پارامترهای دستگاه چاپ افست | چاپخانه ایران زمین 02188893140 |
1350
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1350,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

پارامترهای دستگاه چاپ افست

پارامترهای دستگاه چاپ افست

پارامترهای دستگاه چاپ افست

با چاپ افست بهترین کیفیت چاپ را تجربه کنید . چاپ افست مخصوص چاپ با تیراژ بالا می باشد . یعنی چاپ بالای 1000 عدد . از چاپ افست می توان در چاپ کاتالوگ کارت ویزیت انواع تراکت و بروشور های یک لت ، دولت یا چند لت و… استفاده کرد .

به چاپ افست چاپ 4 رنگ هم میگویند زیرا در آن از 4 رنگ اصلی مشکی(k) ، زرد(y) ،قرمز (m) و آبی فیروزه ای (c) یا به مختصر CMYK استفاده می شود. دستگاه با ستون رنگ کمتر مثلا با دو ستون برای یک کار تمام رگی باید دو بار مکش کاغذ در دستگاه اتفاق بیفتد در یک نوبت دو تا از این چهارنگ اصلی و در نوبت دیگر پس از شتشوی مخزن و ستونها و تعویض فیلم و زینک دو رنگ باق ماند را باید چاپ نمود . کاملا واضح و روشن خواهد بود که یک کار تک یا دو رنگ نیاز به یک یا دو زینک و یک یا دو ستون از دستگاهها خواهد بود.

متریالهای قابل چاپ با این نوع دستگاهها بسته به نوع دستگاه به طور عمده از کاغذ تحریر ، کاغذ کتان ،کاغذ گلاسه در ابعاد و گرماژهای مختلف را قادر به چاپ خواهد بود.

از پارامترهای دستگاه چاپ افست ابعاد قابل چاپ بود که برا اساس ابعاد به گروههای زیر تقسم میگردد . ابعاد 45 در 30 و یا ابعاد 50 در 35 می باشد که به دستگاه GTOمعروف می باشند.

چاپ ایران زمین پیشرو در ارائه انواع خدمات چاپی : چاپ افست کاتالوگ ، چاپ افست بروشور ،چاپ افست تراکت ، چاپ افست ست اداری ، چاپ افست کارت ویزیت ، چاپ افست برچسب و … 88893140

No Comments

Post A Comment