دقیق و قدم به قدم ، به دنبال رسیدن به بهترین کیفیت ممکن و ارائه‌ی آن به مشتریانش است.

چاپ افست لیتوگرافی برای چاپ کارهای تبلیغاتی استفاده می شود. اما کیفیت محصول نهایی بستگی به هدایت ، تخصص و تجهیزات فرد چاپگر دارد.

لیتوگرافی افست بر مبنای بسیار ساده عمل می کند.

No Comments

Post A Comment